abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_188222464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Tot nu toe één tegen gekomen in een lvl 3 toren. Daarna nog een lvl 4 en 3 gedaan, maar toen natuurlijk alleen maar Dooddoeners, slechte tovenaars en weerwolven....
Als solo speler heb je op lvl 3 en 4 idd de "meeste" kans (lees: weinig).
Als je medespelers kan vinden wordt het iets makkelijker - dan heb je immers meer tegenstanders om uit te kiezen dus ook meer kans er een te treffen. Als iedereen de pixies moet hebben ontstaat er dan echter een strijd :P

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja kom maar op met die boekjes hoor.
Ik baal alleen altijd van die portkeys uitlopen, dat ik dan bv net een 10km heb aangezte en dan ineens een event start :{
Positief: als je braaf iedere dag bent ingelogd zou je net 3 gratis silver keys gekregen moeten hebben. Die komen nu goed van pas om de drie 7 km die je nodig hebt om je pagina compleet te maken uit te lopen.

Als de regen ooit stopt.
  woensdag 31 juli 2019 @ 15:54:39 #152
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188222765
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Als je medespelers kan vinden wordt het iets makkelijker - dan heb je immers meer tegenstanders om uit te kiezen dus ook meer kans er een te treffen. Als iedereen de pixies moet hebben ontstaat er dan echter een strijd :P
[..]
Ik heb nog nooit een toren samen met iemand anders gedaan.
quote:
Positief: als je braaf iedere dag bent ingelogd zou je net 3 gratis silver keys gekregen moeten hebben. Die komen nu goed van pas om de drie 7 km die je nodig hebt om je pagina compleet te maken uit te lopen.

Als de regen ooit stopt.
3 gratis silver keys? Vandaag? Die heb ik helemaal niet gehad. ;(

En regen? Het is al een hele dag droog.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
pi_188223186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

[..]

Als de regen ooit stopt.
Vandaag kreeg je toch gratis energie.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188223198
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij ook al? 10 formidable pixies.... ja waar dan?!
Tot op heden ben ik ze op niveau 3-4 tegengekomen.. Niet vaak hoor en een keer in level 7. Maarja het schiet iig niet op.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:30:51 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188223216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tot op heden ben ik ze op niveau 3-4 tegengekomen.. Niet vaak hoor en een keer in level 7. Maarja het schiet iig niet op.
Ik zal eens water vaker 3 en 4 gaan doen, want daar zal t ook wel aan liggen.
Ik doe ze meestal solo en vlug vlug onderweg, dus kies dan redelijk lage levels uit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:32:00 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188223227
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

3 gratis silver keys? Vandaag? Die heb ik helemaal niet gehad. ;(

Ik heb die ook niet vandaag gehad maar geloof ik gister. Was een van de daily inlog bonussen.
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 juli 2019 @ 21:17:16 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188227400
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb die ook niet vandaag gehad maar geloof ik gister. Was een van de daily inlog bonussen.
oh, ik dacht al vandaag. Paar dagen terug zal ik die wel gehad hebben dan.

Uit een lvl4 toren, kreeg ik een formidable pixie *O*
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:01:18 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188231216
Ik snap 1 van de achievements niet:

Complete one auror lesson plan.

Wat is een lesson plan?
Want in die skill tree heb ik al tig cirkels maxed out en een hoop skills en eentje tot aan onderaan vol.
Wat is dan dielesson plan die ik nog moet doen? :?
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:05:15 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188231241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

oh, ik dacht al vandaag. Paar dagen terug zal ik die wel gehad hebben dan.

Uit een lvl4 toren, kreeg ik een formidable pixie *O*
Ik heb er nu ook eentje :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:05:44 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188231243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb er nu ook eentje :D
*O*
pi_188242538
Kan je voltooide portkeys ook verwijderen?
Mijn telefoon is niet compatible om portkeys te openen.
pi_188242674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:20 schreef F1gamer het volgende:
Kan je voltooide portkeys ook verwijderen?
Mijn telefoon is niet compatible om portkeys te openen.
Je zult de volgens mij toch echt moeten openen. Heb je alle vr gebeuren enzo al uitgezet? Misschien doet hij het dan wel.
pi_188242875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je zult de volgens mij toch echt moeten openen. Heb je alle vr gebeuren enzo al uitgezet? Misschien doet hij het dan wel.
Helaas kan die niet uitzetten. Ik heb een Motorola G5 plus telefoon
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:13:55 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188311600
*O* Op tijd de events gehaald *O*
L'Amour menaçant:
pi_188316683
Was gisteren al klaar. Maar die verduvelde dark wizard wou niet spawnen. Kreeg continu deatheaters, spinnetjes en pixies.

Welke rol spelen jullie in game? Auror, mazoologist of prof? Begon als mazoologist maar switchte snel naar prof. Bevalt me beter als solo speler. Daarnaast ben ik in de weken dat ik WU nu speel nog geen andere WU speler tegen gekomen. Was met PG wel anders.
mag het weten
pi_188317283
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Was gisteren al klaar. Maar die verduvelde dark wizard wou niet spawnen. Kreeg continu deatheaters, spinnetjes en pixies.

Welke rol spelen jullie in game? Auror, mazoologist of prof? Begon als mazoologist maar switchte snel naar prof. Bevalt me beter als solo speler. Daarnaast ben ik in de weken dat ik WU nu speel nog geen andere WU speler tegen gekomen. Was met PG wel anders.
Ik ben Auror maar twijfel weleens on te switchen want mijn man is ook Auror. Jammer dat je zo weinig mede spelers tegenkomt. Hier kom ik er regelmatig tegen. Ze zijn alleen allemaal veel jonger dan ik :+
pi_188317612
quote:

Prof. Wel nu aan de grens van wat ik nog kan uppen zonder boekjes of 40+ scrolls; dus ga denk ik ook wat van de andere trees doen (iig genoeg voor de stempels).
pi_188318130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben Auror maar twijfel weleens on te switchen want mijn man is ook Auror. Jammer dat je zo weinig mede spelers tegenkomt. Hier kom ik er regelmatig tegen. Ze zijn alleen allemaal veel jonger dan ik :+
Moet ook zeggen dat ik niet zoals met Pokemon voor WU nog actief naar de binnenstad ga. Ik loop mijn blokje om in de avond naar de gym/fortress in de wijk, wandel langs 2 inns bij het winkelpleintje en onderweg scoor ik wat ingrediënten bij de enige greenhouse in de wijde omtrek. En vang natuurlijk 10 foundables.

Alles voor de daily tasks. En na 1u41min is mijn brouwsel ook klaar. Maar verder erop uit doe ik niet. Loop een rondje van 1.5km dus kost me een paar avonden om de 7km portkeys uit te lopen. Gelukkig had ik nog wat ongebruikte 2km versies klaar liggen voor dit event.
mag het weten
pi_188318293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Prof. Wel nu aan de grens van wat ik nog kan uppen zonder boekjes of 40+ scrolls; dus ga denk ik ook wat van de andere trees doen (iig genoeg voor de stempels).
Ik heb nu iig detoration hex maxima en mastery als eerste volledig. En om daar te komen telkens 1 upgrade voor de tussenliggende skills in de tree meegepakt. Mis nu door het niet afronden van het vorige event 6 restricted section boeken om confidence en divinating details mee te pakken voor focus +1 wat een goede combo is met de detoration hex bij fortresses.
mag het weten
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:43:57 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_188321731
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb nu iig detoration hex maxima en mastery als eerste volledig. En om daar te komen telkens 1 upgrade voor de tussenliggende skills in de tree meegepakt. Mis nu door het niet afronden van het vorige event 6 restricted section boeken om confidence en divinating details mee te pakken voor focus +1 wat een goede combo is met de detoration hex bij fortresses.
Wow. Ik ben level 23 en snap niets van bovenstaande.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_188321889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wow. Ik ben level 23 en snap niets van bovenstaande.
Die "lessen" waarmee je jezelf kan upgraden.
pi_188323103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die "lessen" waarmee je jezelf kan upgraden.
Jup, specifiek voor de prof.
Hoe ze voor de auror heten geen idee. Misschien als ik straks alle leuke dingen heb gehaald voor de professor dat ik weer een switch maak.
mag het weten
  woensdag 7 augustus 2019 @ 10:28:40 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188326930
quote:

Auror. Ikd acht dat is de makkelijkste om solo wizard challenges te doen :)
L'Amour menaçant:
  woensdag 7 augustus 2019 @ 10:34:51 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188327018
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, specifiek voor de prof.
Hoe ze voor de auror heten geen idee. Misschien als ik straks alle leuke dingen heb gehaald voor de professor dat ik weer een switch maak.
Hex, Charm, etc.

Kan iemand me trouwens deze achievement uitleggen?

Auror lesson plans completed 1
Complete 1 auror lesson plans.

Wat is een lesson plan?
Want ik heb echt al super veel skills in die skill tree, maar deze achievement is nog steeds niet gehaald.
Ik snap echt niet wat ik er voor moet doen, en google helpt me niet echt. Tenminste:

Auror Fundamentals is currently the first and only available skill tree or set of lessons available for Auror's to upgrade.

Wil dat dus zeggen dat die hele goddamn tree 1 lesson plan is?!
Want dat duurt echt nog eeuwen dan. En dat is dan alleen nog de bronzen variant van deze achievement :D
L'Amour menaçant:
pi_188327520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Wil dat dus zeggen dat die hele goddamn tree 1 lesson plan is?!
Ja.
Of je ook alle nodes tot max moet hebben geupgrade of niet is vraag 2.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')