Het is goed voor je, zolang je maar niet extreem gaat cutten of extreem gaat bulken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?
Er beginnen nu theorieën te komen over veel spiermassa, dat dat je lifespan significant verkort.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?
Op die ene plek heb ik het toch al meerdere jaren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lol, 3% vet dat kan niet. Zelfs de bodybuilders vol met shit hebben geen 3%
het is niet slecht voor je bedoel je, ik vraag me ook echt af of je nu zoveel meer spiermassa hebt dan je laatste cut want daar je het toch voor of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is goed voor je, zolang je maar niet extreem gaat cutten of extreem gaat bulken.
dat zal best, er moet gewerkt worden om het in stand te houdenquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er beginnen nu theorieën te komen over veel spiermassa, dat dat je lifespan significant verkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 16:26:37 ]
Gaat erom dat het de meest effectieve manier is om te bulken en daarna de vet doen verdwijnen door te cutten. En ik heb in het jaar wat blessures gehad met rug in het begin, maar alsnog ruim 3kg meer met zelfde vetpercentage.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is niet slecht voor je bedoel je, ik vraag me ook echt af of je nu zoveel meer spiermassa hebt dan je laatste cut want daar je het toch voor of niet?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou liever functionele fysiek dan esthetische fysiek hebben.Je kunt beide hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou liever functionele fysiek dan esthetische fysiek hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik niet zou trainen zou ik een bierbuik hebben denk ik, dan maar liever esthetisch en er wat aan doen
dat is best veel maar je bent ook nog wel jongquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat erom dat het de meest effectieve manier is om te bulken en daarna de vet doen verdwijnen door te cutten. En ik heb in het jaar wat blessures gehad met rug in het begin, maar alsnog ruim 3kg meer met zelfde vetpercentage.
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het dan wel over natty's ofc.
[..]
Je kunt beide hebben.
Grof geweldquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen Opsporing Verzocht wel opdoeken.
Daarom ook zo nu en dan met zo'n grote band full body training doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.
je bedoelt dat ze er sterker uitzien dan ze zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.
Een bierbuik is ook niet functioneel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]als ik niet zou trainen zou ik een bierbuik hebben denk ik, dan maar liever esthetisch en er wat aan doen
De benaming slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een bierbuik is ook niet functioneel.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-schild~a2584b5f/
(lol)
Slim.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
Wat een slimme man. Hoe minder aow'ers hoe beter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |