Fijn. En hou je buik beetje in op de foto he?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik ben zo blij en gelukkig nu
Ik zal de allerbeste bruidsmeisje OOIT zijn!!
Wil je niet zo haten op mijn suikeroomquote:Op maandag 8 juli 2019 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met duo eigenlijkik hoef hen niet opnieuw in mijn leven
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Fijn. En hou je buik beetje in op de foto he?
Solo of duo ?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil je niet zo haten op mijn suikeroom
One man army beng bengquote:
Daarom ga ik DUO trouwen.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje extra lenen en straks terugbetalen .. niet echt een goede suikeroom he
Ben je nu al half kaal?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, voor je een baby op je schouders zet, zorg dat je EERST zijn nageltjes knipt, als je nog wat huid op je schedel over wil houden!![]()
![]()
Okay, niet erg. @ToT zal het wel fotoshoppenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]die blijft toch zichtbaar ook al hou ik hem in.
Ik scheer mijn kop, dus die nageltjes hadden echt alle gelegenheid om zich diep in mijn schedel te graven!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Okay, niet erg. @:ToT zal het wel fotoshoppen
Neeee!!quote:Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik serieus een ker gedaan voor een dame die er sexy op de foto uit wilde zien voor haar vriendje.
Ow YESquote:Op maandag 8 juli 2019 19:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Okay, niet erg. @:ToT zal het wel fotoshoppen
Ga je trouwen?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom ga ik DUO trouwen.
Iedereen kan zijn schulden als huwelijkscadeau aan ons geven
Ja ik heb nou geen schulden meer bij hen dus heb er niks aanquote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom ga ik DUO trouwen.
Iedereen kan zijn schulden als huwelijkscadeau aan ons geven
Er is geen taart, zegt @eNGine10quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow YESDan eet ik zo de rest van die hele taart wel op. Was al bang dat ik op dieet moest
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow YESDan eet ik zo de rest van die hele taart wel op. Was al bang dat ik op dieet moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |