zou best kunnen maar toen CARS uitkwam heb ik van dichtbij meegemaakt hoe ze dat ontwikkelen, dat hele gebeuren eromheen, dat kunnen die Yanks wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geldt volgens mij het meeste voor Star Wars.
Daar is wel heel veel rommel van verkocht ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar toen CARS uitkwam heb ik van dichtbij meegemaakt hoe ze dat ontwikkelen, dat hele gebeuren eromheen, dat kunnen die Yanks wel.
Nee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog snel even al de posts van maxi-mus verwijderen.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
Scrummie bespottelijk gemaakt in het afscheidstopic van Charlotte.
Ik corrigeerde een misverstand, hadden je ouders beter ook gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door kapiteintje op 11-07-2019 14:50:03 ]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
Scrummie bespottelijk gemaakt in het afscheidstopic van Charlotte.
Woest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik corrigeerde een misverstand, hadden je ouders beter ook gedaan.
Graag eerst je contributie gewoon netjes betalen voordat je probeert grappig te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag eerst je contributie gewoon netjes betalen voordat je probeert grappig te zijn.
@:zipportal
Kan jij niet gewoon opdonderen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.
Wat voor vloeistof heeft Homer in dat gifje op zijn schouder zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat gewoon betalen.
jammer zegquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weg van blauw, veel minder online dan voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |