Noord Korea TV is nog minder propaganda.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom kijk jij niet naar de staatstelevisie
Schakelt zelfs nog door als hij weg loopt. Wat een genie.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Scrummie2.0 @:Doublepain @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:KingRoland @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:Wereldgozer @:klaasweetalles @#ANONIEM
![]()
![]()
Dit is alleen aan GGMM voorbehouden.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Scrummie2.0 @:Doublepain @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:KingRoland @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:Wereldgozer @:klaasweetalles @#ANONIEM
![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is alleen aan GGMM voorbehouden.
Walgelijk gedrag dit.
Van GGMM ook overigens.
hjb mongoolquote:Op maandag 8 juli 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is alleen aan GGMM voorbehouden.
Walgelijk gedrag dit.
Van GGMM ook overigens.
Zet hij nou serieus op youtube een kartflimpje op om vervolgens op het geluid te gaan meebewegen?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
sterfquote:Op maandag 8 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JC heeft dat niet nodig. Die staat steving in zijn schoenen, héél stevig.
quote:
stevingquote:Op maandag 8 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want mij gun je het lachen niet? Of waarom mention je mij niet? Klootzakquote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk moesten @:ggmm en @:onlogisch ook hard lachen!
Stevingquote:Op maandag 8 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen geldig rekeningnummer.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het bedrag staat nog niet op rekening: 1889.1945.2019 even dimmen jij.
Moet zij weten.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet de dag van kapiteintje
Leugens.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat is geen geldig rekeningnummer.
denk om je neus te snuitenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:20 schreef Caland het volgende:
Er zit naast mij iemand in de trein die een zakdoek heeft.
Waarom bestaat dat nog steeds
Dit komt @Caland wat vreemd over. Als het over een neus gaat bij Caland, gaat het of om Ajax of er komt een sleutel bij kijkenquote:
Van ruiken aan sleutels kan je een loopneus oplopenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit komt @:Caland wat vreemd over. Als het over een neus gaat bij Caland, gaat het of om Ajax of er komt een sleutel bij kijken
Goed te horen maatquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:01 schreef Tjacka het volgende:
Hallo jongens
Mijn voedselvergiftiging is bijna voorbij.
lekker man. Met uitjes neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
zin in een haring, alleen even wachten tot het kantoorvolk weer weg is
uitjes zijn er alleen maar om het bederf te verhullen, een goeie haring heeft geen uitjes nodigquote:
Geen ontbijt iigquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scriptiewerk heeft een goede bodem nodig
Uitjesquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
uitjes zijn er alleen maar om het bederf te verhullen, een goeie haring heeft geen uitjes nodig
Nee ik ben gewoon verslaafd aan rauwe uitjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
kinderen eten ze met uitjes inderdaad want die kunnen niet tegen echte vissmaak
geintje hoor maar die natte uitjes bij de visboer zien er sowieso niet zo appetijtelijk uit, oesters met citroen of tabasco snap ik ook nooit zo, maar goed ieder z'n meugquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon verslaafd aan rauwe uitjes.
Oesters zijn wel genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
geintje hoor maar die natte uitjes bij de visboer zien er sowieso niet zo appetijtelijk uit, oesters met citroen of tabasco snap ik ook nooit zo, maar goed ieder z'n meug
Goeie tip. Mevrouw Lans is onderweg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
70ct/stuk momenteel bij de sligro, is wel te doen
Fine de Claire #3 24 stuks 15,99 ex btwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip. Mevrouw Lans is onderweg.
Een kinderserie lijkt me.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:lange_lans en ik weten niet wat we hiervan moeten vinden.
Bedankt Hans.quote:
Bedankt maat (ik ga straks meteen kijken)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Wat zou ik toch zonder jou moeten.
In ander nieuws:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Jawel. Ed werkt bij de douwe egberts fabriek in Utrechtquote:
is wel veel thuis danquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Ed werkt bij de douwe egberts fabriek in Utrecht
Fans van het eerste uur weten dit
Niet echt een revolutionaire uitvinding. Sterker nog: Die alarmen kun je gewoon overal kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
In ander nieuws:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Dankzij Ed Baars ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt een revolutionaire uitvinding. Sterker nog: Die alarmen kun je gewoon overal kopen.
https://www.kabelshop.nl/(...)fLO5jHsaAlZlEALw_wcB
Hij heeft ook geen topic voor mij geopend op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens dat @:onlogisch vandaag jarig is?
Bijzonder vreemd dat zijn collega @:ggmm nog geen topic voor hem heeft aangemaakt. Teleurstellend zelfs.
nee dat wist ik niet, zelfs in de app is er geen melding van gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
Bijzonder vreemd dat zijn collega @:ggmm nog geen topic voor hem heeft aangemaakt. Teleurstellend zelfs.
Klootzak.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
Van harte maat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klootzak.
(Wie zou ik hier bedoelen???? @:Caland voor het bekend maken dat ik jarig ben of @:GGMM vanwege het uitblijven van mijn verjaardagstopic??)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klootzak.
(Wie zou ik hier bedoelen???? @:Caland voor het bekend maken dat ik jarig ben of @:GGMM vanwege het uitblijven van mijn verjaardagstopic??)
Waarom tag je mij nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
In ander nieuws:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
KlaasGOD. Wist niet dat je alweer vrij was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het een beetje raar geval dat Tadic zo een contract krijgt bij ajax
Wat heeft hij dan op die punten?
Had hij dat vorig seizoen al in zijn contract laten zetten en maken ze het nu bekend?
Hoe kan AJax dit doen?
Dit is het begin van het einde.....
een ban krijgen op fok is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KlaasGOD. Wist niet dat je alweer vrij was.
Welkom terug maat.
Waarom had je een ban?
Vast onterecht. Welkom terug iig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een ban krijgen op fok is niet zo moeilijk
en als je klaas heet nog minder moeilijk
Hoi Godquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een ban krijgen op fok is niet zo moeilijk
en als je klaas heet nog minder moeilijk
nee treinquote:
krijj?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee trein
over treinen gesproken ga ik volgende week weer een bezoekje brengen aan Rotterdam@:trein2000 als ik vertraging weer krijj dan zwaait er wat
zijn usernamequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar komt @:trein2000 uit Rotterdam dan? Of houd je hem aansprakelijk vanwege zijn username?
Ik kom niet uit die vergaarbak van ellende die randstad heet. Ik was er vandaag en ik ben altijd blij als de trein de IJssel weer over rijdt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar komt @:trein2000 uit Rotterdam dan? Of houd je hem aansprakelijk vanwege zijn username?
welke appquote:
Ik wist niet dat je fan was.quote:
quote:
Ik heb geklikt. Ik vind wel dat je hard moet trekken aan de fiets voor het alarm gaat. Meestal is het toch gewoon achterkant fiets optillen en aanlopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je fan was.
Wat een blunder!
Reken er maar op dat jij in de toekomst ook getagged wordt!
hou je bek johquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Amsterdammers die denken dat achter Amersfoort de wildernis begint
Amersfoortquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie is die tweedequote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
oNZE 2 TOPSCORERS allertijden in Oranje
Natuurlijk Feyenoorders![]()
![]()
![]()
![]()
@Caland @kapiteintje @Scrummie2.0 @Elan @Wereldgozer @Zipportalquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
oNZE 2 TOPSCORERS allertijden van Oranje
![]()
![]()
![]()
Capslock gebruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh zou haar rakenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
meisje miedema, met haar ontevreden pruilbekje
Klaasgodquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd naar de mening van @onlogisch als het gaat om de desbetreffende usersquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je van de nieuwe Ed?
Ik hoor hier en daar wat kritiek. (elan en lenny..)
Bedankt voor je reactie in mijn toppaquote:
Hey maat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Fijn dat veel mensen aan de verjaardag van @:onlogisch denken
Helaas schittert hij vooralsnog in afwezigheid op zijn eigen feestje
hey, de enige echte trein2000quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Komen er wel mensen op je verjaardag @:onlogisch?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Komen er wel mensen op je verjaardag @:onlogisch?
Daar is je antwoord.quote:
thx broquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer
spreek je misschien vanavond weer vriend
onlogisch is een mongoolquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:49 schreef Tjacka het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten en die van Elan open
flopbeleid hier!!
Kanjerbestuurquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:49 schreef Tjacka het volgende:
flopbeleid hier!!
Hij was eerder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:49 schreef Tjacka het volgende:
flopbeleid hier!!
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Van harte onlogisch.
Ik vindt
Ik wordt
Beter als
Absoluut.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
@:Caland @:Buitendam @:GGMM @:KingRoland @:Maxi-mus @:Coco. @:kapiteintje @:jojoortje @:tarado @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:haags_kwartiertje @:El-Stinho @:JanCees @:Doublepain @:Adames @:Zipportal en @:Scrummie2.0
Badoem tssssjjjjjquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek joh
ontspoor anders even
haha snap je
Aangenaamquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
hey, de enige echte trein2000
ik heb veel over je gehoord
nouquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
o wacht
ik heb nog quiz vraag
ik heb toch niks te doen
wat hebben deze 2 met elkaar gemeeen behalve dat ze topscorer allertijden zijn in oranje
wie het raadt heb ik een verrassing voor
je moet gokken ......quote:
Lulquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
@:Caland @:Buitendam @:GGMM @:KingRoland @:Maxi-mus @:Coco. @:kapiteintje @:jojoortje @:tarado @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:haags_kwartiertje @:El-Stinho @:JanCees @:Doublepain @:Adames @:Zipportal en @:Scrummie2.0
Uhm... ik kan helaas niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik heb een afspraak helaas.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik ben verhinderd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Edson Braafheid en Anouk Dekker ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie zijn echt dom he
MIedema en Van Persie speelde ook beide een WK finale die ze allebei verloren...
domme stumperds
Boeiendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:caland @:kapiteintje @:scrummie2.0 @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Zeker weten vriendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Weet zeker dat jc en @:caland wel op mijn feest zouden komen
Hahaha onlogisch is vriendloos
Het is zijn verjaardag, ik laat deze even gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch begaat een slippertje in het Fer(rader)topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik wilde eerst een grapje maken met bakboord, stuurboord, klankboord, maar dat pakte niet lekker uit.quote:
Toen open dagen nog leuk waren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik stel onlo voor. Uitstekende naam lijkt me.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk kwam ik online om te vragen of @:scrummie2.0 al Mario Maker heeft.
Zo ja, dan ga ik een level naar je vernoemen
Zo nee dan moet ik een andere naam gaan zoeken.
Jij hebt geen Mario Makerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel onlo voor. Uitstekende naam lijkt me.
EN SLUIT JE ME HIEROM UIT???? WAT BEN JIJ VOOR EEN VRIEND MAN?quote:
Open dagen zijn louter leuk voor kinderen. Als volwassene ga je alleen maar als ouder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging jij daar toen heen als kleine Zipportal?
Ga jij erheen met je zoontje?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Open dagen zijn louter leuk voor kinderen. Als volwassene ga je alleen maar als ouder.
Wel leuk voor die kinderen dat er iemand met dezelfde lengte uit de helikopter stapt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Open dagen zijn louter leuk voor kinderen. Als volwassene ga je alleen maar als ouder.
7/10quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk voor die kinderen dat er iemand met dezelfde lengte uit de helikopter stapt.
Strafkamp?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien.
Onlo jr. gaat wel naar zo'n Feyenoordkamp
dat ze daar niet mee stoppen, staan ieder jaar meer voor lul met dat dingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk voor die kinderen dat er iemand met dezelfde lengte uit de helikopter stapt.
Ja, volgens mij een jaar of 10, weet het niet meer.. 7x geweest in totaal daarna had ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging jij daar toen heen als kleine Zipportal?
Nee. Er is vanuit Feyenoord een trainingskamp speciaal voor kinderen. Rete populair. Bijna alles is al volgeboekt. Ze krijgen trainingen van oud Feyenoorders met allerlei activiteiten daar omheen.quote:
Wat een toeval! Dat heeft Ajax ook nog maar een jaar of 10.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Er is vanuit Feyenoord een trainingskamp speciaal voor kinderen. Rete populair. Bijna alles is al volgeboekt. Ze krijgen trainingen van oud Feyenoorders met allerlei activiteiten daar omheen.
Daar ben je mooi vanaf dus. Nee, leuk man.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Er is vanuit Feyenoord een trainingskamp speciaal voor kinderen. Rete populair. Bijna alles is al volgeboekt. Ze krijgen trainingen van oud Feyenoorders met allerlei activiteiten daar omheen.
Ik denk dat iedere club dit wel heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een toeval! Dat heeft Ajax ook nog maar een jaar of 10.
Klinkt traumatiserend.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien.
Onlo jr. gaat wel naar zo'n Feyenoordkamp
Sinds wanneer maakt Feyenoord zich er druk over om voor lul te staan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze daar niet mee stoppen, staan ieder jaar meer voor lul met dat ding
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt Feyenoord zich er druk over om voor lul te staan?
Het is 3daags van 9 tot 4 of zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
Staan ze in dat kamp ook om 8.15 op om lekker hard te lopen?
Donderdag pas weer maat. Vandaag jarig. Dus viesdik taart gegeten. Ik voel me inmiddels net JC, lol.quote:
Zwijntje. Wel goed te horen dat je weer gaat binnenkort.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donderdag pas weer maat. Vandaag jarig. Dus viesdik taart gegeten. Ik voel me inmiddels net JC, lol.
"geidenficeerd"quote:Op zondag 7 juli 2019 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje vreemd dat er nog niet geidenficeerd is en dat er niet bevestigd wordt dat zij het is
zou toch aan de kleding te herkennen moeten zijn...
zou het zomaar kunnen zijn dat er bij toeval iemand anders gevonden is
lijkt me sterk
Misschien een strategische actie van de politie
Waar blijft de contributie?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"geidenficeerd"![]()
@:GGMM @:Onlogisch
Man man man...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"geidenficeerd"![]()
quote:
Kutlul.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik woon naast het station en dat pand ligt naast het station. Sneller dan rijden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wat doe je jezelf dan ook aan?
Deze man is wel een god hoortwitter:Meeuwissen_PVV twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 07:44:44PVV eist Madonna verbod Rotterdam tijdens Songfestival‼ 🎤⛔@Madonna | ⛔#antisemitisme | #ESF2020 | #Songfestival | #PVV @gemeenteraad010 applaudisseert hiervoor, KIJK ZELF👇 https://t.co/c3g5z7LQBb reageer retweet
Genotquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:29 schreef Caland het volgende:
Deze man is wel een god hoortwitter:Meeuwissen_PVV twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 07:44:44PVV eist Madonna verbod Rotterdam tijdens Songfestival‼ 🎤⛔@:Madonna | ⛔#antisemitisme | #ESF2020 | #Songfestival | #PVV@:gemeenteraad010 applaudisseert hiervoor, KIJK ZELF👇 https://t.co/c3g5z7LQBb reageer retweet
Ook voor zigeuners, negers en homo'squote:Op woensdag 10 juli 2019 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mis hier: treinen zijn voor joden
Wow tr gemachtquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook voor zigeuners, negers en homo's
Het geld staat nog steeds niet op de rekening.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"geidenficeerd"![]()
Bij je moeder.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DE MODERATORS/ADMINS?
@:ggmm
@:onlogisch
@:jancees
goedequote:
Wowquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op kosten van Danny, die wist nog 20 euro vrij te maken in het budget voor een teamuitje.
Ah vandaar dat onlogisch eindelijk in een goede bui is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op kosten van Danny, die wist nog 20 euro vrij te maken in het budget voor een teamuitje.
Hou dat lekker daar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Ggmm ze pesten mij en JanCees weer in de onz sc
Please help
JanCees is groot genoeg om dat zelf af te handelen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Please help
Url?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Please help
Thxquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees is groot genoeg om dat zelf af te handelen.
Ik weet niet wat het is. Misschien dat een reactie van mij op een recente tweet van hem over het pieterbaancetrum hem dwars zit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt vast omdat je niet in DE APP zit.
Haha, goeie.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
JanCees is groot genoeg om dat zelf af te handelen.
En minimaal? 2 wordt wel heel erg zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
half 3, bij het fietsenhok. Maximaal 2 vrienden.
ik help je wel maatquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minimaal? 2 wordt wel heel erg zoeken.
Ja, gezien de stroom aan afwijzingen voor mijn verjaardag gisteren lijkt 2 mij ook wel wat hoog gegrepen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh! euh.. bedankt!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien de stroom aan afwijzingen voor mijn verjaardag gisteren lijkt 2 mij ook wel wat hoog gegrepen.
@johannes_vermeerquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ga op je zittenquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zoekt een sparringspartner. Geen stootkussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |