Keurig gevonden met goegelquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat ziet er toch bijzonder nep uit, die verwondingen
Hier is net een logeetje gearriveerd voor 2 weken. De kat van een vriendin. Ik ben benieuwd
Idem hier.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij krijgen het echt maar drie keer per jaar voor elkaar om tv te kijken op het moment dat het uitgezonden wordt.
We zijn het ook niet meer gewend.
Geen idee. Het ging over de meerwaarde van een Ziggokastje waarmee je uitgestelde start e.d. kan doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er live op tv? Ik las niet het laatste topic uit.
Ah!quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. Het ging over de meerwaarde van een Ziggokastje waarmee je uitgestelde start e.d. kan doen.
Je woont nu hopelijk gelijkvloers?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dingen..
Trap op werk, uitglijden. Gescheurde pezen en spieren
Trap in een vakantiehuis: gebroken heup (zitbeen dwars door)
Onderste tree thuis gegleden, gebroken schouderblad. Trappen..
Serieus wel bezig te kijken, ben beetje bang gewordenquote:
Nog. Mep gekregenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gebroken neus (mep gekregen) en gebroken pols (gevallen).
Ik snap niet wat je wil zeggenquote:
Oh wauw, dat is wel knap ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:20 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder brak haar neus door zichzelf met haar tennisracket in haar gezicht te slaan
Balsporten zijn ook niet helemaal mijn ding, dus ik snap het wel
Of je gaat kijken bij een hockeywedstrijd en je krijgt een bal tegen je sleutelbeen. Dat doet ook heel lang zeerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel knap ja.
Then again, ongeluk zit ook in klein hoekje.
Ik heb nooit echt iets gebroken, wel met regelmaat spieren ingescheurd/overbelast en ledematen gekneusd..
-Overbelaste pols waardoor ik niet eens een theedoek kon tillen met die hand
-Shin splints (scheenbeenvliesontsteking) aan beide benen
-Scheurtje in binnenste knieband
-Enkelbanden ingescheurd
-Voet zwaar gekneusd incl week op krukken toen ik als vliegende keep een bal stopte met voet (en dus zonder bescherming)
-schouder overbelast
En dat was in de afgelopen vijf jaar..leuke sport joh, hockey.
Ohh dan heb je wel heel veel pech gehad! Maar ik kan me goed voorstellen dat dat lang zeer doet, ja. Hockeyballen zijn gemeen hard!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of je gaat kijken bij een hockeywedstrijd en je krijgt een bal tegen je sleutelbeen. Dat doet ook heel lang zeer
Indrukwekkende lijst.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel knap ja.
Then again, ongeluk zit ook in klein hoekje.
Ik heb nooit echt iets gebroken, wel met regelmaat spieren ingescheurd/overbelast en ledematen gekneusd..
-Overbelaste pols waardoor ik niet eens een theedoek kon tillen met die hand
-Shin splints (scheenbeenvliesontsteking) aan beide benen
-Scheurtje in binnenste knieband
-Enkelbanden ingescheurd
-Voet zwaar gekneusd incl week op krukken toen ik als vliegende keep een bal stopte met voet (en dus zonder bescherming)
-schouder overbelast
En dat was in de afgelopen vijf jaar..leuke sport joh, hockey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |