niet gekliktquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
https://www.dumpert.nl/me(...)de_anaalspiraal.html
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:18 schreef aTypisch het volgende:
pff jongens ik wacht op een factuur vanuit rusland maar die gasten betalen altijd 1 a 2 maanden te laat
wat moet ik hier aan doen??
#DTV
ja dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?
grappigquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
VBL SC meet 9-7-2019
Als je enige machtspositie hebt gewoon vooruit laten betalen.quote:
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?quote:
je moet je erin verdiepen en dan kijken of je wil investerenquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?
en ze hebben je niet meer nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
Dan kun je misschien een reden buiten jezelf opgeven waarom je tijdige betaling nodig hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |