Ben je nu al half kaal?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, voor je een baby op je schouders zet, zorg dat je EERST zijn nageltjes knipt, als je nog wat huid op je schedel over wil houden!![]()
![]()
Okay, niet erg. @ToT zal het wel fotoshoppenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]die blijft toch zichtbaar ook al hou ik hem in.
Ik scheer mijn kop, dus die nageltjes hadden echt alle gelegenheid om zich diep in mijn schedel te graven!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Okay, niet erg. @:ToT zal het wel fotoshoppen
Neeee!!quote:Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik serieus een ker gedaan voor een dame die er sexy op de foto uit wilde zien voor haar vriendje.
Ow YESquote:Op maandag 8 juli 2019 19:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Okay, niet erg. @:ToT zal het wel fotoshoppen
Ga je trouwen?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom ga ik DUO trouwen.
Iedereen kan zijn schulden als huwelijkscadeau aan ons geven
Ja ik heb nou geen schulden meer bij hen dus heb er niks aanquote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom ga ik DUO trouwen.
Iedereen kan zijn schulden als huwelijkscadeau aan ons geven
Er is geen taart, zegt @eNGine10quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow YESDan eet ik zo de rest van die hele taart wel op. Was al bang dat ik op dieet moest
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow YESDan eet ik zo de rest van die hele taart wel op. Was al bang dat ik op dieet moest
Wil gewoon niet dat je bezwaar komt maken op onze bruiloft en ik daar waarschijnlijk aan toegeefquote:
Soms is het wel even fijn ja maar voor de rest van m'n leven? Nah liever nietquote:Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft zn voordelen om alleen te zijn.. maar voor de rest van je leven ?
Maak je geen zorgen. Hoewel mijn hart hevig bloedt zal ik je toch met rust laten.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil gewoon niet dat je bezwaar komt maken op onze bruiloft en ik daar waarschijnlijk aan toegeef
Lekker een beetje achter de gleufdieren aan vangen is voor een tijdje wel zo fijn, maar op de lange duur is het toch wel fijn om samen te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Soms is het wel even fijn ja maar voor de rest van m'n leven? Nah liever niet
Gleufdieren..quote:Op maandag 8 juli 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker een beetje achter de gleufdieren aan vangen is voor een tijdje wel zo fijn, maar op de lange duur is het toch wel fijn om samen te zijn.
Ik zie alleen hertjes 🦌quote:
Haha nee dan heb je bruine ogen toch?quote:
Heb je geen bruine ogen?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha nee dan heb je bruine ogen toch?
Nee...groen/blauw ofzoietsquote:
Haha nicequote:
Ja zoiets ja.. Alleen dan geen groen haarquote:
Zie je niet zo vaakquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb jij ook blijkbaar
Maar van mij heeft geen blauw
Does nie zo eng moenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |