SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Doe daar nog minimaal tien erbij en je komt aardig in de buurt van de vraagprijs. Voorlopig nog niet te betalen voor Ajax, maar de prijs zal langzaam aan wel wat zakken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
De prijzen zijn gewoon enorm omhoog gegaan. Als je zulke jongens wilt halen moet je tegenwoordig 20+ miljoen neerleggen. We hebben het wel over een directe vervanger voor De Jong, niet over een gokje uit Zuid-Amerika of een tweede linksback.![]()
Onana
Mazraoui - Alvarez - Blind - Tagliafico
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMEDOh.![]()
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui kan ook nog wel werken daar, of een systeemwijziging met n '6' natuurlijk (kan je op rechts Veltman of Dest neerzetten).
Maar als Ziyech en Neres blijven heb je zo wel een luxeprobleem waar die twee en v/d Beek en Tadic en Promes moeten spelen.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.![]()
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en waarom niet?
Marin is toch eigenlijk gehaald als opvolger van De Jong?![]()
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED
(Nee ik dek niet in)What can change the nature of a man?![]()
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer andersquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.![]()
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woordenquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED![]()
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)![]()
Ik kijk ondertussen al uit naar PSV - Basel. (lolquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelen)
What can change the nature of a man?![]()
De balans kan er nog steeds blijven met een systeemwijziging h, ligt er meer aan hoe je de restverdediging neerzet en dat kan ook goed kloppen met n 6. Ten Hag wil ook liever zo spelen maar omdat hij Frenkie goed wilde laten renderen koos hij voor de dubbele controleur variant, maar met Marin heb je nu een heel ander type.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.Oh.![]()
Ook aankomend seizoen zal Ajax wel een paar keer een totale offday hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)Oh.![]()
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Oh.![]()
Hopen dat er niet teveel gaan zeuren over te weinig speeltijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.![]()
Dolberg gaat vlammenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ja, moeilijker lijkt me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer anders![]()
Mits Promes een beetje rendeert is dit wel een mooie aanvalslinie ja.. Maar Ziyech vertrekt nog wel he.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden![]()
Dolberg is gewoon een momentenvoetballer, altijd al geweest. Dus ik denk niet dat hij ineens heel constant wordt, sowieso moet hij dan continu vertrouwen krijgen en met deze concurrentie zal dat niet snel gebeuren want is het presteren of banken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zien
Neemt niet weg dat ik nog steeds wel fan van hem ben als hij in vorm is, ook afgelopen seizoen een paar heerlijke goals gemaakt.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: