Ik juich het toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben van de week weer in NH te vinden. Mocht ie gunstig liggen (en uberhaupt al bestaan) poef ik hem een heel eind weg. 😎😎
Ik van in herhaling maaaruhquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik juich het toe.
Het is en blijft, ook voor mij, een kwestie van tijd en locatie. Binnenkort vakantie en er staan wat dagtripjes gepland.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwcamouflage, omdat het zomer is.
Topquote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwcamouflage, omdat het zomer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we de stok verplaatsen? Dat is toch de hele bedoeling.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
Krijg echt het idee dat het hele stok idee toegeėigend is door NH en niet beseffen dat de rest nul zin meer heeft om nog iets met de stok te doen
Naar Brabant rijden dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:33 schreef aKboR het volgende:
Ach nu mogen die Brabanders er even mee spelen, maar dat zal wel traag gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |