Ga anders werken, lui varkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah zo, ja de ééndagskoersen vind ik zelf ook veel leuker. Nu zit je heel veel dagen echt naar niks te kijken tot net voor de finish.
Neem dan een baan waar je iets te doen hebt, debielquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof je dan geen stream kan aanzetten, zwakzinnige amoebe.
Zoals op FOK! zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem dan een baan waar je iets te doen hebt, debiel
Ga dan eens wat leren kleuter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals op FOK! zitten?Ik zit op school, mongool.
Zegt degene met 64 posts per dag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima, ga jij dan maar lekker FOKKEN! tijdens je drukke baan.
Goede counter. Fijn dat je je vakantie goed besteedt dan. Ga je ook nog op vakantie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zegt degene met 64 posts per dag.
Ik heb vakantie trouwens
?quote:
Sinds dat huwelijk is het afgelopen met het aandachtshoereren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
MED / Charlotte3 stopt als mod op TRU
Ook al bijna een maand niet actief volgens mij
Wel raar ja dat je direct volledig met FOK! stopt zodra je getrouwd bent terwijl je daarvoor constant om aandacht smeekte bij jan en alleman.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds dat huwelijk is het afgelopen met het aandachtshoereren.
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel raar ja dat je direct volledig met FOK! stopt zodra je getrouwd bent terwijl je daarvoor constant om aandacht smeekte bij jan en alleman.
Vast een kerkelijk huwelijk geweest.
ze negeert me ook op snapquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.
meer dan een beetje cockteasen deed ze toch nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.
Ik zou het niet waarderen als mijn vriendin zo deed in ieder geval.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan een beetje cockteasen deed ze toch niet
TRU / Neem hier afscheid van Charlotte3!quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
MED / Charlotte3 stopt als mod op TRU
Ook al bijna een maand niet actief volgens mij
mee eens, begrijp sowieso dat online aandachtvragen niet zoquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het niet waarderen als mijn vriendin zo deed in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |