Ken je ...drankjesquote:
Nee 2quote:
Ik heb geen verstand van sterke drank.quote:
Heb ik vanmiddag al gedaan.quote:
Wel vodka, jenever, gin en al die andere zooi?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit rum gedronken. Wel Whiskey maar de betere
Is er wat leuks? Of gaan de dames voetbal supporters los. Het was rete druk in de metro en tramquote:
Ik weet het ook niet meer, maar er zat vroeger rum in. In de lege flessen bewaarde ik ontwikkelaar en fixeer van mijn doka, toen ik 14 was. Kwam er zo'n kut yup op visite en die moest ik bezig houden. Hij zag op mijn kamer die fles Morgan staan en zei: hey, die drink ik altijd, hij pakte hem, nam een slok voor ik er erg in had. Hij is nooit meer op visite geweest. Goffer en ik kreeg op mn donder.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van sterke drank.
Rum ging door de appeltaartmix heen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vodka, jenever, gin en al die andere zooi?
Amsterdam Roots. Weg nu.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er wat leuks? Of gaan de dames voetbal supporters los. Het was rete druk in de metro en tram
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar er zat vroeger rum in. In de lege flessen bewaarde ik ontwikkelaar en fixeer van mijn doka, toen ik 14 was. Kwam er zo'n kut yup op visite en die moest ik bezig houden. Hij zag op mijn kamer die fles Morgan staan en zei: hey, die drink ik altijd, hij pakte hem, nam een slok voor ik er erg in had. Hij is nooit meer op visite geweest. Goffer en ik kreeg op mn donder.
Nou jenever wel ja dat beviel niet zo. En eigenlijk alle sterke drank is niet geschikt voor me. Maar ik had een vriend die graag Whiskey dronk en ik nam er ook wel wat van.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vodka, jenever, gin en al die andere zooi?
hahahaaha... Das dus al best oud die Morganquote:Op zondag 7 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar er zat vroeger rum in. In de lege flessen bewaarde ik ontwikkelaar en fixeer van mijn doka, toen ik 14 was. Kwam er zo'n kut yup op visite en die moest ik bezig houden. Hij zag op mijn kamer die fles Morgan staan en zei: hey, die drink ik altijd, hij pakte hem, nam een slok voor ik er erg in had. Hij is nooit meer op visite geweest. Goffer en ik kreeg op mn donder.
62-14=quote:Op zondag 7 juli 2019 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
hahahaaha... Das dus al best oud die Morgan
Ja ik had (gister boeuf bourguignon) gekookt en vanmiddag bij moeder opgegetenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud Noord Hollands gebruik zit er nog steeds in
Hoe kort ?quote:
Ohhhhh maar dat ruik je toch? En ga je daar niet dood aanquote:Op zondag 7 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cola met rum niet?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit rum gedronken. Wel Whiskey maar de betere
Ik zag die fles en kreeg al een traumaquote:Op zondag 7 juli 2019 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
hahahaaha... Das dus al best oud die Morgan
2?quote:
Verschuilt per dagquote:Op zondag 7 juli 2019 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe kort ?
Paars haar kan weer in een andere kleur verven
Ja mixen wel ja. Maar dat schaar ik niet onder sterke drank.quote:
Pure rum heb ik dan ook nog nooit gedronken.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mixen wel ja. Maar dat schaar ik niet onder sterke drank.
Doe ik ook met lang haar, dat is ook raar blijkbaarquote:
Hij is wel naar een dokter geweest.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhh maar dat ruik je toch? En ga je daar niet dood aan
Ik heb er wel goede herinneringen aanquote:Op zondag 7 juli 2019 19:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zag die fles en kreeg al een trauma
Aan rum-cola welquote:
Nou als je het zelf kan, gewoon doen.. Vind ik niks raars aanquote:Op zondag 7 juli 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook met lang haar, dat is ook raar blijkbaar
Sherryquote:Op zondag 7 juli 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pure rum heb ik dan ook nog nooit gedronken.
Dat heb ik nog nooit gedronken, toen ik jong was dronk ik wel bessen, puur, maar dat lijkt me nu veel te zoetquote:Op zondag 7 juli 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
SherryDat heb ik wel eens weggetikt met een vriendin. Dat is de meest erge bocht die je maar kan bedenken
Fino vind ik nog wel te doen... maar gebruik het vooral voor in de keukenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
SherryDat heb ik wel eens weggetikt met een vriendin. Dat is de meest erge bocht die je maar kan bedenken
Net zo makkelijk en ik heb de pest aan kappers. Die willen gelijk een figuur in je haar knippen op één of andere manierquote:Op zondag 7 juli 2019 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je het zelf kan, gewoon doen.. Vind ik niks raars aan
Joh we plagen je een beetjequote:
Bessen met 7up dat ken ik nog wel.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken, toen ik jong was dronk ik wel bessen, puur, maar dat lijkt me nu veel te zoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |