Terechte Klachtquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
Boosmeneer opbellen op de radio:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7716441/6bbb1d5f
Wat een walgelijke man die discjockey. Beetje lollig interessant proberen te doen met z'n item en dan niet in de gaten hebben wat voor klootzak hij zelf is ipv d'n Dave.
Dankzij Dave ben ik Amsterdammers meer gaan waarderen.
Klacht: Timur is een lulhannes 1e klas
We kunnen het hem zelf even vragenquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef Regilio_ het volgende:
Timur![]()
Stalkt ie nog steeds fokkers voor een leuk verhaal?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kunnen het hem zelf even vragen
@:Timur
Die vent heeft al zijn 'succes' te danken aan FOK!, maar hij heeft nooit credits gegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef Regilio_ het volgende:
Timur![]()
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:17 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Die vent heeft al zijn 'succes' te danken aan FOK!, maar hij heeft nooit credits gegeven.
Waarom geven ze pm bansquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:14 schreef wielrennerdt het volgende:
@:wollah kan niet reageren op je dm man, heb dm en pm ban nog steeds
GV is toch weer terug?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom geven ze pm bans
GV is ook al een maand weg nu
Blijft niemand meer over zo
ban van een maand?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom geven ze pm bans
GV is ook al een maand weg nu
Blijft niemand meer over zo
Jaquote:
waar heeft hij een ban voor dan? en wat is het nieuwe regime? licht me ff in PZquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja
Het nieuwe regime is nog erger dan het vorige
Weet ik niet precies. Ik denk voor baggeren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:40 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waar heeft hij een ban voor dan? en wat is het nieuwe regime? licht me ff in PZ
Ik snap murp niet, ze was vroeger zo lief en meegaand, en altijd in voor een lolletje. Tegenwoordig is niets meer grappig, alsof de ziel uit haar ogen verdwenen is?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik denk voor baggeren.
Het nieuwe regime heet murp die vk uit de weg heeft geruimd om nu met ijzeren vuist over klb te regeren
Jarenlang onz volgebaggerd en nu meteen bannen bij een beetje baggerquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap murp niet, ze was vroeger zo lief en meegaand, en altijd in voor een lolletje. Tegenwoordig is niets meer grappig, alsof de ziel uit haar ogen verdwenen is?
Murp is toch een hij?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap murp niet, ze was vroeger zo lief en meegaand, en altijd in voor een lolletje. Tegenwoordig is niets meer grappig, alsof de ziel uit haar ogen verdwenen is?
Ik heb inderdaad geen ziel meer. Dit account laat ik nu door bots beheren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Plausibelquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen ziel meer. Dit account laat ik nu door bots beheren.
Die Timurtwitter:Timur_Perlin twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 16:19:37@andreprins96 @NPORadio2 Niet met kanker schelden kk-jong reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Die Timurtwitter:Timur_Perlin twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 16:19:37@:andreprins96 @:NPORadio2 Niet met kanker schelden kk-jong reageer retweet
Dit valt bij dit soort types vast en zeker onder 'creatieve vrijheid'.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Die Timurtwitter:Timur_Perlin twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 16:19:37@:andreprins96 @:NPORadio2 Niet met kanker schelden kk-jong reageer retweet
Hij zal er wel mee weg komen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef Sanddr het volgende:
[..]![]()
Als dit geen exit wordt voor onze Timur, weet ik het ook niet meer.
Dezelfde bot als haags zo te zienquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen ziel meer. Dit account laat ik nu door bots beheren.
Plaatsvervangende schaamte. Die Timur denkt ook echt dat HIJ gelijk heeft hé. Het komt bij de luisteraar minder over dan bij Dave van afgelopen weekend, maar de kern is gewoon waar. Radio is tegenwoordig puberaal gelul, alles draait om de DJ's en niet meer om de muziek. Van de 60 minuten hoor je nog 20 minuten muziek maximaal. Types zoals Koen en Sander die eind 30 zijn mogen dagelijks de ether vollullen voor bakken met geld met allemaal herkauwde verzonnen en gejatte shit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Hij zal er wel mee weg komen.
Timur probeerde trouwens vaker luisteraars die kritiek uiten voor lul te zetten.
Helemaal mee eens. Ik verbaas me er altijd over hoe graag die gasten over zichzelf lullen en hoe lang ze aan het woord zijn. En er komt alleen maar puberale onzin uit. Als je in de auto zit is het echt schakelen tussen zenders om eens een keer leuk nummer te horen. Als de heren dj's dan eindelijk weer muziek draaien is het weer een nummer dat je de hele week al hoort. Ze hebben gewoon een playlist die ze iedere dag in een andere volgorde afspelen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte. Die Timur denkt ook echt dat HIJ gelijk heeft hé. Het komt bij de luisteraar minder over dan bij Dave van afgelopen weekend, maar de kern is gewoon waar. Radio is tegenwoordig puberaal gelul, alles draait om de DJ's en niet meer om de muziek. Van de 60 minuten hoor je nog 20 minuten muziek maximaal. Types zoals Koen en Sander die eind 30 zijn mogen dagelijks de ether vollullen voor bakken met geld met allemaal herkauwde verzonnen en gejatte shit.
En dit zijn 'we' op de een of andere manier normaal gaan vinden. Die gasten die zo'n show presenteren zijn dusdanig vol van zichzelf dat ze er echt van overtuigd zijn dat je als luisteraar blij mag zijn met zo'n toffe host. Zo'n Coen en Sander bijvoorbeeld, die vinden zichzelf je van het, onovertrefbaar. En zo lopen er nog wel een paar rond. Originaliteit is ver te zoeken overal. Ik zie die Timur nu bij NPO2 en zijn item is in dezelfde stijl als de meuk die hij bij 3FM deed. Compleet andere doelgroep, maar hij presteert het wel om hetzelfde kunstje gewoon te herhalen met een ander sausje. Of de luisteraars het leuk vinden boeit zo'n gast niet. Die zitten er alleen voor zichzelf. En dan van die geiten of retenlikkers als side-kick... altijd goed..... pfffquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:31 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik verbaas me er altijd over hoe graag die gasten over zichzelf lullen en hoe lang ze aan het woord zijn. En er komt alleen maar puberale onzin uit. Als je in de auto zit is het echt schakelen tussen zenders om eens een keer leuk nummer te horen. Als de heren dj's dan eindelijk weer muziek draaien is het weer een nummer dat je de hele week al hoort. Ze hebben gewoon een playlist die ze iedere dag in een andere volgorde afspelen.
Nee hij heeft geen punt. Er is genoeg keuze, niemand dwingt je om naar die lullo's te luisteren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vraag me wel af waarom zon Dave van die berichten stuurt. Luister dan lekker niet en blaf je vrouw vol ipv de zender.
Ondanks dat Dave een punt heeft. Ergens.
Ergens ook niet idd. Maar wag ik zei. Luister dan niet. Alles opgelost.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen punt. Er is genoeg keuze, niemand dwingt je om naar die lullo's te luisteren.
Ware het niet dat die kerels van jouw en mijn belastinggeld betaald worden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ergens ook niet idd. Maar wag ik zei. Luister dan niet. Alles opgelost.
Van mijn belastinggeld ia het onderkomen van de koning en koningin ook even flink verbouwd naar wens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:39 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ware het niet dat die kerels van jouw en mijn belastinggeld betaald worden.
idd, hij heeft mij ook een keer gebeld op een brakke zondag. Om een of ander kuttopic over Hyves wat ik had geopend op FOKquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef Regilio_ het volgende:
Timur![]()
Oneens. Het is vergelijkbaar als de koning je daarna voor eikel en lul uitscheld nadat je zijn optrekje hebt betaald. Iets meer respect mag wel richting de betaler.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van mijn belastinggeld ia het onderkomen van de koning en koningin ook even flink verbouwd naar wens.
Het went vanzelf.
Daarom ga ik niet op visite bij de koning. Net als dat ik niet na Timur luister.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Oneens. Het is vergelijkbaar als de koning je daarna voor eikel en lul uitscheld nadat je zijn optrekje hebt betaald. Iets meer respect mag wel richting de betaler.
ZO ook bij tumor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |