Hangt ervan af, welke vingers zitten vast?quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:36 schreef nanuk het volgende:
Als ik na mijn dood iemand nog een handje kan helpen vind ik een fijne gedachte maar die dupuytren dingen van mij wil toch niemand hebben.
Waar laat je die?quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:39 schreef borbit het volgende:
Moet je perse eerst je eigen handen kwijt raken? Gewoon een extra paar lijkt mij ook wel handig.
Precies. Ik heb ook gewoon zo geregeld dat al mijn delen op bekenden worden getransplanteerd. Mijn bekenden zijn het er niet zo mee eens. Maar daar heb ik dus wat mensen voor ingehuurd en een operatie kamer laten inrichten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:04 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nee nooit, sowieso gaan er geen delen van mij naar vreemden.
Dat gaat niet lukken. De verpakking moeten ze toch openen om bij de organen te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:43 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Nee alleen mijn inwendige organen
Mijn huid en de rest blijven ze af
dan heeft hij geen 2 linkerhanden iig, hebben ze dat toch handig gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:00 schreef maily het volgende:
Man met nieuwe handen rijdt de wereld rond
-edit-
Deze man onderging een dubbele handtransplantatie
Geweldig!![]()
![]()
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 06:02 schreef dhr.tomaat het volgende:
Is het onderhand afgelopen met de woordspelingen, doet me overigens denken aan een andere hype van een tijdje geleden. De hont, de dumpert mand en bij deze "de hant".
Weer een intern woord erij om buitenstaanders en nieuwelingen te pesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |