Ze zouden eens naar Koot en de Bie moeten luisteren, kunnen ze mooi variërenquote:
Max. 2 klanten per keer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
Dat rastertje waar Brandon bijstaat is dat de hele oppervlakte van de winkel?
daar moeten dan de kledingrekken, het pashokje, de loungebank, de koelkast voor de wijn enz. ingepropt worden?
Oh en dan natuurlijk ook nog Merel en haar klanten...
Ja dat wordt nog wel een dingetje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:23 schreef Alocanda het volgende:
Gerrit is wel echt gedumpt door de leiding.
Weet je wat verspilling is ? 9 minuten douchen.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:25 schreef snetje het volgende:
Joedelie loert door het raam...
[ afbeelding ]
Wat een inktverspilling overigens voor een voorbeeld...
maandag gooien ze het pas in de groep....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
bv vergaering gemist![]()
hoe reageerden de anderen op dat ze met z'n 4en zaten?
Ik denk dat niemand in de gaten had dat het een vergadering was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
bv vergaering gemist![]()
hoe reageerden de anderen op dat ze met z'n 4en zaten?
ok jammerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in de gaten had dat het een vergadering was.
Dus krijgen we morgen weer niet de presentatie van Mariska? Weer verschoven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
maandag gooien ze het pas in de groep....
ja ik had gehoopt op morgenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
maandag gooien ze het pas in de groep....
Brandon had het door,maakte een opmerking naar Merel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
franny wel...die had gezien wat ze op de pc deden....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |