Echt he. Totaal geen visie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar blijven ze ook van die matige transfers maken hè.
Hm het is dat je de poen gewoon goed kan gebruiken. Ik vind het nog steeds een van de leukere voetballers bij PSV, dus ik zou em proberen te behouden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:39 schreef tja77 het volgende:
Milan wil 15 miljoen aftikken voor Pereiro.
Strik erom?
Die gaat sowieso niet verlengen en loopt volgend jaar transfervrij de deur uit. Verkopen dus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hm het is dat je de poen gewoon goed kan gebruiken. Ik vind het nog steeds een van de leukere voetballers bij PSV, dus ik zou em proberen te behouden.
Maar jij bent een niet zo objectieve Ajacied.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hm het is dat je de poen gewoon goed kan gebruiken. Ik vind het nog steeds een van de leukere voetballers bij PSV, dus ik zou em proberen te behouden.
het is toch een leuke speler, alleen weinig rendementquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar jij bent een niet zo objectieve Ajacied.
Dit, en juist tegen Ajax speelde hij altijd erg goed!quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch een leuke speler, alleen weinig rendement
Pieters heeft al nieuwe club. PSV is te laat. En verbaast mij niks dat Overmars dit weer flikt. Elke zomer hetzelfde met die kerel. Probeert altijd PSV te frustreren waar het kan. Echte gentleman. Smerige rat is het.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ajax heeft bod gedaan op Lyanco..het zal eens niet
Kunnen ze niet snel Pieters nog wegpikken of zo
LuqueGodquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pieters heeft al nieuwe club. PSV is te laat. En verbaast mij niks dat Overmars dit weer flikt. Elke zomer hetzelfde met die kerel. Probeert altijd PSV te frustreren waar het kan. Echte gentleman. Smerige rat is het.
PSV heeft geen geld dus kan sowieso niet, volgens @JR-Style-93quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens lees je overal dat PSV 15 miljoen heeft geboden op zowel Lyanco als die andere verdediger. Terwijl Alvarez 15 miljoen moet kosten maar dan komt onze Sjon met een bod van 10 miljoen. Logica?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pieters heeft al nieuwe club. PSV is te laat. En verbaast mij niks dat Overmars dit weer flikt. Elke zomer hetzelfde met die kerel. Probeert altijd PSV te frustreren waar het kan. Echte gentleman. Smerige rat is het.
Woedend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze tweemaal 15 miljoen op tafel gaan leggen zonder dat er grote inkomsten tegenover staan inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft geen geld dus kan sowieso niet, volgens @:JR-style-93
Misachien toch wel dusquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze tweemaal 15 miljoen op tafel gaan leggen zonder dat er grote inkomsten tegenover staan inderdaad.
Ziedend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die is al van Brenet(niet). Hou Sjon maar gewoon op Sjon(nie).quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]toppertje die MarcNetto, heeft Sjon al een bijnaam, SjonNetniet misschien wat?
OK we kijken per 1 september nog een keerquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die is al van Brenet(niet). Hou Sjon maar gewoon op Sjon(nie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |