Ik krijg er spontaan zin van om mezelf uit een raam te mieteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sammyneyrinck
Over twijfels. Over vrouw(en) van zijn leven. Over benen. Over problemen. Links en rechts. Over hoop. @:jensdebusschere legt zijn ziel bloot in @:vivelevelo.be @:eenbe en @:sporza.be
#JDB #Buzze #Buskrut @:DeMelkerie @:katushacycling #YouDidNotComeThisFarToOnlyComeThisFar
Oh nee, dat topic laat nog wel even op zich wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:25 schreef Zwansen het volgende:
RR schiet je op met het topic voor etappe 5?
Ik moet elke avond de top 10 voorspellen bij het plaatselijke Tour-spel in het dorp (en op papier inleveren bij ons ‘Tour-home’). Overigens het oudste Tourspel van Nederland.![]()
Vanzelfsprekend laat ik me inspireren door jouw teksten.
Lekker hoor Billie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
When we all fall asleep, where do we go?
Ik verwacht het niet bij de Belg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt Dekker straks stevig aan de tand gevoeld.
Kwam net op Youtube per toeval op ATS over Rasmussen en de Tour van 2007, uiteraard even bekeken in deze sferen. Kwam die Dekker natuurlijk weer voorbij met z'n hypocriete hoofd. Hij stelde dat onze Michael overal een antwoord op had en zich door die gesprekken heen glibberde. Ik ben nu op zoek naar een plek waar je koffie kunt declareren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt Dekker straks stevig aan de tand gevoeld.
Hypocrieter dan Erik Dekker zijn ze moeilijk te vinden. De Nederlandse Virenque.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kwam net op Youtube per toeval op ATS over Rasmussen en de Tour van 2007, uiteraard even bekeken in deze sferen. Kwam die Dekker natuurlijk weer voorbij met z'n hypocriete hoofd. Hij stelde dat onze Michael overal een antwoord op had en zich door die gesprekken heen glibberde. Ik ben nu op zoek naar een plek waar je koffie kunt declareren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is deze Voice over overleden voor hij dit insprak?
Mensen toch. Nooit Belga Sport gezien?quote:
Jawel maar dan kun je nog wel doen alsof je van je werk houdtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Mensen toch. Nooit Belga Sport gezien?
Waarschijnlijk is die inkt allang droog, maar Gummibeer is een mafkees die de regels niet kent door dergelijke gesloten vragen te stellen terwijl daar pas per 1 augustus iets bekend over mag geraken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien bedenkt hij zich nog, zou niet onverstandig zijn
Hij raakt hoe dan ook Morkov en Richeze kwijt, dus van Viviani horen we nooit meer wat. En dat is prima, want wat een grijze muis is het.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien bedenkt hij zich nog, zou niet onverstandig zijn
Hoe zit dat dan met Bennett?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die inkt allang droog, maar Gummibeer is een mafkees die de regels niet kent door dergelijke gesloten vragen te stellen terwijl daar pas per 1 augustus iets bekend over mag geraken.
Ah wacht, sorry. Gummibeer gooide vast alleen het gerucht over Bennett naar Viviani. Hij presenteerde het als een zekerheid.quote:
Ze hadden Enrico beter met helm op kunnen fotograferen.quote:
In Pat zijn wereld is een gegeven woord aan Pat een zekerheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah wacht, sorry. Gummibeer gooide vast alleen het gerucht over Bennett naar Viviani. Hij presenteerde het als een zekerheid.
Pat zal dat off the record wel hebben gezegd tegen een mannetje van Nieuwsblad of HLN, maar officieel gezien is daar niets van bekend.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah wacht, sorry. Gummibeer gooide vast alleen het gerucht over Bennett naar Viviani. Hij presenteerde het als een zekerheid.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
In Pat zijn wereld is een gegeven woord aan Pat een zekerheid.
Dankquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pat zal dat off the record wel hebben gezegd tegen een mannetje van Nieuwsblad of HLN, maar officieel gezien is daar niets van bekend.
Mondeling akkoord staat vandaag overal, als je dat bij Pat breekt ben je klaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pat zal dat off the record wel hebben gezegd tegen een mannetje van Nieuwsblad of HLN, maar officieel gezien is daar niets van bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |