abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2020 @ 22:04:23 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192294911
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:44 schreef Molo het volgende:

Een recept als dit en deze ingrediënten in de jaren 70??
25 a 30 jaar geleden was het niet echt de jaren 70.
En dit getoonde recept stamt zeker niet uit die tijd. Dat is inderdaad jaren 90.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192294953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef golfer het volgende:

[..]

En dit getoonde recept stamt zeker niet uit die tijd. Dat is inderdaad jaren 90.
zat even te goodlen wanneer de eerste avocado's hier werden geimporteerd, kon niet echt iets vinden maar van de wiki wel een leuk feitje, wist dit helemaal niet :D
quote:
Avocadomoes werd op de Antillen gemengd met alcohol tot een geel drankje. Door zeevaarders werd dit meegebracht naar Nederland, maar door gebrek aan avocado's ging men het drankje hier maken met eieren omdat die dezelfde kleur hadden als avocado's. Zo is in Nederland de likeur met de naam advocaat ontstaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2020 22:07:09 ]
pi_192294991
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

Op FOK! en Tweakers staat dit bekend als de chili van Maximus. Vandaar.
Niet weten waar het recept vandaan komt maar wel claimen dat het ‘echte’ chili is _O- :')
pi_192295005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Plaatje met dat recept doet me ook denken aan die soepkommen waar het recept met zulke plaatjes opstond. Pannen en borden had je er volgens mij ook van.
  Tettenkoning donderdag 26 maart 2020 @ 23:26:32 #280
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192296359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:08 schreef Prego het volgende:
Niet weten waar het recept vandaan komt maar wel claimen dat het ‘echte’ chili is _O- :')
Ik zei alleen dat het op FOK! en op Tweakers bekend is onder die naam.

Het is ook elders te vinden. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Nine. op 27-03-2020 00:24:04 (quote gefixed) ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 27 maart 2020 @ 00:02:42 #281
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192296680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Hey! Thnx! Ja met m'n moeder gaat het beter, ze kan weer min of meer voor zichzelf zorgen. Ze heeft alleen wel nog steeds pijn aan haar schouder, waarschijnlijk aan een ontsteking. Maar door dat coronavirus is haar afspraak met de arts afgezegd, ze heeft blijkbaar geen recht meer op zorg.

Anyway, ik zie dat de moderators posts van mij aan het verwijderen zijn, dus ik hou ermee op. Dit topic mag dicht :) Bedankt voor alle belangstelling in dit deel en het vorige deel!
Meh dat is echt zonde, want dit topic volgt menig FOK!er met veel belangstelling.
En als er één moderator is die het aardigst en redelijkst is van allen, is dat Lucky_Strike. Hoe zij CUL overeind houdt met allerlei acties en leuke ideeën, verdient heel veel respect.

Ik hoop oprecht dat je dit topic en alle leuke reacties erop niet vergeet, want ik en vele anderen wachten altijd vol plezier op een nieuwe recensie. :)

Daarnaast, sterkte met je moeder! Hoop dat ze de zorg krijgt die ze verdient en dat ze er bovenop komt. Dat is nooit leuk om mee te maken...
AZ
ALKMAAR
pi_192306677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Hey! Thnx! Ja met m'n moeder gaat het beter, ze kan weer min of meer voor zichzelf zorgen. Ze heeft alleen wel nog steeds pijn aan haar schouder, waarschijnlijk aan een ontsteking. Maar door dat coronavirus is haar afspraak met de arts afgezegd, ze heeft blijkbaar geen recht meer op zorg.

Anyway, ik zie dat de moderators posts van mij aan het verwijderen zijn, dus ik hou ermee op. Dit topic mag dicht :) Bedankt voor alle belangstelling in dit deel en het vorige deel!
Ja, helaas heeft het virus nogal de aandacht, maar hopelijk kan ze wel snel terecht voor goede zorg
pi_192656834
Crop's Paella Valenciana, diepvrieszak 750 gram.
Gekocht bij de Jumbo voor 2,55 euro.

Voor een kant en klaar maaltijd is deze zak uit het vriesvak zeer goed te eten, zou het geen paella durven noemen maar deze "Spaanse nasi" is goed gevuld, smakelijk en genoeg voor twee personen.

Ongeveer 20% kip, koolvis, garnaal, inktvis en mosseltjes.
Groenten: erwten, rode paprika, ui, tomaat en enige schijfjes champignon.

Die paar plakjes champignon zijn eigenlijk mijn enige echte punt van kritiek, welke gek heeft bedacht dat die paar plakjes glibberige paddenstoel iets toevoegen aan deze maaltijd. :N

Het zijn er niet veel en makkelijk er uit te vissen voor ze de pan in gaan.

Zelf vind ik het lekkerder als het iets meer pit heeft daarom bak ik wat chorizo mee en een goede scheut tabasco als het op mijn bord ligt. :9

Eventueel (blad)sla en wat verse tomaat en je hebt een prima maaltijd voor twee in 10 minuten voor weinig.

* Helaas plaatjes linken lukt niet
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')