denk dat je bij die vvd snuivers meer coke zal vinden als bij de gemiddelde festival bezoeker eigenlijk ....quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:40 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Minder VVD is wellicht ook een keer een leuk idee. V&J een jaartje binnenstebuiten keren lijkt me ook een nobele zaak.
Zinniger dan dit in ieder geval.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om zulke dementerende fossielen op die post te zetten.
Fijne huisartsquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
De huisarts schrijft veel sterker spul voor alsof het snoepjes zijn. Big pharma vaart er wel bij. Daar zouden ze ook een speciale politie-eenheid in het leven voor moeten roepen: blauw in het wit.
Dit beleid is één grote foute grap... heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Legaliseer die troep en neem de voedingsbodem voor criminaliteit weg.
Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:43 schreef Elzies het volgende:
Aan jouw pillensmoel kleeft crimineel bloed.
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten. Er komt juist meer verbod. De paddo's werden verboden en binnenkort zal ook lachgas verboden worden. In plaats van legalisatie zien we juist toename van verbod.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.
Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef Elzies het volgende:
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten.
Ik ben tegen de War on Drugs en ben daarom niet verantwoordelijk voor de desastreuze gevolgen van die War on Drugs.quote:Als gebruiker ben je mede verantwoordelijk voor de maatschappelijke drugsoverlast. Waarom zou je als betrapte gebruiker daar niet voor hoeven opdraaien? Denk aan al die kosten die gemeentes kwijt zijn bij het opruimen van dat drugsafval. Mede veroorzaakt omdat de gebruiker zonodig dat pilletje wil slikken. Draag dan ook maar bij voor die gemaakte kosten middels een forse opgelegde drugsboete.
Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Fijne huisartsen vooral gebaseerd op onderbuiken.
Wat met tabak is gelukt zal ook met dit lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.
[..]
Ik heb nog wat doosjes donnetjes maar ik geef ze niemand.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |