hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
WP bedoel meer dat ze je vast maakt aan het bed en je 3 dagen laat liggen omdat je op insta naar een andere meid keek
ewa beste alleen whatsappquote:
Snap krijg je wel sneller een leuke foto, al heb ik het eig alleen omdat een ouwehoer aan het klagen was dat ik echt snap moest nemen want het is zooooo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewa beste alleen whatsapp
kun je makkelijker nummertje fixen toch
"ja ik heb geen fb/snap/insta, maar heb wel whatsapp dus als je je nummer geeft![]()
"
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Snap krijg je wel sneller een leuke foto, al heb ik het eig alleen omdat een ouwehoer aan het klagen was dat ik echt snap moest nemen want het is zooooo leuk
voegt ook weinig toe, ja via snap soms dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zo
zelfde met facebook dat heb ik vervolgens een maandje gehad en toen gebruikte ik het niet meer
dus ga daar niet maar aan beginnen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zo
zelfde met facebook dat heb ik vervolgens een maandje gehad en toen gebruikte ik het niet meer
dus ga daar niet maar aan beginnen
Zolang ze maar een vrouwelijke penis heeft, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift heeft wel een mannenkontje en dan nog een erg lelijke ook nog
Beetje strelen van je eigen ego, echt iets voor narcisten eig lolquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
zat vandaag in pauze ook bij paar meiden aan tafel die de hele tijd op snap zaten stomme foto's naar elkaar sturen
begon me echt af te vragen wat daar nou zo leuk aan is
bedankt voor deze toevoegingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift heeft wel een mannenkontje en dan nog een erg lelijke ook nog
snap dat niet zo goed maar daarom heb ik ook geen social mediaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje strelen van je eigen ego, echt iets voor narcisten eig lol
ohh kijk eens hoe geweldig ik ben, iedereen moet mijn hele leven zien
Volgens mij hebben mannen die haar aantrekkelijk vinden wel wat Freudiaanse probleempjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ze maar een vrouwelijke penis heeft, toch?
ja ben er ook niet zo fanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap dat niet zo goed maar daarom heb ik ook geen social media
Alles van Freud is achterhaald toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen die haar aantrekkelijk vinden wel wat Freudiaanse probleempjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |