Als solo speler heb je op lvl 3 en 4 idd de "meeste" kans (lees: weinig).quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot nu toe één tegen gekomen in een lvl 3 toren. Daarna nog een lvl 4 en 3 gedaan, maar toen natuurlijk alleen maar Dooddoeners, slechte tovenaars en weerwolven....
Positief: als je braaf iedere dag bent ingelogd zou je net 3 gratis silver keys gekregen moeten hebben. Die komen nu goed van pas om de drie 7 km die je nodig hebt om je pagina compleet te maken uit te lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die boekjes hoor.
Ik baal alleen altijd van die portkeys uitlopen, dat ik dan bv net een 10km heb aangezte en dan ineens een event start
Ik heb nog nooit een toren samen met iemand anders gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als solo speler heb je op lvl 3 en 4 idd de "meeste" kans (lees: weinig).
Als je medespelers kan vinden wordt het iets makkelijker - dan heb je immers meer tegenstanders om uit te kiezen dus ook meer kans er een te treffen. Als iedereen de pixies moet hebben ontstaat er dan echter een strijd
[..]
3 gratis silver keys? Vandaag? Die heb ik helemaal niet gehad.quote:Positief: als je braaf iedere dag bent ingelogd zou je net 3 gratis silver keys gekregen moeten hebben. Die komen nu goed van pas om de drie 7 km die je nodig hebt om je pagina compleet te maken uit te lopen.
Als de regen ooit stopt.
Vandaag kreeg je toch gratis energie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als solo speler heb je op lvl 3 en 4 idd de "meeste" kans (lees: weinig).
Als je medespelers kan vinden wordt het iets makkelijker - dan heb je immers meer tegenstanders om uit te kiezen dus ook meer kans er een te treffen. Als iedereen de pixies moet hebben ontstaat er dan echter een strijd
[..]
Positief: als je braaf iedere dag bent ingelogd zou je net 3 gratis silver keys gekregen moeten hebben. Die komen nu goed van pas om de drie 7 km die je nodig hebt om je pagina compleet te maken uit te lopen.
Als de regen ooit stopt.
Tot op heden ben ik ze op niveau 3-4 tegengekomen.. Niet vaak hoor en een keer in level 7. Maarja het schiet iig niet op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ook al? 10 formidable pixies.... ja waar dan?!
Ik zal eens water vaker 3 en 4 gaan doen, want daar zal t ook wel aan liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tot op heden ben ik ze op niveau 3-4 tegengekomen.. Niet vaak hoor en een keer in level 7. Maarja het schiet iig niet op.
Ik heb die ook niet vandaag gehad maar geloof ik gister. Was een van de daily inlog bonussen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 gratis silver keys? Vandaag? Die heb ik helemaal niet gehad.
oh, ik dacht al vandaag. Paar dagen terug zal ik die wel gehad hebben dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die ook niet vandaag gehad maar geloof ik gister. Was een van de daily inlog bonussen.
Ik heb er nu ook eentjequote:Op woensdag 31 juli 2019 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, ik dacht al vandaag. Paar dagen terug zal ik die wel gehad hebben dan.
Uit een lvl4 toren, kreeg ik een formidable pixie
Je zult de volgens mij toch echt moeten openen. Heb je alle vr gebeuren enzo al uitgezet? Misschien doet hij het dan wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:20 schreef F1gamer het volgende:
Kan je voltooide portkeys ook verwijderen?
Mijn telefoon is niet compatible om portkeys te openen.
Helaas kan die niet uitzetten. Ik heb een Motorola G5 plus telefoonquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je zult de volgens mij toch echt moeten openen. Heb je alle vr gebeuren enzo al uitgezet? Misschien doet hij het dan wel.
Ik ben Auror maar twijfel weleens on te switchen want mijn man is ook Auror. Jammer dat je zo weinig mede spelers tegenkomt. Hier kom ik er regelmatig tegen. Ze zijn alleen allemaal veel jonger dan ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Was gisteren al klaar. Maar die verduvelde dark wizard wou niet spawnen. Kreeg continu deatheaters, spinnetjes en pixies.
Welke rol spelen jullie in game? Auror, mazoologist of prof? Begon als mazoologist maar switchte snel naar prof. Bevalt me beter als solo speler. Daarnaast ben ik in de weken dat ik WU nu speel nog geen andere WU speler tegen gekomen. Was met PG wel anders.
Prof. Wel nu aan de grens van wat ik nog kan uppen zonder boekjes of 40+ scrolls; dus ga denk ik ook wat van de andere trees doen (iig genoeg voor de stempels).quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Was gisteren al klaar. Maar die verduvelde dark wizard wou niet spawnen. Kreeg continu deatheaters, spinnetjes en pixies.
Welke rol spelen jullie in game? Auror, mazoologist of prof? Begon als mazoologist maar switchte snel naar prof. Bevalt me beter als solo speler. Daarnaast ben ik in de weken dat ik WU nu speel nog geen andere WU speler tegen gekomen. Was met PG wel anders.
Moet ook zeggen dat ik niet zoals met Pokemon voor WU nog actief naar de binnenstad ga. Ik loop mijn blokje om in de avond naar de gym/fortress in de wijk, wandel langs 2 inns bij het winkelpleintje en onderweg scoor ik wat ingrediënten bij de enige greenhouse in de wijde omtrek. En vang natuurlijk 10 foundables.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben Auror maar twijfel weleens on te switchen want mijn man is ook Auror. Jammer dat je zo weinig mede spelers tegenkomt. Hier kom ik er regelmatig tegen. Ze zijn alleen allemaal veel jonger dan ik
Ik heb nu iig detoration hex maxima en mastery als eerste volledig. En om daar te komen telkens 1 upgrade voor de tussenliggende skills in de tree meegepakt. Mis nu door het niet afronden van het vorige event 6 restricted section boeken om confidence en divinating details mee te pakken voor focus +1 wat een goede combo is met de detoration hex bij fortresses.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Prof. Wel nu aan de grens van wat ik nog kan uppen zonder boekjes of 40+ scrolls; dus ga denk ik ook wat van de andere trees doen (iig genoeg voor de stempels).
Wow. Ik ben level 23 en snap niets van bovenstaande.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nu iig detoration hex maxima en mastery als eerste volledig. En om daar te komen telkens 1 upgrade voor de tussenliggende skills in de tree meegepakt. Mis nu door het niet afronden van het vorige event 6 restricted section boeken om confidence en divinating details mee te pakken voor focus +1 wat een goede combo is met de detoration hex bij fortresses.
Die "lessen" waarmee je jezelf kan upgraden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow. Ik ben level 23 en snap niets van bovenstaande.
Jup, specifiek voor de prof.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die "lessen" waarmee je jezelf kan upgraden.
Auror. Ikd acht dat is de makkelijkste om solo wizard challenges te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Hex, Charm, etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, specifiek voor de prof.
Hoe ze voor de auror heten geen idee. Misschien als ik straks alle leuke dingen heb gehaald voor de professor dat ik weer een switch maak.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Wil dat dus zeggen dat die hele goddamn tree 1 lesson plan is?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |