Seizoen 5 wordt het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon een final season klapper doen en de serie afsluiten. De cast wordt ook ouder en zal wellicht andere ambities hebben.
Gelukkig is de Rusland tijdlijn afgesloten en sluit Hopper aan bij de rest van het "team". Ik vermoed dat ze Murray wel dood laten gaan.
prc, Friends had ook 1o succesvolle seizoenen.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:53 schreef Vermecelli het volgende:
Mooi verhaal, goed seizoen tot nu toe. Ben benieuwd hoe ze in slechts 2 (lange) afleveringen dit ten einde gaan brengen. Hopelijk geen afraffelklusje.
Seizoen 5 twijfel ik nog wel over. Maargoed ze hebben me met dit seizoen verrast dus wie weet doen ze het nog eens over.
Weer? Na aflevering 4 bleven ze dat nummer maar gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:53 schreef Forumtijger het volgende:
Ik kwam net een interview met de Duffer Brother's tegen, waarin een heel klein tipje van de sluier over de finale werd opgelicht: Het nummer "Running up that Hill" van Kate Bush word in de finale wederom gebruikt, maar dan in een "epic way". Het fragmentje is te zien op 01:30:
Doet je dat nog meer uitkijken naar de laatste 2 afleveringen?
Sja, blijkbaar stuwt dit nummer een bepaald fragment in Stranger Things naar nog grotere hoogten, want ook in dit interview (https://www.cheatsheet.co(...)te-bush-finale.html/) wordt gezegd dat er een episch "Kate Bush moment" in zit, waardoor dit nummer terugkomt op een grootse manier, en die een bepaalde scene in de 9e aflevering naar een grootse hoogte zal brengen:quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weer? Na aflevering 4 bleven ze dat nummer maar gebruiken.
It’s all about Katequote:Op donderdag 16 juni 2022 18:24 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Sja, blijkbaar stuwt dit nummer een bepaald fragment in Stranger Things naar nog grotere hoogten, want ook in dit interview (https://www.cheatsheet.co(...)te-bush-finale.html/) wordt gezegd dat er een episch "Kate Bush moment" in zit, waardoor dit nummer terugkomt op een grootse manier, en die een bepaalde scene in de 9e aflevering naar een grootse hoogte zal brengen:
Speaking to Tudum, Matt Duffer said, “There’s an epic Kate Bush moment in the finale [Episode 9] that we weren’t expecting, that we kind of discovered as we were editing. The sequence was really cool and we were happy with it, but it was missing a little something. And I was like, ‘Well, let’s try Kate. Because when has Kate let us down?’ And it just took it to this new height.” He continued, “It’s arguably the most epic Kate Bush moment. It comes back in a major way.”
Kate Bush >>>>>quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:40 schreef Forumtijger het volgende:
Toch nog even gezocht naar een epische versie van "Running up that Hill". Misschien dat het zoiets gaat worden (vanaf ongeveer 02:00 dan)?:
Ik ben hierom ook maar begonnen met de serie.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:44 schreef V. het volgende:
Als verstokt Kate Bush-fan doet dit mijn muziekhart goed.
Wel beginnen met 1e seizoen natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben hierom ook maar begonnen met de serie.
Doorspoelenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is geen slecht seizoen maar ook het enige seizoen waar ik hele scenes heb doorgespoeld omdat het te langdradig voelde (en dat terwijl ik prima door Better Call Saul heen ben gekomen)
Dus een beetje dubbel...
Ik herkende hem als Jacq'n uit Game of Thronesquote:Op zondag 19 juni 2022 00:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, de acteur die Yuri speelt, zit ook in Hollands Hoop (als Sasa). Leuk om hem in deze rol te zien
Jij bedoelt een anderquote:Op zondag 19 juni 2022 10:43 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik herkende hem als Jacq'n uit Game of Thrones
Iedere keer (grote) bijrollen die het einde van het seizoen niet redden weten we wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:31 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Heb zin in het laatste stuk van het seizoen, lekker hapjes en snacks voor een avondje ST
Maar: ergens hoop ik wel dat er yoch een hoofdcharacter gaat sterven. Hrt haalt toch een boel spanning weg vins ik persoonlijk wanneer die kids toch nooit wat gebeurt omdat ze door plot-armor beschermd zijn.
En dat ze voor volgend seizoen niet weer een time jump vam 6 maanden down, terwijl de kids 3 jaar zichtbaar ouder zijn geworden
Zo goed heb ik opgeletquote:Op zondag 19 juni 2022 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij bedoelt een anderYuri is de piloot
= gekke Rus.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Zo goed heb ik opgelet
Ik bedoelde dus die knappe kerel, niet die gekke Canadees.
Niet goed opgelet zei ze al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |