Is voor samenvatting van PSV TV achterafquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:39 schreef nils7 het volgende:
Er staat wel een camera overigens op beide lange zijden maar geen idee waar t wordt uitgezonden
Gaat Zoetje niet weg trouwens? Zou hij nog wel weg willen nu er een baby is?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is ook even oefenen met de grapjes voor t aankomend seizoen
Klassequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef nils7 het volgende:
Hoop dat t werkt via mobiel.
De 3-0 (later in de video).
Werkt!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef nils7 het volgende:
Hoop dat t werkt via mobiel.
De 3-0 (later in de video).
Nummer 5 uit Griekenlandquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:53 schreef Coelho het volgende:
3-0 tegen een amateurvereniging is niet heel denderend. Dank voor je beelden, het oogt allemaal wat statisch.
Ik dacht dat het de lokale club uit Oosterhout was. Nu ik verder kijk zie ik Aris Saloniki staan, maar mijn FlashScore zei alleen Aris en dat ze afgelopen week ook met 5-1 van Fortuna Sittard hadden verloren. Heb eerlijk gezegd niet verder gekeken...quote:
Fortuna > PSVquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de lokale club uit Oosterhout was. Nu ik verder kijk zie ik Aris Saloniki staan, maar mijn FlashScore zei alleen Aris en dat ze afgelopen week ook met 5-1 van Fortuna Sittard hadden verloren. Heb eerlijk gezegd niet verder gekeken...
Dat dacht ik ook totdat m’n maat t vanmiddag zei hahahquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de lokale club uit Oosterhout was. Nu ik verder kijk zie ik Aris Saloniki staan, maar mijn FlashScore zei alleen Aris en dat ze afgelopen week ook met 5-1 van Fortuna Sittard hadden verloren. Heb eerlijk gezegd niet verder gekeken...
Overzicht bewaren "onder druk"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:reonboeringa twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 20:01:07De eerste indrukken van PSV-debutant Bruma: snel, wendbaar en sterke dribbel (wisten we al), maar hij bezit ook een aardig gevoel voor ruimte en lijkt in staat het overzicht te bewaren onder druk. Van dat laatste een mooi voorbeeld op weg naar de openingstreffer. reageer retweet
Oke Hans, dankje.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Overzicht bewaren "onder druk"
In een oefenpot tegen de nr. 5 van Griekenland.
Wat zal hij een druk ervaren hebben rondom deze pot.
ik neem aan dat hij druk op de bal bedoeltquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Je snapt niet zo goed wat er bedoeld wordt, geloof ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hou jij het maar gewoon bij vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit verkeerd interpreteert.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Nederland vaak last van een lage druk gebied; hopelijk dit seizoen dan maar weerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Kleine faal dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |