Ze zouden eens naar Koot en de Bie moeten luisteren, kunnen ze mooi variërenquote:
Max. 2 klanten per keer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
Dat rastertje waar Brandon bijstaat is dat de hele oppervlakte van de winkel?
daar moeten dan de kledingrekken, het pashokje, de loungebank, de koelkast voor de wijn enz. ingepropt worden?
Oh en dan natuurlijk ook nog Merel en haar klanten...
Ja dat wordt nog wel een dingetje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:23 schreef Alocanda het volgende:
Gerrit is wel echt gedumpt door de leiding.
Weet je wat verspilling is ? 9 minuten douchen.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:25 schreef snetje het volgende:
Joedelie loert door het raam...
[ afbeelding ]
Wat een inktverspilling overigens voor een voorbeeld...
maandag gooien ze het pas in de groep....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
bv vergaering gemist![]()
hoe reageerden de anderen op dat ze met z'n 4en zaten?
Ik denk dat niemand in de gaten had dat het een vergadering was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
bv vergaering gemist![]()
hoe reageerden de anderen op dat ze met z'n 4en zaten?
ok jammerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in de gaten had dat het een vergadering was.
Dus krijgen we morgen weer niet de presentatie van Mariska? Weer verschoven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
maandag gooien ze het pas in de groep....
ja ik had gehoopt op morgenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
maandag gooien ze het pas in de groep....
Brandon had het door,maakte een opmerking naar Merel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
franny wel...die had gezien wat ze op de pc deden....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
wat raar toch dat ze deze column, die geschreven is door Merel, samen bespreken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:31 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft de (column?) uitgeprint en gelijk weer stoken bij Franny over Merel..
[ afbeelding ]
nee script heeft ze weer bij elkaar gebrachtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:32 schreef yaello het volgende:
Avond, long time no see, hoe is het in utopio? Shel wil Ger z'n verjaardag regelen? Zijn ze weer helemaal verliefd?
En Gerrit trapt er met boter en suiker inquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:32 schreef Mumbojumbo het volgende:
Fran, Shell en Myl zijn ook weer lekker aan het stoken.
Erger me doodquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Gerrit trapt er met boter en suiker in
Shelly der gestookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik hoor. Jessie en Gerrit geen vriendjes meer?
Echt laag bezig die Shelley. En lief en aardig doen in zijn gezicht.quote:
???quote:
Jessie heeft nu weer een nieuwe vriendje/vriendinnetje Maris, van het zelfde hout gesneden en net zo achterbaksquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja Gerrit, zo is Jessie. Hadden sommigen hier het je wel kunnen vertellen.
ger was niet uitgenodigt voor de bv vergadering...hij is officieel gedumpt denk ik..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik hoor. Jessie en Gerrit geen vriendjes meer?
Gerrit liep net zo hard over Jessie te lullen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja Gerrit, zo is Jessie. Hadden sommigen hier het je wel kunnen vertellen.
Nou hij geeft steeds tegengas bij mariska en zei ook dat hij geen zin had in dat gedoe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie heeft nu weer een nieuwe vriendje/vriendinnetje Maris, van het zelfde hout gesneden en net zo achterbaks
Even op een punt wijzen dat alleen Merel iets doorgegeven zou kunnen hebben ..stoken tussen Merel en Franny...nou als je zo aan vriendinnen moet komen..maar ach zo kennen we de "Pure" Mylene wel..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
wat raar toch dat ze deze column, die geschreven is door Merel, samen bespreken.
De ideale samenleving.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie heeft nu weer een nieuwe vriendje/vriendinnetje Maris, van het zelfde hout gesneden en net zo achterbaks
Was al eerder niet de bedoeling realiseer ik mij. Dagen geleden had Mariske het over dat clubje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
ger was niet uitgenodigt voor de bv vergadering...hij is officieel gedumpt denk ik..
diezelfde Maris als die Maris die nu een adviserende functie blijft houden en zo nog wat meer ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij geeft steeds tegengas bij mariska en zei ook dat hij geen zin had in dat gedoe.
Ja hoor, daarom gaat hij ook overal in met haar meequote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou hij geeft steeds tegengas bij mariska en zei ook dat hij geen zin had in dat gedoe.
Als merel een column schrijft, dan is het toch logisch dat men deze column gaat bespreken als die binnenkomtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Even op een punt wijzen dat alleen Merel iets doorgegeven zou kunnen hebben ..stoken tussen Merel en Franny...nou als je zo aan vriendinnen moet komen..maar ach zo kennen we de "Pure" Mylene wel..
En ook even lekker gratis dr kop laten peelen en dr tattoo's verwijderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt laag bezig die Shelley. En lief en aardig doen in zijn gezicht.
Ja, niet meer dan normaal. Ik vind het raar dat iemand daar binnen de draak met steken met de andere Utopianenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als merel een column schrijft, dan is het toch logisch dat men deze column gaat bespreken als die binnenkomt
Ja, ze knipt hem ook gratis, ze scheert hem gratis, dus wat is mis met gratis tattoo laten verwijderen danquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En ook even lekker gratis dr kop laten peelen en dr tattoo's verwijderen.
Was al eerder niet de bedoeling, dus heeft er geen donder mee te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor geen gekke dingen. Wat ik hoor is echt Jessie. Of klopt het niet. Ik heb dat gesprek niet gehoord (tussen Jessie en Shelley).quote:
\Dat zie ik toch niet, ze heeft het over hoe het zou kunnen gaan,.quote:
Ik hoor het ook niet hoor. Ze is gewoon met Ger aan het praten hoe de dingen zullen gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor geen gekke dingen. Wat ik hoor is echt Jessie. Of klopt het niet. Ik heb dat gesprek niet gehoord (tussen Jessie en Shelley).
Ze zijn ook slecht,anderen in de zeik zetten,en zijzelf is zo geweldig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet meer dan normaal. Ik vind het raar dat iemand daar binnen de draak met steken met de andere Utopianen
Ik lees ze wel is ik vind ze nog bere slecht ook
Dat is haar hele uitstraling, iedereen is niks en ik ben hetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zijn ook slecht,anderen in de zeik zetten,en zijzelf is zo geweldig.
Ik hoor niets wat ik niet weet van Jessie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet hoor. Ze is gewoon met Ger aan het praten hoe de dingen zullen gaan
Waar gaat iets naar toe als iemand het heeft bedacht en een ander heeft uitgevoerd
Ze vraagt een mening van Ger hier over, niet een mening over de bedenker
Dat ze aan het stoken is, zonder ook maar iets te weten. Trekt conclusies aan de hand van twee woorden van Franny . Maar zodra ze er beter van wordt is er niks aan de hand. Gewoon een goor mokkel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze knipt hem ook gratis, ze scheert hem gratis, dus wat is mis met gratis tattoo laten verwijderen dan
Dat is ook waar ze het over heeft, wat is de bedoeling, hoe gaan ze het invullen, hoe denkt Ger er over.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor niets wat ik niet weet van Jessie.
Ik denk dat Shelley zich afvraagt wat de bedoeling wordt. Hoe ik de directie net heb horen praten, vind ik schandaliger wat en hoe ze over mensen praten.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor niets wat ik niet weet van Jessie.
Ik denk dat Shelley zich afvraagt wat de bedoeling wordt. Hoe ik de directie net heb horen praten, vind ik schandaliger wat en hoe ze over mensen praten.
kindjes moet je met hoofdje om en om leggen.....en das niet gebeurd bij ger...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo het vermoedde dat bij Gerrit z'n bevalling de vacuumpomp op zijn mond
heeft gezeten......
Ik heb haar niet horen stoken, ze is aan het praten hoe het zou kunnen zijn zonder iemand slecht te pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat ze aan het stoken is, zonder ook maar iets te weten. Trekt conclusies aan de hand van twee woorden van Franny . Maar zodra ze er beter van wordt is er niks aan de hand. Gewoon een goor mokkel.
echt ? staat dat erin?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
De laatste column van Merel was heftig, over de modellen carierre van Mylene
Het is maar goed dat ze die heeft neergelegd zo is het meer ruimte voor mij
[ afbeelding ]
Dat is wat SHel zegt tegen Ger, ik heb hem niet gelezenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
echt ? staat dat erin?
Iemand misschien een capje van die column?
Wie zijn ook slecht in deze en wie is geweldig?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zijn ook slecht,anderen in de zeik zetten,en zijzelf is zo geweldig.
Wat en hoe doet Jessie richting anderen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
En shelly nu door jessie naar haar tattoo laten kijken en dank je wel zeggen tegen hem.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat SHel zegt tegen Ger, ik heb hem niet gelezen
Ging over haar laatste vlog dat met mylene niet haar columquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat SHel zegt tegen Ger, ik heb hem niet gelezen
quote:
Ook goed vlog of column, het is en blijft een vies kreng die Merelquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Ging over haar laatste vlog dat met mylene niet haar colum
En ik wel. Even vertellen wat er tegen haar is verteld toen Jess en Ger ruzie hadden, is oprakelen met als doel Jess zwart te maken bij Ger.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen stoken, ze is aan het praten hoe het zou kunnen zijn zonder iemand slecht te praten
Zoiets.quote:
En hoe komt dat? Er wordt gekonkeld. Geen wonder. Je zult zo behandeld worden door dat clubje grafdeksels.quote:
Ik doelde meer op die rare lippen van Gerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
kindjes moet je met hoofdje om en om leggen.....en das niet gebeurd bij ger...
Dit doen Turkse moeders ook vaak niet,,,,,en dan is dat het resultaat..plat achterhoofd.
wat was er tegen haar verteld dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En ik wel. Even vertellen wat er tegen haar is verteld toen Jess en Ger ruzie hadden, is oprakelen met als doel Jess zwart te maken bij Ger.
Kloptquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed vlog of column, het is en blijft een vies kreng die Merel
Niemand mag iets over en tegen Merel zeggen, maar zelf maakt ze iedereen met de grond gelijk als het haar uitkomt
Met haar bek zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
O, oh... Merel heeft hier een heel kippenhok en een rookhok gebouwd. Dat dat duidelijk is.
Yep en die staat nooit stil. Ze bouwt wat af.quote:
Vreselijk mens, hoe langer ze er in zit hoe onuitstaanbaarder ze wordtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep en die staat nooit stil. Ze bouwt wat af.
Dus? Jessie is heilig, en als hij mensen loopt te belasteren dan mag er niets over gezegd worden, ook al past het in die context. Wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En ik wel. Even vertellen wat er tegen haar is verteld toen Jess en Ger ruzie hadden, is oprakelen met als doel Jess zwart te maken bij Ger.
Jessie zei in een gesprek met Shelley dat ie Gerrit niet gemotiveerd vind om ook maar iets te ondernemen. En dat hij niks doet en er niet meer zo een zin in had hem dan te blijven helpen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:55 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jessie zei in een gesprek met Shelley dat ie Gerrit niet gemotiveerd vind om ook maar iets te ondernemen. En dat hij niks doet en er niet meer zo een zin in had hem dan te blijven helpen.
(op dat moment waren zowel Jess en Ger niet over elkaar te spreken)
bouwvakker naad heeft ze wel...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep en die staat nooit stil. Ze bouwt wat af.
Dus dan stookt Shel? Wat doe Jessie dan op het moment dat hij dit aan Shel verteld?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:55 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jessie zei in een gesprek met Shelley dat ie Gerrit niet gemotiveerd vind om ook maar iets te ondernemen. En dat hij niks doet en er niet meer zo een zin in had hem dan te blijven helpen.
(op dat moment waren zowel Jess en Ger niet over elkaar te spreken)
Ok prima...Jessie is heiligquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus? Jessie is heilig, en als hij mensen loopt te belasteren dan mag er niets over gezegd worden, ook al past het in die context. Wel een beetje raar.
En Jessie mag zo reclame maken en kan ook oefenen. Of dacht je dat hij ervaring had en zeker was van zijn zaak. Dit moet mensen binnenhalen, want ze zien dat inwoners het ook doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En ook even lekker gratis dr kop laten peelen en dr tattoo's verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |