Oké als ik dit zo lees ben je er dus wel best wel veel mee bezig alleen hoef je er niks anders voor te doen dan andersquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:37 schreef Walging het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, het meeste is echt onderweg (lopen naar de metro, in de metro tussen Rotterdam en Den Haag, lopen naar kantoor en dan 's avonds vice versa). Ik heb wel het geluk dat ik zowel thuis als bij kantoor een fortress tegenkom dus iedere dag wel een paar van die challenges kan doen en vanaf de bank thuis bij een paar inns kan (met een beetje hulp van driften dan wel). Ik hoef dus echt niet allerlei omwegen te maken of bewust rondjes te gaan lopen om alles te kunnen doen.
1,5 uur per dag in totaal denk ik. Ik zou in ieder geval niet willen zeggen dat ik niks anders meer doe zoals in jouw eerdere post stondquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké als ik dit zo lees ben je er dus wel best wel veel mee bezig alleen hoef je er niks anders voor te doen dan anders
Nee maar als je geen 1,5u per dag de tijd hebt voor HPWU en geen fortresses en inns bij je huis/werk hebt en onderweg ook niet veel, is ‘t dus al niet meer zo makkelijkquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:55 schreef Walging het volgende:
[..]
1,5 uur per dag in totaal denk ik. Ik zou in ieder geval niet willen zeggen dat ik niks anders meer doe zoals in jouw eerdere post stond
Ja dat verbaasde mezelf ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vond ‘t al heel wat dat ik gister toch dat Brilliant Event nog uitgespeeld kreeg
Ik heb ze nog gewoon kunnen doen na het evenement. Maar vanochtend wilde wel meer niet in het spel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef Mydelirium het volgende:
Iemand anders ook problemen met de 7km portkeys? Net 2 geopend en elke keer een foutmelding 😕
Dacht dat ze gewoon nog konden na het event? Kan de nog niet gelopen 7km portkeys ook niet verwijderen oid
Ja krijg nu bij meer een foutmelding, jammer van die portkeys alleen...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gewoon kunnen doen na het evenement. Maar vanochtend wilde wel meer niet in het spel.
Ik had hetzelfde probleem terwijl die 7km portkeys bij mijn vrouw op exact hetzelfde moment wel werkten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef Mydelirium het volgende:
Iemand anders ook problemen met de 7km portkeys? Net 2 geopend en elke keer een foutmelding 😕
Dacht dat ze gewoon nog konden na het event? Kan de nog niet gelopen 7km portkeys ook niet verwijderen oid
Hier was het 'O JEE ERROR', restart en een lege plek waar eerst een portkey was.quote:
Dat ja x2 hierquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier was het 'O JEE ERROR', restart en een lege plek waar eerst een portkey was.
Ik heb een Huawei P20 Lite. Een P10 lite draait hem ook prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:06 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Mijn huidige telefoon begeeft het, is ook niet compatible. Nu zit ik te kijken naar compatibiliteit, maar behalve wat sites die 20 juni zeggen dat er een lijst is die langzaam wordt uitgebreid, zie ik sinds die datum geen uitbreidingen.
Ik vind een boel uitzonderingen en hoopte een telefoon van rond de 150 euro te kunnen pakken, als ie dan ook nog compatible is, is dat meegenomen.
Weten jullie of dit goed uit te zoeken is?
Mijn man gebruikt een Samsung J5. Rare is dat hij in de Android play store niet staat. Maar in de galaxy store wel. Dus hij heeft hem gewoon daar gedownload en werkt prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:06 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Mijn huidige telefoon begeeft het, is ook niet compatible. Nu zit ik te kijken naar compatibiliteit, maar behalve wat sites die 20 juni zeggen dat er een lijst is die langzaam wordt uitgebreid, zie ik sinds die datum geen uitbreidingen.
Ik vind een boel uitzonderingen en hoopte een telefoon van rond de 150 euro te kunnen pakken, als ie dan ook nog compatible is, is dat meegenomen.
Weten jullie of dit goed uit te zoeken is?
Had ik zojuist ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier was het 'O JEE ERROR', restart en een lege plek waar eerst een portkey was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |