abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:36:31 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187864852
Graag minder Ferdinand Grapperhaus

Wat een ontzettende flapdrol
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:40:36 #27
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187864949
Minder VVD is wellicht ook een keer een leuk idee. V&J een jaartje binnenstebuiten keren lijkt me ook een nobele zaak.

Zinniger dan dit in ieder geval.
  Forum Admin donderdag 11 juli 2019 @ 15:59:09 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187865319
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om zulke dementerende fossielen op die post te zetten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187865328
Dat zal een daverend succes worden. Ik denk dat festivalgangers nu wel 3x beter nadenken voordat ze wat meenemen naar een festival en dat we over een paar jaar geen drugsgebruik meer zullen zien op festivals 8)7

Wat een malloten zitten er altijd bij Veiligheid & Justitie, die figuren staan zo ver van de werkelijkheid vandaan dat ze echt geen idee hebben wat voor onzinnige voorstellen dit zijn. Ard van der Steur denk ook nog steeds dat hij mensen heeft gekend die zijn overleden door het gebruik van cannabis. :')

Of zo'n Madeleine van Torenburg, daar komt ook alleen maar onzin uit als het gaat over drugs, laatst sprak ze drugsgebruikers aan vanwege drugsdumpingen in Brabant. Alsof XTC-gebruikers dan denken; 'ja dat kan eigenlijk niet hoor, ik stop met pillen slikken' :')

Legaliseer en reguleer zo veel mogelijk en steek al het geld van accijnzen en en de besparingen bij politie en justitie in ontmoediging en preventie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:02:33 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_187865378
quote:
Goed artikel, merci.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_187865702
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:40 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Minder VVD is wellicht ook een keer een leuk idee. V&J een jaartje binnenstebuiten keren lijkt me ook een nobele zaak.

Zinniger dan dit in ieder geval.
denk dat je bij die vvd snuivers meer coke zal vinden als bij de gemiddelde festival bezoeker eigenlijk ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_187865818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om zulke dementerende fossielen op die post te zetten.
pi_187865869
De huisarts schrijft veel sterker spul voor alsof het snoepjes zijn. Big pharma vaart er wel bij. Daar zouden ze ook een speciale politie-eenheid in het leven voor moeten roepen: blauw in het wit. ;)

Dit beleid is één grote foute grap... heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Legaliseer die troep en neem de voedingsbodem voor criminaliteit weg.
pi_187866135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
De huisarts schrijft veel sterker spul voor alsof het snoepjes zijn. Big pharma vaart er wel bij. Daar zouden ze ook een speciale politie-eenheid in het leven voor moeten roepen: blauw in het wit. ;)

Dit beleid is één grote foute grap... heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Legaliseer die troep en neem de voedingsbodem voor criminaliteit weg.
Fijne huisarts ;( en vooral gebaseerd op onderbuiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 16:53:37 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:58:22 #35
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_187866234
Als we drugshandel/bezit gewoon niet meer registreren zoals nu al gebeurt bij veel andere criminaliteit dan is het er ook niet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_187866290
Ik denk dat die gewoon graag Grappen maakt.

Mark wil de economie een stoot geven en grapjas wil het tegen houden?

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 17:16:23 ]
pi_187866298
Iedereen is de weg kwijt.

In Kronenburg Park.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 17:08:01 ]
pi_187866919
Wereldvreemd die Gabberhaus
pi_187867028
Gewoon aan de digitale schandpaal die criminele pillenslikkers.

Ja, jij als gebruiker werkt mee aan de ver criminalisering van onze samenleving. Aan jouw pillensmoel kleeft crimineel bloed.

Wordt je betrapt, volop met je naam en snoet op de digitale schandpaal alsmede een regelrechte vermelding aan de werkgever en directe familie. :)
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:45:54 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_187867095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:43 schreef Elzies het volgende:
Aan jouw pillensmoel kleeft crimineel bloed.

Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_187867306
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten. Er komt juist meer verbod. De paddo's werden verboden en binnenkort zal ook lachgas verboden worden. In plaats van legalisatie zien we juist toename van verbod.

Als gebruiker ben je mede verantwoordelijk voor de maatschappelijke drugsoverlast. Waarom zou je als betrapte gebruiker daar niet voor hoeven opdraaien? Denk aan al die kosten die gemeentes kwijt zijn bij het opruimen van dat drugsafval. Mede veroorzaakt omdat de gebruiker zonodig dat pilletje wil slikken. Draag dan ook maar bij voor die gemaakte kosten middels een forse opgelegde drugsboete.

Naast de digitale schandpaal zie ik zo'n drugsboete in de nabije toekomst eraan komen. Men zal naar nieuwe manieren zoeken om drugsgebruik te ontmoedigen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:56:08 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187867330
Goed idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:57:58 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_187867379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef Elzies het volgende:
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten.
Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.

quote:
Als gebruiker ben je mede verantwoordelijk voor de maatschappelijke drugsoverlast. Waarom zou je als betrapte gebruiker daar niet voor hoeven opdraaien? Denk aan al die kosten die gemeentes kwijt zijn bij het opruimen van dat drugsafval. Mede veroorzaakt omdat de gebruiker zonodig dat pilletje wil slikken. Draag dan ook maar bij voor die gemaakte kosten middels een forse opgelegde drugsboete.
Ik ben tegen de War on Drugs en ben daarom niet verantwoordelijk voor de desastreuze gevolgen van die War on Drugs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_187867429
Gewoon minder hardstyle EDM etc festivals en meer metal festivals. Daar wordt alleen gedronken en geblowt.
pi_187867444
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Fijne huisarts ;( en vooral gebaseerd op onderbuiken.
Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen. ;)
pi_187867451
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.
[..]

Wat met tabak is gelukt zal ook met dit lukken.
pi_187867455
[me]: Minder Grapperhaus in Nederland!
.
pi_187867467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Fer het volgende:
/me: Minder Grapperhaus in Nederland!
Doe mij maar minder VVD dan volgt de rest vanzelf wel.
pi_187867486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen. ;)
Ik heb nog wat doosjes donnetjes maar ik geef ze niemand.
pi_187867498
Dit land heeft vooral behoefte aan wat minder CDA en VVD op J&V.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')