abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 juli 2019 @ 14:04:39 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187899351
Dat ze niet zijn doorgegaan op The Lost Sister zegt ook wel wat over de gebroeders Duffer.

[ Bericht 0% gewijzigd door SonicVolcano op 13-07-2019 14:09:44 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187899825
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja okee.... bauman kan ook nog.

maar lijkt me toch logisch dat het hopper is. of anders zal ie wel op een andere manier weer terugkomen.
De makers gaan nu gewoon nadenken wie het wordt. Ook afhankelijk of de acteur weer mee wilt spelen
pi_187900024
Ik vond het iet wat tegenvallen... Vooral dat geschreeuw naar elkaar wat 50% van elke episode was begon te irriteren. :{

7.5/10
pi_187900087
Oh, een cijfer.

Ik geef het een 9/10 :).
  zaterdag 13 juli 2019 @ 14:58:39 #30
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187900098
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 02:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

1>3>2
Inderdaad.
Dit, dus.
pi_187900758
M’n koelkast viel ineens om, de koelkastmagneten zweven nog.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:01:01 #33
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187914286
Officiële Netflix kanaal met al die meme video's over ST :') :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 14 juli 2019 @ 21:46:52 #34
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_187926025
Eindelijk alles gezien *O*
Jammer van Billy. Hij heeft dapper gestreden. Hopper komt vast volgens seizoen terug. Ik heb er iig al zin in!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_187926651
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 01:59 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit het beste seizoen van de 3. Wat jullie?
Kan niet tippen aan het eerste. Toen had SF nog echt het mysterieuze en waren de acties niet allemaal over de top. De acties van dit seizoen waren dat vaak wel.

En nu is dus ook een vierde seizoen aangekondigd? Dan zou je toch denken dat de magie dan echt wel verdwenen is van deze show. Twee seizoenen max was voor mij ook wel goed genoeg geweest.
pi_187928130
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:19 schreef Skwish het volgende:

[..]

Kan niet tippen aan het eerste. Toen had SF nog echt het mysterieuze en waren de acties niet allemaal over de top. De acties van dit seizoen waren dat vaak wel.

En nu is dus ook een vierde seizoen aangekondigd? Dan zou je toch denken dat de magie dan echt wel verdwenen is van deze show. Twee seizoenen max was voor mij ook wel goed genoeg geweest.
4e seizoen moet wel na die Rusland scene halverwege de credits
pi_187931364
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:19 schreef Skwish het volgende:

[..]

Kan niet tippen aan het eerste. Toen had SF nog echt het mysterieuze en waren de acties niet allemaal over de top. De acties van dit seizoen waren dat vaak wel.

En nu is dus ook een vierde seizoen aangekondigd? Dan zou je toch denken dat de magie dan echt wel verdwenen is van deze show. Twee seizoenen max was voor mij ook wel goed genoeg geweest.
Dit vind ik ook.

Ik miste in dit seizoen toch wel het mysterieuze/SF component van de eerdere seizoenen.
Eerste seizoen hadden we nog alle gekke shit in dat huis en achtergrond verhaal van El.
Tweede seizoen had je die upsidedown wereld en strijd om de "portal"
En in dit seizoen was er eigenlijk niks meer dan een smerig monster.

Waarom zegt/doet Will ook niks met dat ding in zijn nek, behavle zo nu en dan zeggen dat "het" eraan komt.

Alles bij elkaar had het nu toch wel heel veel van een standaard VS vs Rusland spionage/actie film (inclusief slechte russische bad guys) gecombineerd met een stukje horror gore.

Jaren 80 feeling was uiteraard wel tof weer tof gedaan
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 15 juli 2019 @ 13:23:48 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187933882
Ben het wel eens met de meesten hier. Seizoen 3 was goed, maar niet zo goed als Seizoen 1. Seizoen 2 op plek 3.

Qua characters vond ik vooral Robin erg sterk. Zij, samen met Steve en Dustin deden het erg leuk. Ook Alexei en Murray waren top dit seizoen. Vooral die slurpee scene was _O- Qua humor stijgt dit seizoen er voor mij wel bovenuit.

Verhaal van Billy vond ik indrukwekkend neergezet. Die acteur verdient wel een nominatie wat mij betreft.

Ik heb me dit seizoen enorm gestoord aan Mike. Hij was gewoon echt irritant. Ook de rol van Will snap ik niet echt. Vrijwel onzichtbaar dit seizoen. Natuurlijk speelde hij een grote rol in 1&2. Ook zie je dat hij nog echt een jonkie is vergeleken met de rest (altijd D&D willen spelen, niks met meisjes/liefde hebben etc.).

Qua special effects verreweg het beste seizoen. Ook hoe dat winkelcentrum in beeld is gebracht, echt geweldig _O_

De ziekenhuis-scene vond ik een van de beste dit seizoen trouwens.

Zeer goed seizoen overall :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187938345
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb me dit seizoen enorm gestoord aan Mike. Hij was gewoon echt irritant. Ook de rol van Will snap ik niet echt. Vrijwel onzichtbaar dit seizoen. Natuurlijk speelde hij een grote rol in 1&2. Ook zie je dat hij nog echt een jonkie is vergeleken met de rest (altijd D&D willen spelen, niks met meisjes/liefde hebben etc.).
Het is ook deels (in seizoen 3 zelfs grotendeels) een coming of age serie. Het gaat over tieners die langzaamaan volwassener worden, waarvan er één daar duidelijk moeite mee heeft.

Het is wat mij betreft gewoon een wat minder boeiend aspect van de serie, maar het zal een wat jonger publiek wellicht aanspreken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 15 juli 2019 @ 18:05:40 #40
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187938404
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook deels (in seizoen 3 zelfs grotendeels) een coming of age serie. Het gaat over tieners die langzaamaan volwassener worden, waarvan er één daar duidelijk moeite mee heeft.

Het is wat mij betreft gewoon een wat minder boeiend aspect van de serie, maar het zal een wat jonger publiek wellicht aanspreken.
Dat van Will vond ik nog wel leuk gebracht hoe hij er nog geen interesse in had, maar vond de rest van dat puberale gedoe niet zo boeiend nee. Favoriete verhaallijn was wel Steve/Robin/Dustin/Erica
Oh.
  maandag 15 juli 2019 @ 18:07:53 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187938437
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook deels (in seizoen 3 zelfs grotendeels) een coming of age serie. Het gaat over tieners die langzaamaan volwassener worden, waarvan er één daar duidelijk moeite mee heeft.

Het is wat mij betreft gewoon een wat minder boeiend aspect van de serie, maar het zal een wat jonger publiek wellicht aanspreken.
Bij Mike is het ook gewoon zijn hoofd wat me stoort :') Dat telefoongesprek met al die leugens was wel een leuke scene en dat zijn moeder mee luistert.

Die scene met Lucas en dat blikje cola trouwens _O- Moest meteen denken aan de KFC scene met Steve in het vorige seizoen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187938949
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bij Mike is het ook gewoon zijn hoofd wat me stoort :') Dat telefoongesprek met al die leugens was wel een leuke scene en dat zijn moeder mee luistert.

Die scene met Lucas en dat blikje cola trouwens _O- Moest meteen denken aan de KFC scene met Steve in het vorige seizoen.
''It's fingerlickin' good!'' :7
pi_187949466
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:35 schreef Gremen het volgende:

[..]

Dit vind ik ook.

Ik miste in dit seizoen toch wel het mysterieuze/SF component van de eerdere seizoenen.
Eerste seizoen hadden we nog alle gekke shit in dat huis en achtergrond verhaal van El.
Tweede seizoen had je die upsidedown wereld en strijd om de "portal"
En in dit seizoen was er eigenlijk niks meer dan een smerig monster.

Waarom zegt/doet Will ook niks met dat ding in zijn nek, behavle zo nu en dan zeggen dat "het" eraan komt.

Alles bij elkaar had het nu toch wel heel veel van een standaard VS vs Rusland spionage/actie film (inclusief slechte russische bad guys) gecombineerd met een stukje horror gore.

Jaren 80 feeling was uiteraard wel tof weer tof gedaan
Seizoen 3 oogde mij ook als het herkauwen van een al bestaand verhaal.

Op zich was het geen slecht seizoen, hoor. De interactie tussen de inmiddels jonge tieners was vermakelijk. Maar het had niet de kracht van het eerste seizoen.

Die jaren tachtig verwijzing blijft leuk. Ben erin opgegroeid en het was ook een van de leukste decennia's.
pi_187950133
ik dacht eigenlijk dat ze het monster wel die russische basis in zouden loodsen, op het eind... kon ie zo die scheur in, opgelost.
na S2 was ie kennelijk nog niet verslagen, want hij zweefde nog in onze wereld rond. dat is nu toch weer het geval..
pi_187951132
Laatste afleveringen waren goed maar vond het wel het minste seizoen van de 3.

De Russen waren heel cliché, veel overacting(Erica) en het was vaak wat over de top. Had het idee dat de serie zichzelf in het (eigen universum) niet helemaal serieus nam. Hele seizoen wel 'been there, done that' gevoel

Toch wel vermaakt uiteindelijk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 16 juli 2019 @ 18:46:28 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187954819
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187988298
Renewed for a 4th Season
pi_187988387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:18 schreef MaxC het volgende:
De Russen waren heel cliché, veel overacting(Erica) en het was vaak wat over de top. Had het idee dat de serie zichzelf in het (eigen universum) niet helemaal serieus nam.
Het is een "kinder" serie dat zich in de 80s afspeelt. Heb je uberhaupt wel eens een film uit die periode gezien? Dan weet je dat die Erica daar een afspiegeling van is.

En een dergelijke serie maken met en serieuze ondertoon werkt niet. Dan wordt het een compleet andere serie...
pi_188031560
Voor mij was het net te langdradig, soms neigingen om door te spoelen, maar toch wel vermakelijk o.a. door de jaren 80 sfeer en de humor.

Als er een 4e seizoen komt, moet er wel echt een totaal andere verhaallijn komen, dit kun je niet nog een keer 8 afleveringen uitmelken.
٩๏̯͡๏)۶
  Forum Admin zondag 21 juli 2019 @ 19:39:08 #50
35723 crew  GGMM
pi_188043989
Wat een kut seizoen.
Die Hopper en Joyce samen zijn extreem irritant, die Erica is extreem irritant, dat lied op het laatst sloeg echt he-le-maal nergens op.

Vreselijk slecht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')