omg je speelt hayday???quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:35 schreef Annagh het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik dat topic volg hahahaha. Zelfs in m'n HayDay komt de klad in, té vaak op Fok.
ik was een paar jaar geleden naar de vrienden van amstel in ahoy, bedrijfsuitje, marcco was daar ook en ik stond helemaal vooraan en ik vond het geweldig ondanks al heel de avond kutmuziekquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:38 schreef Annagh het volgende:
Ja maar dat was alleen Hodgson, dat lijkt me helemaal tien keer niks. Mijn eerste concert was van Kayak. Mijn vader had vrijkaartjes gekregen. Ik weet de rest allemaal niet meer, het zijn er zo veel geweest. Ergste concert ooit was met bedrijfsuitje van man, naar Marco Borsato en ik trok het niet zo lang, wat een hel!
je kan me toevoegen als vriendquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:42 schreef Annagh het volgende:
Oh, dan kom ik dus pas kijken. Ik zal het HayDaytopic morgen eens opzoeken, leuk!
Ik werd helemaal gek van de drukte, en dit was kneiter- kneiterhard en allemaal collega's met vrouwen die me helemaal niet lagen en tuurlijk kwam ik naast een soort Vink te zitten bij het etentje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was een paar jaar geleden naar de vrienden van amstel in ahoy, bedrijfsuitje, marcco was daar ook en ik stond helemaal vooraan en ik vond het geweldig ondanks al heel de avond kutmuziekSfeer enzo was gewoonweg oke.
Leuk, doe ik!quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je kan me toevoegen als vriend
ahhhhhhh dat is idd vreselijk ja, ook wel meegmaakt hoor. hou sowieso niet van dat soort verplichtingen maar dit uitje was geen verplichting, iedereen kreeg zijn kaartje en kon zijn eigen gang gaanquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek van de drukte, en dit was kneiter- kneiterhard en allemaal collega's met vrouwen die me helemaal niet lagen en tuurlijk kwam ik naast een soort Vink te zitten bij het etentje.
staat genoteerd, thanxquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
#VUVJU2V is mijn hayday, kan ik je misschien nog wel even vooruit helpen ook
Dit is van het werk van man, en ik vind die bedrijfsuitjes zelden echt leuk. Naar Soldaat van Oranje was wel gaaf. Ik zou graag eens meegaan met het zeevissen maar daar zitten vast alleen bezopen kerels die de boot volkotsen, en ik ga echt niet als enige vrouw daar tussen zitten met m'n hengel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhhhhhh dat is idd vreselijk ja, ook wel meegmaakt hoor. hou sowieso niet van dat soort verplichtingen maar dit uitje was geen verplichting, iedereen kreeg zijn kaartje en kon zijn eigen gang gaan
whahahahhahhhaha ik heb ooit eens een bedrijfsfeestje gehad met kassenbouwersquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dit is van het werk van man, en ik vind die bedrijfsuitjes zelden echt leuk. Naar Soldaat van Oranje was wel gaaf. Ik zou graag eens meegaan met het zeevissen maar daar zitten vast alleen bezopen kerels die de boot volkotsen, en ik ga echt niet als enige vrouw daar tussen zitten met m'n hengel.
Hahahaa, dit zijn uitjes van een fabriek waar babymelk wordt gemaakt, dus er waren lui van de werkvloer en ik zat klem tussen een vrouw van het biolab en eentje van kantoor. Hun haren prachtig in model, en dat van mij sprong alle kanten op doordat ik het bloedheet had en had staan springen bij Marco Borsato. Viel ik ook nog met bord en al op de grond doordat mijn hak afbrak. Stond ik met satesausklodders op m'n bloes op de dansvloer. Voelde me diepongelukkig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
whahahahhahhhaha ik heb ooit eens een bedrijfsfeestje gehad met kassenbouwers
it's sad, it's a sad sad situationBouwvakkers idem en dan niet vd bouwvakkers maar van het hoger personeel
Ohmyyyquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaa, dit zijn uitjes van een fabriek waar babymelk wordt gemaakt, dus er waren lui van de werkvloer en ik zat klem tussen een vrouw van het biolab en eentje van kantoor. Hun haren prachtig in model, en dat van mij sprong alle kanten op doordat ik het bloedheet had en had staan springen bij Marco Borsato. Viel ik ook nog met bord en al op de grond doordat mijn hak afbrak. Stond ik met satesausklodders op m'n bloes op de dansvloer. Voelde me diepongelukkig.
Altijd op YT terug te kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:49 schreef Didala het volgende:
Goedemorgen,
Ik was dus keihard in slaap gevallen. Heb niets eens ID kunnen afkijken. Echt hatelijk als het een spannende moordzaak is en je niet weet wie de moordenaar was.
Ga nu even douchen en kerst inkopen doen. Hoop dat het een beetje te doen is in de supermarkt.
Zal wel weer chaos zijn...
Dan heb je die slaap gewoon echt nodig gehad, wij gaan maandag de boodschappen doen voor kerst.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:49 schreef Didala het volgende:
Goedemorgen,
Ik was dus keihard in slaap gevallen. Heb niets eens ID kunnen afkijken. Echt hatelijk als het een spannende moordzaak is en je niet weet wie de moordenaar was.
Ga nu even douchen en kerst inkopen doen. Hoop dat het een beetje te doen is in de supermarkt.
Zal wel weer chaos zijn...
Echt? Ga eens kijken of ik deze vind dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd op YT terug te kijken
Ik heb geen tv-abbo en kijk altijd op yt die programmaatjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:57 schreef Didala het volgende:
[..]
Echt? Ga eens kijken of ik deze vind dan.
Hier kerst bij mijn ouders en zusje met aanhangquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan heb je die slaap gewoon echt nodig gehad, wij gaan maandag de boodschappen doen voor kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |