Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten eens playstations installeren in wachtkamers
Stom hè.quote:
Praatjes maken met medezieken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Weet je hoe saai het in wachtkamers is. Pff.
Jij hun ook amper dus dat scheeltquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:02 schreef I. het volgende:
[..]
Bejaarden, die horen en zien mij niet joh
Volgende week operatie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:06 schreef I. het volgende:
[..]
Precies.Al gaat dat binnen nu en een weekje tijd wss. behoorlijk veranderen.
Ah mooi. Dus je hoort straks of alles goed is gegaan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:19 schreef I. het volgende:
[..]
Gisterenzit nu bij het ziekenhuis voor controle
Ze waren heel optimistisch met m'n zicht. Oogdruk was te laag ipv. te hoog, dus ik kon niks lezen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah mooi. Dus je hoort straks of alles goed is gegaan?
Ah dat klinkt goed. Hopelijk dat er dan nu eindelijk eens een einde komt aan het hele gebeuren en je weer normaal kan zien in een paar weken/maanden, geen idee hoe lang het herstel voor zo'n operatie is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ze waren heel optimistisch met m'n zicht. Oogdruk was te laag ipv. te hoog, dus ik kon niks lezen.Mag dus stoppen met oogdrukverlagers.
Met een beetje geluk dus nog maar 18 druppels per dag.
Ik hoop het ook! Hoop dat die oogdrukdruppels een beetje snel uitwerken, dan wordt m'n zicht er ook sneller beter van. Over een weekje heb ik weer controle, dan zou het al aanzienlijk beter moeten gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dat klinkt goed. Hopelijk dat er dan nu eindelijk eens een einde komt aan het hele gebeuren en je weer normaal kan zien in een paar weken/maanden, geen idee hoe lang het herstel voor zo'n operatie is.
Niet dat afspraakje dus vandaag?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Joepie, studiebegeleiding die nog noodzakelijk blijkt te zijn ipv fun
Dat wordt niet bier drinken straks.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Joepie, studiebegeleiding die nog noodzakelijk blijkt te zijn ipv fun
Dan kan je misschien binnenkort weer auto rijdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Hoop dat die oogdrukdruppels een beetje snel uitwerken, dan wordt m'n zicht er ook sneller beter van. Over een weekje heb ik weer controle, dan zou het al aanzienlijk beter moeten gaan.
Is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je misschien binnenkort weer auto rijden
Die staat al een aardig tijdje zielig stil te staan op de parkeerplaats, met een inmiddels lege accu, versleten remmen, en kapotte ruitensproeiers.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
Heb je nog een auto of heb je die weggedaan omdat je er toch niet mee kon rijden?
Heb je 'm wel geschrapt dan of ben je ondertussen lekker belasting aan het betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Die staat al een aardig tijdje zielig stil te staan op de parkeerplaats, met een inmiddels lege accu, versleten remmen, en kapotte ruitensproeiers.
Ben heerlijk belasting aan het betalen omdat ik niet wist hoe lang deze ellende ging duren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je 'm wel geschrapt dan of ben je ondertussen lekker belasting aan het betalen.
Ah oke, ja dan is het wel begrijpelijk dat je het niet geschrapt hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ben heerlijk belasting aan het betalen omdat ik niet wist hoe lang deze ellende ging duren.
Wel hèquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke, ja dan is het wel begrijpelijk dat je het niet geschrapt hebt.
Oh ja dat woord zocht ik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:47 schreef JJH het volgende:
Geschorst.
En als ie op de openbare weg staat mag dat niet.
En hoi.
Dat weet ik niet, maar de boete is wel behoorlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt zocht ik.
Zou daar veel controle op zijn op een parkeerplaats?
Ook niet echt de moeite waard dusquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de boete is wel behoorlijk.
Dat is inderdaad beter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon regelen dat de auto rijd, of dat ie verkocht wrod en dus van naam af kan.
Toch niet van degene die jullie een paar weken terug gekocht hebben?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef JJH het volgende:
Dat laatste moet hier ook nog ff...
Alleen is de accu ook dodelijk dood...
Nee, van degene die de reden was van degene die we gekocht hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch niet van degene die jullie een paar weken terug gekocht hebben?
ANWB even bellenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef JJH het volgende:
Dat laatste moet hier ook nog ff...
Alleen is de accu ook dodelijk dood...
Dan is het ook zonde om er een nieuwe accu in te zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van degene die de reden was van degene die we gekocht hebben.
Ik heb zelf ook een druppellader en kabels.quote:
Gaan we ook niet doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het ook zonde om er een nieuwe accu in te zetten.
Beetje druppelen tot die weer start. Verkopen en dan de volgende met een lege accu laten staan.quote:
Toch een gevalletje goedkoop is duurkoop geweest?quote:
Oh dat valt mee. Ik dacht dat jullie het rond kerst gekocht haddenquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:00 schreef JJH het volgende:
We hebben er een jaar mee gereden, en dat voor 8 meier...
Ga maar eens terugrekenen, valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |