abonnement Unibet Coolblue
pi_190690920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Mja, dat is wel zo, maar "wij" (ook de media) storten ons er ook op als wolven. Beetje Kiwi Farms idee...

(The Kiwi Farms is about eccentric individuals and communities on the Internet. We call them lolcows because they can be milked for amusement or laughs. Our community is bizarrely diverse and spectators are encouraged to join the discussion.)
Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar je hebt wel een punt. Barbie de lolcow en wij de toeschouwers.
pi_190690981
@Fokkie83, Kijk eens helemaal bovenin. *O* Als we het hier over Hazes en over Barbie hebben moet dat toch in orde zijn, vooral als er gewoon een fijne zweer is?
pi_190691020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef Annagh het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar je hebt wel een punt. Barbie de lolcow en wij de toeschouwers.
Ik volg daar de stalker van Taylor Swift: Russell Greer.
Heeft o.a Farah Abrahams, Taylor (duh) en Ariane Grande aangeklaagd. Amusing. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190691090
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef Annagh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, het is jouw mening.Ik vind haar ook een vreselijke stem hebben, maar daarentegen denk ik weer niet dat ze dat account hebben geopend om Smant een hak te zetten en knettergek te maken. Al met al ziet dat jochie er een stuk beter uit als toen hij nog bij zijn moeder woonde, en in tegenstelling tot velen vind ik Naomi wel degelijk een bonusmoeder. In mijn ogen is ze dat doordat ze voor dat jochie zorgt en met zijn vader samen toch een gezinnetje vormt. Maar nogmaals, dat is mijn mening, en er zullen er genoeg zijn die er heel anders over denken en dat is ook okee.
Oh dat denk ik ook niet dat ze het doen om Sumant een hak te zetten, anders zou Sumant ook zijn profiel niet promoten.
Hm ik zie eigenlijk dat Milano voorgetrokken wordt en vraag me af waarom Angelina niet bij haar vader wilt wonen. Hoeveel mensen zorgen er ondertussen voor dat meisje? Dat is toch niet stabiel?
Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens, ik vind Naomi met alles overdrijven. Toen ze weer naar Nederland moesten benadrukte ze dat extra in hun vlogs. Iedereen wist hoe het zat dus dat extra zielige gedoe was niet nodig, daarbij heeft Mike ook gewoon zijn verantwoordelijkheid. Hoe ze zich gedroeg bij die Diana Gabriëls was ook triest. Praten over Sumant haar zelfmoordpoging waar die kleine bijzat en dat voor gratis verbouwingen aan zichzelf.
Milano ziet er wel beter uit maar goed, Sumant kan haar eigen pruik ook bijna nooit eens goed opzetten. :+
Voor al de ellende deed ze wel echt alles voor haar kindertjes. Ik vond haar toen echt een lieve moeder.
pi_190691110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik volg daar de stalker van Taylor Swift: Russell Greer.
Heeft o.a Farah Abrahams, Taylor (duh) en Ariane Grande aangeklaagd. Amusing. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Farrah Abrahams, is dat het meisje van '16 and pregnant'?
pi_190691238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef Annagh het volgende:
@:Fokkie83, Kijk eens helemaal bovenin. *O* Als we het hier over Hazes en over Barbie hebben moet dat toch in orde zijn, vooral als er gewoon een fijne zweer is?
We merken het vanzelf :)
pi_190691290
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Oh dat denk ik ook niet dat ze het doen om Sumant een hak te zetten, anders zou Sumant ook zijn profiel niet promoten.
Hm ik zie eigenlijk dat Milano voorgetrokken wordt en vraag me af waarom Angelina niet bij haar vader wilt wonen. Hoeveel mensen zorgen er ondertussen voor dat meisje? Dat is toch niet stabiel?
Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens, ik vind Naomi met alles overdrijven. Toen ze weer naar Nederland moesten benadrukte ze dat extra in hun vlogs. Iedereen wist hoe het zat dus dat extra zielige gedoe was niet nodig, daarbij heeft Mike ook gewoon zijn verantwoordelijkheid. Hoe ze zich gedroeg bij die Diana Gabriëls was ook triest. Praten over Sumant haar zelfmoordpoging waar die kleine bijzat en dat voor gratis verbouwingen aan zichzelf.
Milano ziet er wel beter uit maar goed, Sumant kan haar eigen pruik ook bijna nooit eens goed opzetten. :+
Voor al de ellende deed ze wel echt alles voor haar kindertjes. Ik vond haar toen echt een lieve moeder.
Ja, Naomi heeft ook haar problemen wel. Ik weet niet meer wie dat zei, maar al die operaties zijn ook niet bepaald normaal op die leeftijd. Dat hele vriendenkliekje is heel erg op het uiterlijk gericht en een aantal zijn flink doorgeslagen. Ik dacht dat Angelina al een hele tijd bij de moeder van Michael woont?
pi_190691319
dubbel :@
pi_190691632
Nou ik zag berichten voorbij komen dat Priscilla ook voor haar zorgt en zag nog een naam, geen idee of het waar is.
Dacht ook dat de kinderen uit de media gehouden moesten worden maar blijkbaar is dat nu het geval niet meer.
  vrijdag 27 december 2019 @ 23:10:00 #210
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190694201
Ik ga even mijn kont tegen de krib gooien. Omdat het geen nieuwswaarde heeft is er nog altijd ruimte om het er over te kunnen hebben?
Dat we het niet altijd eens zijn met elkaar over hun manier van leven/opvoeden vind ik geen reden om iets te sluiten. Zo lang het vrij netjes blijft moet dat gewoon kunnen. Zoveel mensen zoveel verschillende meningen.

En denk dat Sam haar leven zo ver van onze bed show is, dat het juist daarom zo populair is. Toch alsof je een soap volgt met iedere maand een cliffhanger ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 december 2019 @ 23:36:08 #211
22592 crew  Ole
pi_190694941
nogmaals heb static gevraagd te reageren. Topic gaat wel weer open. Voel je vrij om te chatten hier
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 27 december 2019 @ 23:47:05 #212
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190695244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Ole het volgende:
nogmaals heb static gevraagd te reageren. Topic gaat wel weer open. Voel je vrij om te chatten hier
Fijn! Dank je wel.
pi_190695391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Ole het volgende:
nogmaals heb static gevraagd te reageren. Topic gaat wel weer open. Voel je vrij om te chatten hier
Dankjewel Ole O+
pi_190696252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:10 schreef Didala het volgende:
Ik ga even mijn kont tegen de krib gooien. Omdat het geen nieuwswaarde heeft is er nog altijd ruimte om het er over te kunnen hebben?
Dat we het niet altijd eens zijn met elkaar over hun manier van leven/opvoeden vind ik geen reden om iets te sluiten. Zo lang het vrij netjes blijft moet dat gewoon kunnen. Zoveel mensen zoveel verschillende meningen.

En denk dat Sam haar leven zo ver van onze bed show is, dat het juist daarom zo populair is. Toch alsof je een soap volgt met iedere maand een cliffhanger ;)
^O^ Als een BN-er op de ongezouten roddeltafel ligt krijg je nou eenmaal verschillende meningen en ben je het niet altijd met elkaar eens. Dat hoeft ook helemaal niet, maar we kunnen het met elkaar wel leuk houden. Ik zie ook niet in waarom nieuwswaarde een punt is.
pi_190699491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Farrah Abrahams, is dat het meisje van '16 and pregnant'?
Ja die :')
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:23:45 #216
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190701087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Annagh het volgende:

[..]

^O^ Als een BN-er op de ongezouten roddeltafel ligt krijg je nou eenmaal verschillende meningen en ben je het niet altijd met elkaar eens. Dat hoeft ook helemaal niet, maar we kunnen het met elkaar wel leuk houden. Ik zie ook niet in waarom nieuwswaarde een punt is.
En volgens mij kunnen wij het ook leuk houden. Al ben ik hier nieuw met mijn account, ik las hier al ontzettend lang mee.
Heb jaren geforumd op BB en heb even jarenlang er geen behoefte meer aan gehad. Vind het heerlijk om weer “even bezig” te zijn. Al moet ik blijkbaar nog begrijpen wat nu de regels/verwachtingen zijn van hier. ;)
pi_190701814
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef Didala het volgende:

[..]

En volgens mij kunnen wij het ook leuk houden. Al ben ik hier nieuw met mijn account, ik las hier al ontzettend lang mee.
Heb jaren geforumd op BB en heb even jarenlang er geen behoefte meer aan gehad. Vind het heerlijk om weer “even bezig” te zijn. Al moet ik blijkbaar nog begrijpen wat nu de regels/verwachtingen zijn van hier. ;)
Het moet zeker kunnen. Rotte appels houd je altijd, maar dat valt te negeren al zal dat soms moeilijk zijn. Net als jij las ik jaren mee en pas sinds een jaar of vijf post ik zelf ook.(onder een ander account) Een paar jaar geleden heb ik mijn huidige account aangemaakt en ook voor mij geldt dat ik blijkbaar niet begrijp wat de verwachtingen zijn.
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:23:19 #218
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702106
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:07 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het moet zeker kunnen. Rotte appels houd je altijd, maar dat valt te negeren al zal dat soms moeilijk zijn. Net als jij las ik jaren mee en pas sinds een jaar of vijf post ik zelf ook.(onder een ander account) Een paar jaar geleden heb ik mijn huidige account aangemaakt en ook voor mij geldt dat ik blijkbaar niet begrijp wat de verwachtingen zijn.
Ah dus het ligt niet alleen aan mij als nieuweling.
Blijkbaar hebben een X aantal mensen vrij hoge maatstaven hoe een topic moet verlopen en waar de nieuwelingen rekening mee moeten houden. Bij het aanmelden zijn er natuurlijk wel de basisregels, maar deze zijn peanuts vergeleken met de ongeschreven regels hier.
pi_190702202
Volgens mij is dat ook een van de redenen dat er een stuk minder users zijn dan vroegah. Nieuwe users voelen zich niet altijd even welkom.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:31:49 #220
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702266
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Messina het volgende:
Volgens mij is dat ook een van de redenen dat er een stuk minder users zijn dan vroegah. Nieuwe users voelen zich niet altijd even welkom.
En ik kan me voorstellen dat men het snel opgeeft dan. Nu ben ik geen opgever hoor.
Er moet gewoon ruimte zijn voor nieuwe users en alles wat er bij komt aan “beginnersfouten”
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:32:05 #221
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702273


[ Bericht 100% gewijzigd door Didala op 28-12-2019 11:32:50 (Foutje ) ]
pi_190702539
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:31 schreef Didala het volgende:

[..]

En ik kan me voorstellen dat men het snel opgeeft dan. Nu ben ik geen opgever hoor.
Er moet gewoon ruimte zijn voor nieuwe users en alles wat er bij komt aan “beginnersfouten”
Beginnersfouten bestaan hier niet.
Sommige hebben als doel om " nieuwe " users weg te pesten.
Het opvallende is dat sommige ook alleen reageren om iemand even terecht te wijzen en verder niks posten.
Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde.
Ik zou nooit uit mezelf in SHO zo op de man spelen.
Slijmen bij de mods kunnen ze ook goed. Als een mod wat vraagt staan ze gelijk paraat om antwoord te geven :')
pi_190702683
Het werd ook al als voorbeeld genoemd maar op Viva gebeurd precies hetzelfde. ( Die zijn nog erger )
Daar zitten een stel omhooggevallen zure vis gleuven die nieuwe users bijna nooit accepteren. Doen alsof ze het perfecte leventje hebben, maar ondertussen een andere nickname aanmaken omdat ze niet herkend willen worden :')
Sommige komen daar met een gevoelig onderwerp en worden compleet de grond in getrapt door de vaste leden. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokkie83 op 28-12-2019 12:11:09 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:54:14 #224
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702730
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Beginnersfouten bestaan hier niet.
Sommige hebben als doel om " nieuwe " users weg te pesten.
Het opvallende is dat sommige ook alleen reageren om iemand even terecht te wijzen en verder niks posten.
Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde.
Ik zou nooit uit mezelf in SHO zo op de man spelen.
Slijmen bij de mods kunnen ze ook goed. Als een mod wat vraagt staan ze gelijk paraat om antwoord te geven :')
Beginnersfouten zijn er blijkbaar wel. Zo ben ik ook in het Barbie topic aangesproken. (Ik weet niet meer door wie)
Ik had een tekst van Will gekopieerd en vergeten duidelijk te vermelden dat dit Will’s tekst was.
Ik begreep meteen de verwarring en vond het geen big deal. Even aanpassen en Voila iedereen weer tevreden.

Ik las mee bij het Hazes topic en zag daar met regelmaat behoorlijk wat gehakketak. Nu ook weer in Wederom stukje. Toetsenbord helden heb je helaas overal zitten....
pi_190702862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef Didala het volgende:

[..]

Beginnersfouten zijn er blijkbaar wel. Zo ben ik ook in het Barbie topic aangesproken. (Ik weet niet meer door wie)
Ik had een tekst van Will gekopieerd en vergeten duidelijk te vermelden dat dit Will’s tekst was.
Ik begreep meteen de verwarring en vond het geen big deal. Even aanpassen en Voila iedereen weer tevreden.

Ik las mee bij het Hazes topic en zag daar met regelmaat behoorlijk wat gehakketak. Nu ook weer in Wederom stukje. Toetsenbord helden heb je helaas overal zitten....
Oeh, dat was een ernstige fout van je! :D Ach, ik kreeg zelfs commentaar dat ik iedereen fijne feestdagen wenste. Wat je ook doet, commentaar houd je toch, dus ik vind het zo langzamerhand wel gesneden met ze.
pi_190702887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef Didala het volgende:

[..]

Beginnersfouten zijn er blijkbaar wel. Zo ben ik ook in het Barbie topic aangesproken. (Ik weet niet meer door wie)
Ik had een tekst van Will gekopieerd en vergeten duidelijk te vermelden dat dit Will’s tekst was.
Ik begreep meteen de verwarring en vond het geen big deal. Even aanpassen en Voila iedereen weer tevreden.

Ik las mee bij het Hazes topic en zag daar met regelmaat behoorlijk wat gehakketak. Nu ook weer in Wederom stukje. Toetsenbord helden heb je helaas overal zitten....
O dat heb ik toen gelezen ja. Maar het was toch duidelijk dat het over Will ging? Ik vroeg jou toch wat ze had geschreven?
Ik vergeet ook weleens een bron te melden en wist eerst ook niet hoe ik een link van een screenshot hier moest plakken.
Sommige gingen daarop los maar er waren ook fijne users die tot 2x toe de moeite en tijd namen om het uit te leggen.
Iemand helpen is toch beter dan iemand afzeiken die gewoon echt niet weet hoe iets werkt.
  zaterdag 28 december 2019 @ 12:03:49 #227
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702903
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef Annagh het volgende:

[..]

Oeh, dat was een ernstige fout van je! :D Ach, ik kreeg zelfs commentaar dat ik iedereen fijne feestdagen wenste. Wat je ook doet, commentaar houd je toch, dus ik vind het zo langzamerhand wel gesneden met ze.
Hahaha ja ontzettend dom! En hoe durf jij mensen fijne feestdagen te wensen? 😂
  zaterdag 28 december 2019 @ 12:07:41 #228
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190702960
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:02 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

O dat heb ik toen gelezen ja. Maar het was toch duidelijk dat het over Will ging? Ik vroeg jou toch wat ze had geschreven?
Ik vergeet ook weleens een bron te melden en wist eerst ook niet hoe ik een link van een screenshot hier moest plakken.
Sommige gingen daarop los maar er waren ook fijne users die tot 2x toe de moeite en tijd namen om het uit te leggen.
Iemand helpen is toch beter dan iemand afzeiken die gewoon echt niet weet hoe iets werkt.
Klopt mijn reactie was ook bedoeld op je vraag.
En helpen of sturen van iets lijkt me beter dan het afzeiken. Accepteer het gewoon dat men dingen niet snapt of het anders doet dan dat jij het zou doen/willen.
pi_190703026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Didala het volgende:

[..]

Hahaha ja ontzettend dom! En hoe durf jij mensen fijne feestdagen te wensen? 😂
:@ :@ :@
  zaterdag 28 december 2019 @ 12:14:17 #230
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190703080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef Annagh het volgende:

[..]

:@ :@ :@
De beste wensen voor 2020 ;)
pi_190704269
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef Didala het volgende:

[..]

De beste wensen voor 2020 ;)
Jij durft! :D De beste wensen terug :*
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:28:26 #232
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190704497
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Annagh het volgende:

[..]

Jij durft! :D De beste wensen terug :*
Alleen hier ben ik een held (op sokken)
pi_190704623
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:23 schreef Didala het volgende:

[..]

Ah dus het ligt niet alleen aan mij als nieuweling.
Blijkbaar hebben een X aantal mensen vrij hoge maatstaven hoe een topic moet verlopen en waar de nieuwelingen rekening mee moeten houden. Bij het aanmelden zijn er natuurlijk wel de basisregels, maar deze zijn peanuts vergeleken met de ongeschreven regels hier.
Ik ben ook een nieuweling en post hier pas sinds André en Monique uit elkaar zijn.:)
pi_190704667
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:02 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

O dat heb ik toen gelezen ja. Maar het was toch duidelijk dat het over Will ging? Ik vroeg jou toch wat ze had geschreven?
Ik vergeet ook weleens een bron te melden en wist eerst ook niet hoe ik een link van een screenshot hier moest plakken.
Sommige gingen daarop los maar er waren ook fijne users die tot 2x toe de moeite en tijd namen om het uit te leggen.
Iemand helpen is toch beter dan iemand afzeiken die gewoon echt niet weet hoe iets werkt.
Ik vergeet dat ook vaak , kan geen foto’s plaatsen of filmpje omdat ik niet weet hoe ik dat moet doen. Een link kopiëren dat lukt nog net. En de taalfouten komen vaak door de automatische spellingscontrole vergeef mij please :)
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:36:15 #235
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190704677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik ben ook een nieuweling en post hier pas sinds André en Monique uit elkaar zijn.:)
En ook geen opgever zag ik haha.
De vuurdoop heb je ook gehad zag ik.
pi_190704710
Ja ik zit ook op mijn mob. Zwaar irritant soms dat zelf woorden maken of dat er ineens iets anders staat. :') :s)
pi_190704734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Didala het volgende:

[..]

En ook geen opgever zag ik haha.
Vuurdoop heb je ook gehad zag ik.
Yep, en zal mij nooit de mond laten snoeren . Wij mogen in Nederland gelukkig onze mening uiten. :)
pi_190704757
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:37 schreef Fokkie83 het volgende:
Ja ik zit ook op mijn mob. Zwaar irritant soms dat zelf woorden maken of dat er ineens iets anders staat. :') :s)
Ben ik gelukkig niet de enigste . Dan lees ik de post en zie de fout :D
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:39:53 #239
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190704774
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Yep, en zal mij nooit de mond laten snoeren . Wij mogen in Nederland gelukkig onze mening uiten. :)
In Nederland wel en op Fok is nog steeds de vraag.
pi_190704807
Wie gaat er zelf oliebollen bakken ?
Wie is de grootste oliebol van 2019 :P
pi_190704843
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef Didala het volgende:

[..]

In Nederland wel en op Fok is nog steeds de vraag.
Helemaal waar !
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:45:11 #242
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190704943
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:40 schreef Tuttebella het volgende:
Wie gaat er zelf oliebollen bakken ?
Wie is de grootste oliebol van 2019 :P
Ik en mijn dochter gaan ze samen bakken!
De grootste oliebol award geef ik toch aan Sam.
pi_190706642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Didala het volgende:

[..]

Ik en mijn dochter gaan ze samen bakken!
De grootste oliebol award geef ik toch aan Sam.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet mee krijg over Barbie.
Zo af en toe zie ik iets voorbij komen , maar daar wordt je ook niet vrolijk van.
pi_190707388
Ik hoop dat ik als nieuweling niemand beledigd heb. En als, dan was het niet de bedoeling. Ik ben ook wel geschrokken hoor van de nu lopende discussies en de sluiting van de Gates. Stond echt op een moment van zal ik nog wel naar dat forum gaan. En ik had nog wel gister een abonnement voor mezelf gekocht, want ben jarig.
Maar ik vind het zo leuk om leuke reacties te lezen dat ik het nog maar een kans geef. Ik hoor graag als ik onprettig ben.

Even over Barbie: zelfs het AD pakt haar laatste post op en haar mening over de insta van Milano en Naomi vind ik erg volwassen. Kom op meid, hou deze koers vol.
pi_190707588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 15:17 schreef Kupelu het volgende:
Ik hoop dat ik als nieuweling niemand beledigd heb. En als, dan was het niet de bedoeling. Ik ben ook wel geschrokken hoor van de nu lopende discussies en de sluiting van de Gates. Stond echt op een moment van zal ik nog wel naar dat forum gaan. En ik had nog wel gister een abonnement voor mezelf gekocht, want ben jarig.
Maar ik vind het zo leuk om leuke reacties te lezen dat ik het nog maar een kans geef. Ik hoor graag als ik onprettig ben.

Even over Barbie: zelfs het AD pakt haar laatste post op en haar mening over de insta van Milano en Naomi vind ik erg volwassen. Kom op meid, hou deze koers vol.
Gefeliciteerd met jou verjaardag *O* en gezellig blijven posten hoor. :*
  zaterdag 28 december 2019 @ 15:35:19 #246
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190707796
Gefeliciteerd @Kupelu


Ik denk niet dat het gaat om beledigen (ik voel me niet beledigd), maar dat ze doelen op het feit dat door nieuwelingen er een andere sfeer en toon ontstaan is.
Terwijl ik pas nog ontzettend leuke en grappige opmerkingen voorbij heb zien komen dus herken dat niet helemaal.

Als we nou eens normaal aangesproken werden op wat hun hinderlijk gedrag vinden dan kunnen we daar misschien iets mee. Al ben ik daar veel te oud voor om alles maar te slikken en volgen ;) Nu wordt er een topic vol gal gevuld en met hints naar bepaalde users verwezen en dat vind ik kinderachtig.
pi_190707809
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Fokkie83 het volgende:
Het werd ook al als voorbeeld genoemd maar op Viva gebeurd precies hetzelfde. ( Die zijn nog erger )
Daar zitten een stel omhooggevallen zure vis gleuven die nieuwe users bijna nooit accepteren. Doen alsof ze het perfecte leventje hebben, maar ondertussen een andere nickname aanmaken omdat ze niet herkend willen worden :')
Sommige komen daar met een gevoelig onderwerp en worden compleet de grond in getrapt door de vaste leden. :r
Whut??????
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190708201
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 15:27 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met jou verjaardag *O* en gezellig blijven posten hoor. :*
Thanks!!
Ga vanaaf borrelen met vriendinnen dus wie weet 😁
pi_190708323
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Thanks!!
Ga vanaaf borrelen met vriendinnen dus wie weet 😁
gefeliciteerd en have fun vnv *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 december 2019 @ 15:55:30 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190708380
even punten scoren tijdens werk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')