Hij zoekt meer uitdaging en gaat voortaan met links spelen tot de halve finalequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Federer gaat trainen met Nieminen, meende ik te zien? Die is net als Nadal linkshandig.
Hij sloeg met zijn racket naar het gras.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zei/deed hij dan? Ik zag en hoorde niks.
[..]
Oké, mooi.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hij zoekt meer uitdaging en gaat voortaan met links spelen tot de halve finale
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hij zoekt meer uitdaging en gaat voortaan met links spelen tot de halve finale
Dat deed Edberg ook een keer, in de vijfde set tegen Becker in de Wimbledonfinale van 1990. Enige keer dat ik Edberg zoiets ooit heb zien doen ik de acht jaar dat ik hem heb gevolgd,.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij sloeg met zijn racket naar het gras.
The Garbage Man.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Nieminen.. dan had hij ook met Jan Siemerink kunnen gaan trainen!
Alles wat Agassi doet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij eigenlijk wel mooi aan het tennis, Suus?
Ik denk dat het ze allemaal geen reet uitmaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Is het nou met het oog op de finale te hopen dat RBA dit wint? IK bedoel, een finale Djokovic-Nadal of Djokovic-Federer is wel wat spectaculairder dan RBA-Nadal of RBA-Federer. Nadal zie ik trouwens een redelijke kans maken tegen Djokovic, Federer niet echt.
Trouwens, ben benieuwd wie Nadal liever als winnaar heeft: Djokovic of Federer. Je zou zeggen Djokovic, omdat Federer anders op Nadal uitloopt qua gewonnen GS'en. Aan de andere kant, als Djokovic wint, kruipt die ook weer dichter bij Nadal.
Die wil gewoon zelf winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Trouwens, ben benieuwd wie Nadal liever als winnaar heeft: Djokovic of Federer. Je zou zeggen Djokovic, omdat Federer anders op Nadal uitloopt qua gewonnen GS'en. Aan de andere kant, als Djokovic wint, kruipt die ook weer dichter bij Nadal.
Noem je dat een angstgegner? Ik vind bij die term meer passen dat je meestal verliest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:01 schreef Norrage het volgende:
Agut echt een angstgegner voor djoko. Ondanks 8-3 zelden een makkelijke winst gepakt.
Is dat het enige?quote:
Wat maakt dat je dat zegt? Ze willen toch alle drie geschiedenis schrijven?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze allemaal geen reet uitmaakt.
Ja, maar ik bedoel uiteraard in het geval hij de halve finale verliest en Djokovic van RBA wint.quote:
Geloof echt niet dat die 3 zoveel bezig zijn met aantal GS'en als iedereen eromheenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Is het nou met het oog op de finale te hopen dat RBA dit wint? IK bedoel, een finale Djokovic-Nadal of Djokovic-Federer is wel wat spectaculairder dan RBA-Nadal of RBA-Federer. Nadal zie ik trouwens een redelijke kans maken tegen Djokovic, Federer niet echt.
Ik sluit me in dat geval aan bij Nor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel uiteraard in het geval hij de halve finale verliest en Djokovic van RBA wint.
Geen idee, maar ik denk dat ze het wel belangrijk vinden, vooral Federer en Djokovic. Wat mij betreft is dat echt wel een prestigestrijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof echt niet dat die 3 zoveel bezig zijn met aantal GS'en als iedereen eromheen
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:10 schreef suus21 het volgende:
Vinden jullie dat gravel tennis nou echt leuk op gras?
pff neequote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:10 schreef suus21 het volgende:
Vinden jullie dat gravel tennis nou echt leuk op gras?
Leek wel inspelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |