Ik bedoel dat de duurdere opties bij Feyenoord lang niet altijd beter uitvallen dan de goedkopere. In hoeverre zijn St Juste, Larsson, Haps nou een meerwaarde gebleken tov een Pelle, Janmaat, Guidetti om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:33 schreef Tarado het volgende: [..] hoe bedoel je? Een zekerheidje is het toch niet, gewoon een gok wat aardig uit kan pakken en in de regel is meer geld wel beter maar er zijn altijd uitzonderingen
![]()
zijn eigenlijk allemaal aankopen in de margequote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de duurdere opties bij Feyenoord lang niet altijd beter uitvallen dan de goedkopere. In hoeverre zijn St Juste, Larsson, Haps nou een meerwaarde gebleken tov een Pelle, Janmaat, Guidetti om maar wat te noemen.
Met techniek.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Azarkan is zo mogelijk nog korter dan Kelly, benieuwd hoe die zich staande gaat houden.
Toch moet je ook wel naar de lange termijn kijken. Misschien dat een verhuur daar beter in past.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Met techniek.
Voor een een buitenspeler is lengte sowieso een stuk minder relevant dan voor een centrale middenvelder.
Hoop echt dat Stam hem er bij houdt. Speelt een prima voorbereiding. Zaterdag de 2 enige kools gemaakt tegen Dordrecht.
Ja, eens. Maar dan heb je dus alleen Larsson en fucking Sinisterra als linksbuiten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Toch moet je ook wel naar de lange termijn kijken. Misschien dat een verhuur daar beter in past.
Touré eventueel toch ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dan heb je dus alleen Larsson en fucking Sinisterra als linksbuiten.
Ik denk dat Azarkan genoeg kansen zal krijgen als hij bij de selectie blijft. Zo geweldig is Larsson niet, dus met invalbeurten en af en toe een basisplaats ivm blessure komt Azarkan echt wel aan spelen toe. Sowieso tot de winterstop even aankijken denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dan heb je dus alleen Larsson en fucking Sinisterra als linksbuiten.
Al die nieuwigheid, dat heeft Beukers toch helemaal niet nodig joh?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:09 schreef H.FR het volgende:
Scouting gaat wat geholpen worden door data analyse. Goede zaak.
https://www.ad.nl/nederla(...)ord-helpen~aed700db/
Was dit voor of nadat jullie Narsingh hebben gescout?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:09 schreef H.FR het volgende:
We zijn waarschijnlijk de 18e club uit de Eredivisie die dit doenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:09 schreef H.FR het volgende:
Ze zijn er serieus over bij Feyenoord, ze hebben direct doorgepakt en het besturingssysteem ‘Windows Vista’ en Microsoft Excel aangeschaft. De scouting doet nu onderzoek naar het aanschaffen van een internetverbinding en hoeveel dat per maand zou moeten kosten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:09 schreef H.FR het volgende:
Zolang ze maar van de elektriciteitskabels afblijven bij de aanleg van een dergelijk netwerk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn er serieus over bij Feyenoord, ze hebben direct doorgepakt en het besturingssysteem ‘Windows Vista’ en Microsoft Excel aangeschaft. De scouting doet nu onderzoek naar het aanschaffen van een internetverbinding en hoeveel dat per maand zou moeten kosten.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:59 schreef skysherrif het volgende:
Is die Summerville mee op trainingskamp eigenlijk, ook al bijna 18 jaar en bij oranje vaak wel een goede speler
Azarkan maakt op mij een betere indruk eerlijk gezegd (ook vorig jaar).quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Touré eventueel toch ook?
Arkarzan is ook pas 17 dus op zich zou een jaartje Dordt prima kunnen natuurlijk. Al maakt hij op mij wel indruk van wat ik gezien heb qua voorbereiding. Hij scoort gewoon zo makkelijk en is erg creatief en dodelijk 1 op 1.
Narsingh hebben ze gewoon via transfermarkt.de gescout.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Was dit voor of nadat jullie Narsingh hebben gescout?
Narsingh kan daar ook spelen eventueel. Vind het geen noodzaak in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mee eens. Hij heeft niet zoveel aan 5 invalbeurten en 10 wedstrijdjes om des keizers baard op maandagavond.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:28 schreef Oldground het volgende:
[..]
Narsingh kan daar ook spelen eventueel. Vind het geen noodzaak in ieder geval.
Als Azarkan veel talent heeft, moet hij gewoon zo snel mogelijk minuten gaan maken op niveau.
Gold afgelopen seizoen ook al voor El Bouchataoui en Geertruida, die waarschijnlijk te weinig tegenstand kregen in wedstrijden van de A1. Die fout is niet meer te herstellen, maar laten we 'm vooral niet nog een keer maken. Zulke spelers moeten minuten maken in de KKDquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:28 schreef Oldground het volgende:
[..]
Narsingh kan daar ook spelen eventueel. Vind het geen noodzaak in ieder geval.
Als Azarkan veel talent heeft, moet hij gewoon zo snel mogelijk minuten gaan maken op niveau.
Zeker. Hoge verwachtingen van. Hij werd ook speler van dat internationale toernooi met die moeilijke naam dat O19 vorig jaar won ten koste van Real.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Azarkan maakt op mij een betere indruk eerlijk gezegd (ook vorig jaar).
Maar wie zet je dan als tweede man achter de cvm? Het is echt niet erg om jeugdspelers erbij te houden, als je ze maar op regelmatige basis laat invallen/spelen. Als je ze nu allemaal naar de KKD doet, hou je vrij weinig over.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gold afgelopen seizoen ook al voor El Bouchataoui en Geertruida, die waarschijnlijk te weinig tegenstand kregen in wedstrijden van de A1. Die fout is niet meer te herstellen, maar laten we 'm vooral niet nog een keer maken. Zulke spelers moeten minuten maken in de KKD
Ik heb het wat betreft El Bouchataoui en Geertruida over afgelopen seizoen, toen er voor hun posities genoeg spelers waren. Aan het begin van het seizoen moet goed gekeken worden of de meest talentvolle jeugdspelers genoeg kans maken op speelminuten, als dat niet het geval is gewoon verhuren. Dit seizoen zou dat kunnen gelden voor Azarkan en misschien wel meer talentvolle jeugdspelers.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wie zet je dan als tweede man achter de cvm? Het is echt niet erg om jeugdspelers erbij te houden, als je ze maar op regelmatige basis laat invallen/spelen. Als je ze nu allemaal naar de KKD doet, hou je vrij weinig over.
Van Persie, Martina, Clasiequote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mag ook hopen dat Stam na dit trainingskamp heeft bepaald wie overschot is en wie mag blijven. Met alleen Tonny en Tapia eruit is de spelersgroep veel te groot.
Ga weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ja er is zat ruimte als je clowns van 1.60 blijft aankopen...
Die hebben nooit op de spelerslijst gestaan van dit seizoen natuurlijk.quote:
Zal na het trainingskamp wel meer en meer gebeuren denk ik. Meestal gaan die spelers ook pas eind augustus weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben nooit op de spelerslijst gestaan van dit seizoen natuurlijk.
Punt is meer dat er echt nog een hoop spelers zijn waarvan de toekomst bij Feyenoord nogal onzeker is, bijvoorbeeld vdHeijden, Botteghin (die ik liever zie blijven overigens), Vente, Nieuwkoop, Verdonk, en een hoop jeugd. Er gaan toch een hoop slecht-nieuws gesprekken gevoerd moeten worden in de nabije toekomst. In mijn optiek hoe eerder, hoe beter, want dan kan er plek geruimd worden voor fatsoenlijke vervangers (lees: verdedigers).
Ligt eraan. Voor jongens als Nieuwkoop en Verdonk is het sowieso jammer, die komen toch tekort en lopen nu de kans mis om een hele voorbereiding met een nieuwe club mee te draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal na het trainingskamp wel meer en meer gebeuren denk ik. Meestal gaan die spelers ook pas eind augustus weg.
Nieuwkoop had naar Heerenveen of PEC gekund, maar Feyenoord wilde wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ligt eraan. Voor jongens als Nieuwkoop en Verdonk is het sowieso jammer, die komen toch tekort en lopen nu de kans mis om een hele voorbereiding met een nieuwe club mee te draaien.
Van Beek was nu gewoon weggegaan als vGeel hem niet nog snel even had verlengd eind vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Artikel van Krabby over Liam Kelly.Nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Artikel van Krabby over Liam Kelly.Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel van Krabby over Liam Kelly.Een samenvatting van wat afgelopen week in het nieuws is geweest plus het interview met Kelly wat overal al te zien of te lezen is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KrabbyGod![]()
Janmaat of Karsdorp terughalen als rechtsback moet volgens mij mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vijver waar we in moeten vissen.. Het is niet dat wij even een Tadic of Bruma kunnen halen.
Of men moet betere optiea hebben hier natuurlijk.
Haal dan niks. Een Klaiber voegt niks toe. Dan kun je net zo goed met Hall op rechtsback beginnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vijver waar we in moeten vissen.. Het is niet dat wij even een Tadic of Bruma kunnen halen.
Of men moet betere optiea hebben hier natuurlijk.
Bij Feyenoord en in de Nederlandse competitie kan je makkelijk slagen met die lengte.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er niet in dat voetballers met dat fysiek in het huidige voetbal kunnen slagen of je moet echt van uitzonderlijke kwaliteiten zijn
En dat geloof ik nou niet als je zelfs bij een middelmatige club in engeland op de bank zit
IK verwacht dat hij heel het seizoen gaat voetballen en of hij nou goed of slecht speelt het zal niet uit maken jaap stam gaat hem gewoon opstellen omdat het zijn aankoop is...
Balotelli met Stam lijkt me wel een goed duo.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bony en Balotelli zijn transfervrij pik die ook maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |