Daarin geef ik Adje gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan gaat mij niet helpen, zegt Merel, die vindt mij egoïstisch
Nee, ze wil niet met Andreaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze wilde, rustig huisje met 2 man
Hoe vals heeft ze het gespeeld, alsof het aan Jens en Myl ligt dat ze niet kan slapen.
Ik heb vaak s'nachts een kijkje genomen, ze lag zo te zien altijd lekker te slapen
Ik ook,quote:
O, die gaat ze er dus ook nog uitwerkenquote:
Ze wil samen met Hisquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die gaat ze er dus ook nog uitwerken
Ik weet dat ze van het begin af aan een h uisje met 2 wil, zover is ze nu
Die Maris alleen maar continu hoe hard ze de hele tijd bezig is ....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook,
ik begin die drie zo uit te kotsen, apart zijn ze erg maar alle drie samen pppfffff
Oke, ik ben benieuwd hoelang His haar nog leuk vindt, er komen al scheurtjes in ze ging gisteren ook al tegen Maris inquote:
En commentaar op iedereen, en iedereen moet dansen naar haar pijpenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Maris alleen maar continu hoe hard ze de hele tijd bezig is ....
Goedemorgen Paco55, super bedankt voor je verslag!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Of het accuraat is weet ik niet maar het is in ieder geval subjectief
Stevig in handen houden terwijl hij het niet wilde doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat buiten de bar ook de boekhouding doen
En het volgens mij ook niet doet. Volgens mij doet Jens het meestequote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Stevig in handen houden terwijl hij het niet wilde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |