quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:15 schreef Paco55 het volgende:
Dagsluiting. Ook voor hen die wel kunnen maar niet mogen.
Het was laat vannacht dus vanochtend lekker uitgeslapen. Dat was fijn want daar door miste ik de vergadering. Ben geen liefhebber van dat soort activiteiten.
Uiteraard was er geouwehoer over de film audities. Met name het uitsluiten van Franny, Adriaan en Jens dor Shelley was pijnlijk. Dus bonje tussen Adriaan en Shelley.
Salsa gebeuren gaat niet door. Er komt ook geen reggaeband of misschien wel.
Wat wel doorgaat is de grote verhuizing want Maris kan niet slapen. Maar 's nachts is daar niets van te merken want ze slaapt als een roos. Wie waar terecht komt is en blijft de vraag.
Maris bedreigt nog even Kaylee met het een en ander en dat ze de stoel gaat verhuren als Dyl en Kay niet doen wat zij zegt. Ze weet de zwakke broeders er feilloos uit te pikken en maakt ze slachtklaar.
Merel met haar pantershop. De Panterstore mag van Jessie niet meer aan haar huisje vast hij moet nu bij de funderimg komen. En hij moet zondag klaar zijn voor de opening. Jessie sputtert tegen. Maar Merel staat er op dat het gebeurt zoals zij het wil. Er moeten panterballonnen komen en de store moet aan de buitenkant helemaal panter worden geschilderd.
De vrouwen schilderijen liggen nog in de silo. Waarom zijn dze nog niet ingepakt en verzonden. Dat is nu zo'n beetje de vraag.
Adriaan biedt aan om de advocaaat van Dyl en Kay zijn bij het volgende Stasi verhoor. Hij heeft schijt aan Jessie, Maris en consorten want hij gaat toch over 2 maanden naar huis.
Adriaan heeft Katie een warm bad gegeven en loopt rond met een handdoek om haar af te drogen.
De vrouwen beginnen een front te vormen tegen de tirannieke Maris. Om half zes na de kinderparty gaan ze haar aanspreken.
Volgens Merel moet er een eind komen aan Vakantietopia en moet het Werkkamptopia worden. Met Jesse, Merel, Hiske em Maris aan de leiding. Ze wil geheime BV vergaderingen in haar huisje of in de boot.
Merel verstoort de voorbereiding van het kinderfeestje. Ze eist de net opgemaakte tafel op voor haar armbandjes maken gedoe. Mylene wil zich niet verlagen naar het fatsoenloze niveau van Merel door te gaan bekvechten.
Het kinderfeestje is een groot succes. Ze snoepen, eten taart en gaan met make up aan de gang op elkaar en op Jessie en Jens. Iedereen heeft lol. Later gaan ze nog dansen met Franny en hula-hoopen.
Hiske probeert het goed te maken met Adriaan. Dit gaat over de bonje die ze afgelopen week hadden. Adriaan mag niet zeggen dat Hiske haar troep niet opruimt. Ze mag niet in de groep aangesproken worden.
Jessie gaat Gerrit van Dylans reet af laseren.Hij begint met het verwijderen van de twee R's en dan staat er Ge it. Geit dus. Toen het streepje van de T dan staat er dus geil.
Maris staat buiten met Merel een complot uit te werken over de BV. Maris staat op slijmerige wijze Merel te winnen voor haar plan.
Het armbandmeisje kost 100 euro plus een gratis kraam op de markt.Dus 175 euro voor 14 armbandjes. Geen idee waar ze die op de markt voor gaan verkopen.
Merel vindt Mylene helemaal niks. Ze heeft geprobeerd haar te helpen, te steunen en vooruit te duwen. Maar Mylene doet dus helemaal niks volgens Merel en als ze al iets doet is het niet goed. De mentalteit van Mylene deugt niet. De vette diva is er klaar mee.
Adriaan komt ook helemaal los. Hij hoeft nog maar twee maanden en heeft zich voorgenomen alles te zeggen en doen hoe hij zich werkelijk voelt. Dat worden vermoeiende maar leuke tijden op de streams. Go Adje!
De revolutie begint al te broeien. Shelley stookt Mylene even op over de actie van Merel tegen de kinderfeesttafel. Ze hebben het ook over Maris.
Jesse gaat nu Andrea een carbon peeling geven. Haar voorhoofd doet niet omdat haar haargrens vlak boven haar wenkbrauwen begint. Het was hem nog niet opgevallen want hij ziet haar niet. Ze is slechts een passant in zijn leven zo laat hij haar weten.
dakpanlos schreef het volgende:
Er moet nog ene Karin in, die soort van aow krijgt en er niks hoeft te doen.
@:paco55 : iets voor jou?
Mijn antwoord:
Daar heb ik wel eens over gedacht. Maar ik zou in no time bonje hebben want ik weet teveel van hoe het daar gaat. Om over hoe het hier gaat maar te zwijgen. Bovendien rook ik een pak Samson per dag en de nodige grammen wiet. Daar wil ik niet van afkicken en ik ben bang dat de Febo niet in mijn behoeftes zal voorzien.
Tot zover mijn antwoord aan dakpanlos. En hij komt terug met:
Op maandag 8 juli 2019 20:26 schreef dakpanlos het volgende:
Dat bonje is niet erg. De wiet zullen ze niet tolereren, of je moet iedere dag even achter koffie gaan drinken. Blijf maar hier... ook de verslagen schrijven... kunnen we niet missen eigenlijk.
Mijn antwoord:
Ik geloof niet dat ze op genadeloze kritikasters zitten te wachten. Die wiet begint al in de middag en de rest van de dag achter zitten zullen ook niet toestaan. En 's avonds wil ik mijn Duveltjes.
En ik zie mijn omschrijving hier als een dikke vette ouwelul niet als een probleem want dat is gewoon zo. Maar om tot in mijn ziel door jullie geanalyseerd te worden is een grotere angst.
Einde.
Mylene en Jens pakken Maris aan. Haar gezeik wordt even doorgezaagd door Mylene. Jens gaat haar binnenkort 1 op 1 slachten.
Maris ligt vanavond bij Andrea in het huisje en op Ikbals bed maar niet zijn matras. Dat matras gaat naar de silo. Ik neem aan dat Ikbal morgen in de silo slaapt.
Maris heeft turks gestudeert naar eigen zegge aan de Vrije Universiteit. Ik vermoed dat ze een toeristencursus bij de Volksuniversiteit heeft gedaan. Maar dat klinkt niet zo imposant. Ze is een ongekend liegen waar je bij staat talent. Ze vergeet alleen wat ze eerder had gelogen en dat maakt haar kwetsbaarder want andere bewoners prikken er nu al door heen.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten. De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:19 schreef formule het volgende:
[..]Ben trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ik ben niet meer in de gelegenheid om alles nog te volgen, dus ben erg blij met je dagafsluitingen.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:15 schreef Paco55 het volgende:
Het was laat vannacht dus vanochtend lekker uitgeslapen. Dat was fijn want daar door miste ik de vergadering. Ben geen liefhebber van dat soort activiteiten.
Uiteraard was er geouwehoer over de film audities. Met name het uitsluiten van Franny, Adriaan en Jens dor Shelley was pijnlijk. Dus bonje tussen Adriaan en Shelley.
Wat wel doorgaat is de grote verhuizing want Maris kan niet slapen. Maar 's nachts is daar niets van te merken want ze slaapt als een roos. Wie waar terecht komt is en blijft de vraag.
Maris bedreigt nog even Kaylee met het een en ander en dat ze de stoel gaat verhuren als Dyl en Kay niet doen wat zij zegt. Ze weet de zwakke broeders er feilloos uit te pikken en maakt ze slachtklaar.
Merel met haar pantershop. De Panterstore mag van Jessie niet meer aan haar huisje vast hij moet nu bij de funderimg komen. En hij moet zondag klaar zijn voor de opening. Jessie sputtert tegen. Maar Merel staat er op dat het gebeurt zoals zij het wil. Er moeten panterballonnen komen en de store moet aan de buitenkant helemaal panter worden geschilderd.
De vrouwen schilderijen liggen nog in de silo. Waarom zijn dze nog niet ingepakt en verzonden. Dat is nu zo'n beetje de vraag.
Adriaan biedt aan om de advocaaat van Dyl en Kay zijn bij het volgende Stasi verhoor. Hij heeft schijt aan Jessie, Maris en consorten want hij gaat toch over 2 maanden naar huis.
Adriaan heeft Katie een warm bad gegeven en loopt rond met een handdoek om haar af te drogen.
De vrouwen beginnen een front te vormen tegen de tirannieke Maris. Om half zes na de kinderparty gaan ze haar aanspreken.
Volgens Merel moet er een eind komen aan Vakantietopia en moet het Werkkamptopia worden. Met Jesse, Merel, Hiske em Maris aan de leiding. Ze wil geheime BV vergaderingen in haar huisje of in de boot.
Merel verstoort de voorbereiding van het kinderfeestje. Ze eist de net opgemaakte tafel op voor haar armbandjes maken gedoe. Mylene wil zich niet verlagen naar het fatsoenloze niveau van Merel door te gaan bekvechten.
Het kinderfeestje is een groot succes. Ze snoepen, eten taart en gaan met make up aan de gang op elkaar en op Jessie en Jens. Iedereen heeft lol. Later gaan ze nog dansen met Franny en hula-hoopen.
Hiske probeert het goed te maken met Adriaan. Dit gaat over de bonje die ze afgelopen week hadden. Adriaan mag niet zeggen dat Hiske haar troep niet opruimt. Ze mag niet in de groep aangesproken worden.
Jessie gaat Gerrit van Dylans reet af laseren.Hij begint met het verwijderen van de twee R's en dan staat er Ge it. Geit dus. Toen het streepje van de T dan staat er dus geil.
Maris staat buiten met Merel een complot uit te werken over de BV. Maris staat op slijmerige wijze Merel te winnen voor haar plan.
Het armbandmeisje kost 100 euro plus een gratis kraam op de markt.Dus 175 euro voor 14 armbandjes. Geen idee waar ze die op de markt voor gaan verkopen.
Merel vindt Mylene helemaal niks. Ze heeft geprobeerd haar te helpen, te steunen en vooruit te duwen. Maar Mylene doet dus helemaal niks volgens Merel en als ze al iets doet is het niet goed. De mentalteit van Mylene deugt niet. De vette diva is er klaar mee.
Adriaan komt ook helemaal los. Hij hoeft nog maar twee maanden en heeft zich voorgenomen alles te zeggen en doen hoe hij zich werkelijk voelt. Dat worden vermoeiende maar leuke tijden op de streams. Go Adje!
De revolutie begint al te broeien. Shelley stookt Mylene even op over de actie van Merel tegen de kinderfeesttafel. Ze hebben het ook over Maris.
Jesse gaat nu Andrea een carbon peeling geven. Haar voorhoofd doet niet omdat haar haargrens vlak boven haar wenkbrauwen begint. Het was hem nog niet opgevallen want hij ziet haar niet. Ze is slechts een passant in zijn leven zo laat hij haar weten.
Mijn antwoord:
Daar heb ik wel eens over gedacht. Maar ik zou in no time bonje hebben want ik weet teveel van hoe het daar gaat. Om over hoe het hier gaat maar te zwijgen. Bovendien rook ik een pak Samson per dag en de nodige grammen wiet. Daar wil ik niet van afkicken en ik ben bang dat de Febo niet in mijn behoeftes zal voorzien.
Dat bonje is niet erg. De wiet zullen ze niet tolereren, of je moet iedere dag even achter koffie gaan drinken. Blijf maar hier... ook de verslagen schrijven... kunnen we niet missen eigenlijk.
Mijn antwoord:
Ik geloof niet dat ze op genadeloze kritikasters zitten te wachten. Die wiet begint al in de middag en de rest van de dag achter zitten zullen ook niet toestaan. En 's avonds wil ik mijn Duveltjes.
En ik zie mijn omschrijving hier als een dikke vette ouwelul niet als een probleem want dat is gewoon zo. Maar om tot in mijn ziel door jullie geanalyseerd te worden is een grotere angst.
Einde.
Mylene en Jens pakken Maris aan. Haar gezeik wordt even doorgezaagd door Mylene. Jens gaat haar binnenkort 1 op 1 slachten.
Maris ligt vanavond bij Andrea in het huisje en op Ikbals bed maar niet zijn matras. Dat matras gaat naar de silo. Ik neem aan dat Ikbal morgen in de silo slaapt.
Maris heeft turks gestudeert naar eigen zegge aan de Vrije Universiteit. Ik vermoed dat ze een toeristencursus bij de Volksuniversiteit heeft gedaan. Maar dat klinkt niet zo imposant. Ze is een ongekend liegen waar je bij staat talent. Ze vergeet alleen wat ze eerder had gelogen en dat maakt haar kwetsbaarder want andere bewoners prikken er nu al door heen.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten. De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Doe het graagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer in de gelegenheid om alles nog te volgen, dus ben erg blij met je dagafsluitingen.....
Thanks, nu moet ik nog 5 filmpjes bekijken, maar primaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze was ook wel aardig, Shelly is niet egoistisch, stamp, stamp .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Adriaan en Shelley - 8 juli 2019.
x7cset3
Top, dank je wel! Ik ben er blij mee, heb overdag niet kunnen kijken, wel lezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:06 schreef Paco55 het volgende:
knip
super!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De confrontatie van eerder vanavond .....![]()
[ afbeelding ]
Mylène en Jens spreken Mariska aan - deel 1.
x7ctai5
[ afbeelding ]
Mylène en Jens spreken Mariska aan - deel 2.
x7ctc42
Ja, dat was echt schokkend ...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Top, dank je wel! Ik ben er blij mee, heb overdag niet kunnen kijken, wel lezen.
Ik mis alleen het punt van de vlogs. het was een hot item in de vergadering en daarbij de houding van Merel....wauw. Arrogantie ten top!
Ik zit nu bij deel 2, deel 1 heb ik overgeslagen. Maar echt shocking, die ijskoude arrogantei en daarna het verhaal van die achterlijke winkel, waar anderen voor aan het werk moeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat was echt schokkend ...![]()
Je hebt toch niet echt dat bijna twee uur durende Centraal teruggekeken ...
Ik volg de vergadering niet tenzij hij om 12 uur begint ofzo want ik zet er ook geen wekker voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Top, dank je wel! Ik ben er blij mee, heb overdag niet kunnen kijken, wel lezen.
Ik mis alleen het punt van de vlogs. het was een hot item in de vergadering en daarbij de houding van Merel....wauw. Arrogantie ten top!
Als ik kan en zin heb, kijk ik wel. Ik ben al blij dat het niet meer alleen een monoloog van Jessie is. Hoewel hij nog veel te veel aan het woord is en van alles voor zijn vette verloofde probeert te regelen/ verdonkerenmanen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:35 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik volg de vergadering niet tenzij hij om 12 uur begint ofzo want ik zet er ook geen wekker voor.
Mylene en Jens zijn best chill om te volgenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:35 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik volg de vergadering niet tenzij hij om 12 uur begint ofzo want ik zet er ook geen wekker voor.
Daar ben ik het mee eens. Maar niet voor twaalven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:37 schreef formule het volgende:
[..]
Mylene en Jens zijn best chill om te volgen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De confrontatie van eerder vanavond .....![]()
[ afbeelding ]
Mylène en Jens spreken Mariska aan - deel 1.
x7ctai5
[ afbeelding ]
Mylène en Jens spreken Mariska aan - deel 2.
x7ctc42
Mooi, dan slapen ze ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar niet voor twaalven.
Ja die liggen rond 18.00 al te pitten ...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:37 schreef formule het volgende:
[..]
Mylene en Jens zijn best chill om te volgen
Ze had geen eens het fatsoen om ze gewoon aan te kijken, wat is dat een kutwijf zeg .....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat een zwetserT, die eerlijke altijd directe Mariska. In het gesprek met Jens en Mylene draait ze in alle bochten.![]()
![]()
Dat, maar vooral een gebakken lucht slap wijf. Ze heeft nog helemaal niet waar gemaakt van alles wat ze zegt over zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze had geen eens het fatsoen om ze gewoon aan te kijken, wat is dat een kutwijf zeg .....
Welterusten potjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb genoten van de filmpjes en de dagafsluiting. Dank daarvoor ! De hond is uitgelaten, utopia slaapt en goed voorbeeld doet goed volgen.
Slaapze Paco !quote:
Prachtig, accuraat als altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:06 schreef Paco55 het volgende:
Mijn antwoord:
Mijn antwoord:
Einde.
Of het accuraat is weet ik niet maar het is in ieder geval subjectiefquote:
Neuh, het klopt primaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Of het accuraat is weet ik niet maar het is in ieder geval subjectief
Maar wel subjectiefquote:
Ik zou er niet wakker van liggen als ik jou was, als subjectieve waarneming 100% kloptquote:
Dat is nou net het probleem met subjectiviteit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen als ik jou was, als subjectieve waarneming 100% klopt
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 02:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem met subjectiviteit.
Helemaal goed weer ditquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:15 schreef Paco55 het volgende:
ja, madam laat het nu al versloffen na 1 weekquote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Maris is net opgestaan. Haar gebral van ik stanaltijd om
6uur op
Ze gaat denk ik wel meer laten versloffen en ik vermoed maar zo dat men haar nu al door begint te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, madam laat het nu al versloffen na 1 week
Mooi, dan kan ze fijn bij Andrea blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft goed geslapen, als een blok alsof ik coma was, zegt ze tegen Adje
Dat is toch wat ze wilde, rustig huisje met 2 manquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze fijn bij Andrea blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |