Dat is wellicht ook de opzet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zal wel een complot theorie ontstaan.
Goeie flex, de Clintons hebben geen macht.quote:
Stom van me, die hebben alle connecties/invloed natuurlijk ingeleverd toen Hil verloor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Goeie flex, de Clintons hebben geen macht.
Ik gok dat ze een miljonair met dikbetaalde advocaten niet zo snel naakt in een padded cel steken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben totaal niet van de complotten, maar iemand die onlangs al eens zelfmoord heeft geprobeerd staat toch onder heel streng toezicht zou je zeggen? zeker in zo'n grote zaak....
Suicide by a bullet in the back of the head, with his arms in handcuffs on his back. Zoiets zal het wel zijn.quote:
Ja, sinds ze niet meer in de regering zat, heeft ze geen executive privilege meer om "boven iemands paygrade te zitten" (de aanvankelijke reden dat Epstein een deal had gekregen). Ze kunnen natuurlijk nog steeds mensen omkopen, maar dat geldt voor nog zeker twintig verdachten in de zaak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Stom van me, die hebben alle connecties/invloed natuurlijk ingeleverd toen Hil verloor!
In de cel heb je de handboeien niet meer om en bovendien zijn gevangenen meestal erg origineel in t uitvinden van hoe er n eind aan te maken, soms heb je niet veel nodig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Suicide by a bullet in the back of the head, with his arms in handcuffs on his back. Zoiets zal het wel zijn.
Ik refereerde naar een (russische?) zaak waarin dat vastgesteld was. Weet de details niet meer maar het kon onmogelijk zelfmoord zijn geweest. Is een beetje een meme geworden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:39 schreef TLC het volgende:
[..]
In de cel heb je de handboeien niet meer om en bovendien zijn gevangenen meestal erg origineel in t uitvinden van hoe er n eind aan te maken, soms heb je niet veel nodig.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:42 schreef Nober het volgende:
Dood verklaard en ondertussen zit hij gewoon op zijn eiland en krijgt regelmatig minderjarigen toegestuurd van de CIA.
Of de Clintons zitten daar weer achterquote:
In geen van alle voorgaande dubieuze zelfmoordzaken waarin het stel hoofdverdachte is (in alukringen) wordt er vanuit gegaan dat directe politieke invloed aangewend was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, sinds ze niet meer in de regering zat, heeft ze geen executive privilege meer om "boven iemands paygrade te zitten" (de aanvankelijke reden dat Epstein een deal had gekregen). Ze kunnen natuurlijk nog steeds mensen omkopen, maar dat geldt voor nog zeker twintig verdachten in de zaak.
HET BEWIJS IS GELEVERD!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |