Daar zit ik momenteelquote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Ik zit hier als nabestaande dus mag hopen van nietquote:
Ik heb maandag een graaffeestjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit hier als nabestaande dus mag hopen van niet
Niet leukquote:
Een tante die al lang ziek was, dus het is maar beter dat ze nu gegaan is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet leukiemand die dichtbij je stond? Sterkte
Leuk is het nooit maar soms is het inderdaad beter voor diegene. Desondanks sterkte natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een tante die al lang ziek was, dus het is maar beter dat ze nu gegaan is.
Je maakt me bang! Vanaf nu ga ik mijn zolderkamer niet meer af.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je zeker nog nooit in Kanaleneiland geweest
In Winterswijk? Oei, succes, dat is nog veel levensgevaarlijkerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Je maakt me bang! Vanaf nu ga ik mijn zolderkamer niet meer af.
Dan denk je dat het een lief klein groen dorpje is, maar juist daar ben ik overvallen en ter overmaat van ramp noemden ze mij kassière in de krant. Daarvoor dacht ik nog dat het nieuws altijd waar was..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Winterswijk? Oei, succes, dat is nog veel levensgevaarlijker
Ik heb in 13 verschillende huizen gewoond, in 11 plaatsen. De enige woonplaats waar ik ooit met criminaliteit te maken heb gehad was Winterswijk...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Winterswijk? Oei, succes, dat is nog veel levensgevaarlijker
Darn, ik wilde er ergens in de komende weken naartoequote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb in 13 verschillende huizen gewoond, in 11 plaatsen. De enige woonplaats waar ik ooit met criminaliteit te maken heb gehad was Winterswijk...
Mn fiets was gestolen. In t bos. Moest toen anderhalf uur naar huis lopen ook
Sluit ruim van tevoren een reis- en annuleringsverzekering, alsmede levensverzekering af. Zodra die verzekeringsmaatschappijen er lucht van krijgen dat je richting Winterswijk wil, sluiten ze je uit of vertienvoudigen de premie!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Darn, ik wilde er ergens in de komende weken naartoe
Shit, het was zeker een slecht idee om het op internet te zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:51 schreef flipsen het volgende:
Sluit ruim van tevoren een reis- en annuleringsverzekering, alsmede levensverzekering af. Zodra die verzekeringsmaatschappijen er lucht van krijgen dat je richting Winterswijk wil, sluiten ze je uit of vertienvoudigen de premie!
Gezellig bij Indi langs? Lang geleden alweer dat we daar op de koffie waren
Gezellig! Kijk extra goed uit op woensdag en zaterdag want dan zit het hier tjokvol met buitenlanders. Als ze al iets Nederlands spreken is dat vaak heel slecht en ze houden zich vaak in groepjes op.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Shit, het was zeker een slecht idee om het op internet te zetten?
Ja, hoog tijd weer. We zijn over een paar weken een week redelijk in de buurt. En lang geleden alweer dat jij voor het laatst in NL was, of niet?
Daarnaast gaat het lokale horeca- en winkelpersoneel zich daar op aanpassen. Waardoor ook zij geen Nederlands meer spreken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Gezellig! Kijk extra goed uit op woensdag en zaterdag want dan zit het hier tjokvol met buitenlanders. Als ze al iets Nederlands spreken is dat vaak heel slecht en ze houden zich vaak in groepjes op.
Ik: "36 uur in de bus van Salvador naar Rio de Janeiro is niks mis mee"quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef superkimmi het volgende:
Nou mijn man noemt dat altijd erg ver hoor, als we familie gaan bezoeken.
Wow jeetje zo veel reizen geplandquote:Ik ben net een weekje naar Apeldoorn geweest voor de vierdaagse, maar das ook niet echt ver.
In mei/juni roadtrip Frankrijk en Spanje gedaan en nu pas in November weer twee weken weg (Canarische Eilanden). Nier superspannend dit jaar. Wel leuk!
Volgend jaar willen we 4 weken roadtrippen door Canada en Yellowstone
Haha nou precies dat!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik: "36 uur in de bus van Salvador naar Rio de Janeiro is niks mis mee"
Ook ik: "ik kan echt niet bij de afstandsbediening op het tafeltje een meter van het bed waar ik in lig af en het is al helemaal onmogelijk om drie minuten naar de supermarkt te lopen"
Ik snap het sentiment van je man denk ik... ergens... een beetje.
[..]
Wow jeetje zo veel reizen gepland. Wat tof!
Ik zou PVV of FvD stemmen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Gezellig! Kijk extra goed uit op woensdag en zaterdag want dan zit het hier tjokvol met buitenlanders. Als ze al iets Nederlands spreken is dat vaak heel slecht en ze houden zich vaak in groepjes op.
2016 geloof ik... Zo lang de familie af en toe deze kant op komt, hoef ik niet zo nodig naar Holanda. En moeders was hier december nog, met haar vriendje (moeders 77, vriendje 80+) en vorige maand mijn broertje, even heen en weer om onze nieuwe hond te komen brengen (Hollandse Herder).quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:48 schreef Gaoxing het volgende:
En lang geleden alweer dat jij voor het laatst in NL was, of niet?
Tip: Dog Bark Park Inn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef superkimmi het volgende:
Volgend jaar willen we 4 weken roadtrippen door Canada en Yellowstone
Ga ik onthouden! Thanks!!quote:Op zondag 14 juli 2019 07:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tip: Dog Bark Park Inn.
In 2011 daar geslapen tijdens het laatste deel van het dobbelsteen-avontuur door Canada en het noordwesten van de VS. Zie TRV / Stuur een mod weg (met verslag 19-21 van 22) #4! post 150.
Gisteren trouwens met mede dobbelsteenavonturier nog gefietst van Amsterdam via Zandvoort en Katwijk naar Den Haag. Nu spierpijn.
"Vogue+frankrijk+B&B"quote:Op maandag 15 juli 2019 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Inmiddels gevonden met wat betere zoektermen..
Dan eindig je vast in het schitterende dorpje Vogüé.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 15 juli 2019 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan eindig je vast in het schitterende dorpje Vogüé.
Dat is alleen een probleem in Parijs. In de rest van het land zijn ze prima te pruimen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks mis mee![]()
Behalve dat er waarschinlijk fransozen wonen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck dit. Malta duurt nog DRIE MAANDEN.
Dus eind augustus nog even een fastbreak naar Nice geboekt. Zondagavond heen, woensdagoggel terug. Twee hele dagen, stadje in, zwemmelen, bieries hachelen. Niks meer an doen
Donderdag ook nog vrijEigenlijk een hele week, EEN dagje naar werk en dan weer weekend
![]()
Ja nou ja, een weekje Malta dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]en daarna nog maar 6 weekjes wachten tot twee weken Georgië.
Fijn dat je stukje bij beetje toch van Frankrijk gaat houdenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck dit. Malta duurt nog DRIE MAANDEN.
Dus eind augustus nog even een fastbreak naar Nice geboekt. Zondagavond heen, woensdagoggel terug. Twee hele dagen, stadje in, zwemmelen, bieries hachelen. Niks meer an doen
Donderdag ook nog vrijEigenlijk een hele week, EEN dagje naar werk en dan weer weekend
![]()
Lol wees blij, ik begon nog veel later.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil dit jaar nog twee landen extra bezoeken zodat ik dit jaar al de 30 landen (totaal in m'n leven) haal. Wordt krap. Waarom begon ik één jaar geleden pas met reizen
.
20 nieuwe vanaf juli 2018, het jaar dat ik begon met reizen dus tot... nuquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wees blij, ik begon nog veel later.En 30 landen is al best veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |