Ik vind mijn werk wel leuk hoor, maar ben blij als het weekend isquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
als je plezier in je werk vindt mag je jezelf gelukkig prijzen denk ik
He Mikey.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo geforceerd leuk doen net de GoudenTelevizier..
@Dr.Mikeyquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Ik was op zo'n boot geweest genotquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja zo die vrouwen daar
die clubs die op boten aan t water liggen ook, mooi man
ja herkenbaar alleen dan met studiequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk wel leuk hoor, maar ben blij als het weekend is
Met een stoffer en een blik en daarna met tuinslang alle resten weggespoten.quote:
Je kan misschien wat meer richting Oost Europa of iets kijken? Je hoeft niet ver of duur? Of wil je per se zon strand en zee? Als je eindelijk beetje lucht hebt, zou ik het niet te gek maken. Of gewoon in Nederland genieten van het weer, maar beetje kut dat juist nu het weer slechter is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vanaf dit weekend vakantie, en ik wil eigenlijk een weekje weg. Maar het is hoogseizoen, en ik heb sinds langeee tijd eindelijk weer een beetje lucht financieel gezien. En ik ben echt aan het twijfelen of ik wel weg moet gaan of nietEn ja, had dan in het laagseizoen vakantie geboekt, true true, maar ik heb al zo lang geen vakantie opgenomen dat ik daar ongeacht aan toe was. Dus twijfels twijfels.
Ga wel andere mensen in deze sc uitzoeken om mee te meeten voortaanquote:
Dwergkonijntjesquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de nijntjes![]()
hok zal wel bijpassend zijn verwacht ik bij jou
Lekker buiten voetballen met de maten toch of de gym kapot makenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja herkenbaar alleen dan met studie
al heb ik nu zes weken vrij of zo dat is wel echt te veel van het goede weer maar goed
Ja sowieso in Europa. Punt is alleen dat vliegen zo belachelijk duur is in juliquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een stoffer en een blik en daarna met tuinslang alle resten weggespoten.
grgrgr
[..]
Je kan misschien wat meer richting Oost Europa of iets kijken? Je hoeft niet ver of duur? Of wil je per se zon strand en zee? Als je eindelijk beetje lucht hebt, zou ik het niet te gek maken. Of gewoon in Nederland genieten van het weer, maar beetje kut dat juist nu het weer slechter is.
Ruilen? Ik heb pas in september mijn zomervakantie, en dan 3 weken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
ja herkenbaar alleen dan met studie
al heb ik nu zes weken vrij of zo dat is wel echt te veel van het goede weer maar goed
goed daar ?quote:
hahaha ja echt he. iemand had ook zo'n tafel voor ons geregeld maar vond t maar sneu. zit je daar een beetje vip op die kaart te kijken wat de goedkoopste fles wodka is. zit je zo apart van de rest van de clubquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was op zo'n boot geweest genot
We hadden 2 tafeltjes (die je moet reserveren) tot er van dat mafiavolk kwam toen moesten we er eentje inleveren
Ze hadden ook amstel
Puur genot was dat die boot
Werd ook gigantisch gesnoven op de wc's Teringjantje zeg
Mikey, dit is totaal niet vervelend bedoeld hoor. Maar als je zo graag ook mee wilt posten hier, en doet alsof we allemaal zogenaamd te hooghartig voor je zijn, waarom breng je zelf dan nooit wat input?quote:
ah leukquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dwergkonijntjes![]()
En hok is prima passend jaalle ruimte om te rennen ditdat
Misschien wil OF welquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga wel andere mensen in deze sc uitzoeken om mee te meeten voortaan
Beetje Roffa onveilig makenquote:
ja zo iets probleem is dat ik als een van de weinige nog studeer dus de meeste hebben twee weken of zoquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker buiten voetballen met de maten toch of de gym kapot maken
Oh op onze boot was alleen tafeltje voor klootjesvolkquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahaha ja echt he. iemand had ook zo'n tafel voor ons geregeld maar vond t maar sneu. zit je daar een beetje vip op die kaart te kijken wat de goedkoopste fles wodka is. zit je zo apart van de rest van de club
trouwens ook veel bedelaars daar man damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |