25 a 30 jaar geleden was het niet echt de jaren 70.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
Een recept als dit en deze ingrediënten in de jaren 70??
zat even te goodlen wanneer de eerste avocado's hier werden geimporteerd, kon niet echt iets vinden maar van de wiki wel een leuk feitje, wist dit helemaal nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
25 a 30 jaar geleden was het niet echt de jaren 70.
En dit getoonde recept stamt zeker niet uit die tijd. Dat is inderdaad jaren 90.
quote:Avocadomoes werd op de Antillen gemengd met alcohol tot een geel drankje. Door zeevaarders werd dit meegebracht naar Nederland, maar door gebrek aan avocado's ging men het drankje hier maken met eieren omdat die dezelfde kleur hadden als avocado's. Zo is in Nederland de likeur met de naam advocaat ontstaan.
Niet weten waar het recept vandaan komt maar wel claimen dat het ‘echte’ chili isquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op FOK! en Tweakers staat dit bekend als de chili van Maximus. Vandaar.
Plaatje met dat recept doet me ook denken aan die soepkommen waar het recept met zulke plaatjes opstond. Pannen en borden had je er volgens mij ook van.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
25 a 30 jaar geleden was het niet echt de jaren 70.
En dit getoonde recept stamt zeker niet uit die tijd. Dat is inderdaad jaren 90.
Ik zei alleen dat het op FOK! en op Tweakers bekend is onder die naam.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:08 schreef Prego het volgende:
Niet weten waar het recept vandaan komt maar wel claimen dat het ‘echte’ chili is![]()
Meh dat is echt zonde, want dit topic volgt menig FOK!er met veel belangstelling.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hey! Thnx! Ja met m'n moeder gaat het beter, ze kan weer min of meer voor zichzelf zorgen. Ze heeft alleen wel nog steeds pijn aan haar schouder, waarschijnlijk aan een ontsteking. Maar door dat coronavirus is haar afspraak met de arts afgezegd, ze heeft blijkbaar geen recht meer op zorg.
Anyway, ik zie dat de moderators posts van mij aan het verwijderen zijn, dus ik hou ermee op. Dit topic mag dichtBedankt voor alle belangstelling in dit deel en het vorige deel!
Ja, helaas heeft het virus nogal de aandacht, maar hopelijk kan ze wel snel terecht voor goede zorgquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hey! Thnx! Ja met m'n moeder gaat het beter, ze kan weer min of meer voor zichzelf zorgen. Ze heeft alleen wel nog steeds pijn aan haar schouder, waarschijnlijk aan een ontsteking. Maar door dat coronavirus is haar afspraak met de arts afgezegd, ze heeft blijkbaar geen recht meer op zorg.
Anyway, ik zie dat de moderators posts van mij aan het verwijderen zijn, dus ik hou ermee op. Dit topic mag dichtBedankt voor alle belangstelling in dit deel en het vorige deel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |