We kunnen het combineren. Dus diamanten oorbellen tussen de confetti.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef valentijn101 het volgende:
Bij veel maatschappijen en op korte vluchten moet de cabin crew het vliegtuig schoonmaken.
Ik denk dat ze dus blijer is met een paar diamanten oorbellen.
Het is in dit geval handbagage.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Haha, nee dus. Je krijgt het niet voor elkaar een confetti-kanon het vliegtuig in te krijgen. Die komt niet door de bagage-controle heen
Ja precies, die gaat ook door de scannerquote:
Is dat echt een explosief?quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja precies, die gaat ook door de scanner
Naast messen en teveel vloeistoffen worden ook explosieven er daar uitgepikt. Gaat dus niet lukken met een confetti-kanon!
Hij doet toch BIEM!?quote:
Bij de taxfreequote:
Ja joh, met het risico dat de kurk door een raampje vliegt en de luchtdruk weg valtquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:49 schreef Karstman het volgende:
Koop bij de taxfree een fles champagne, goed schudden en dan openmaken. Is ook confettie maar dan nat.
Wel een onvergetelijke dag danquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja joh, met het risico dat de kurk door een raampje vliegt en de luchtdruk weg valt
Mensen en hun stupide ideeën tegenwoordig..
quote:
Je hebt ook confetti kanonnen die werken met een springveer.quote:
Ik denk dat de stapel (waarschijnlijk glinsterende, folie-achtige) papiertjes ook wel opvalt onder de scanner en reden is tot extra inspectiequote:Op donderdag 11 juli 2019 16:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook confetti kanonnen die werken met een springveer.
Dat lijkt mij geen probleem om mee te nemen, al zal er altijd een kans zijn dat ze zo'n veertje ook onnodig vinden bij de beveiliging.
Neem hem anaal mee danquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik denk dat de stapel (waarschijnlijk glinsterende, folie-achtige) papiertjes ook wel opvalt onder de scanner en reden is tot extra inspectie
't is een kurk hè, geen kogel. Maar goed je kunt hem ook eerst openmaken en dan schudden. Doet max verstappen ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja joh, met het risico dat de kurk door een raampje vliegt en de luchtdruk weg valt
Mensen en hun stupide ideeën tegenwoordig..
Dit lijkt me inderdaad het beste, TS.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
't is een kurk hè, geen kogel. Maar goed je kunt hem ook eerst openmaken en dan schudden. Doet max verstappen ook.
deze wereld heeft opschudding nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]geweldig idee inderdaad.. "hoe veroorzaak je paniek/woede/vechtpartijen in een vliegtuig" stap 1.
Er zal wel wat opschudding ontstaan met dat kanon in je hol en een hoofdsteun in je muil voor de rest van je reis ja..quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
deze wereld heeft opschudding nodig.
En dan turbulentie, geil!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zal wel wat opschudding ontstaan met dat kanon in je hol en een hoofdsteun in je muil voor de rest van je reis ja..
Wat is feestboek?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:40 schreef Document1 het volgende:
Ik denk dat je vriendin je heel snel ontvriend op feestboek.
Zeg bij de bagagecheck dat je een bom bij je hebt, dan heb je opschuddingquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
deze wereld heeft opschudding nodig.
quote:Op zondag 21 juli 2019 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zeg bij de bagagecheck dat je een bom bij je hebt, dan heb je opschudding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |