Het is ook geen schande om van Amerika te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Jammer voor de Leeuwinnen, maar eerlijk is eerlijk tegenstander was gewoon de betere ploeg.
Kijk nog een kenner .. Hey Bosquote:Op zondag 7 juli 2019 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Jammer voor de Leeuwinnen, maar eerlijk is eerlijk tegenstander was gewoon de betere ploeg.
Ik kom,ik kom eraan.......quote:
Van welk land is het wel een schande dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook geen schande om van Amerika te verliezen.
kenner, kenner, ik zie mezelf eerder als liefhebber. tactisch ben ik een onbenul..quote:
Natuurlijk wel. En ze zijn nog lillek ook. Een grove schande, dát is het.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook geen schande om van Amerika te verliezen.
België.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Van welk land is het wel een schande dan?
Oh jaquote:
Jij bezoekt meer wedstrijden dan allen hier tezamenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kenner, kenner, ik zie mezelf eerder als liefhebber. tactisch ben ik een onbenul..
Chouffe
Ik kijk wel uit.quote:
quote:
Ze hebben gevochten, behalve die Miedema, die kan niet schieten.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hebben het goed gedaanAmerika is gewoon lichtjaren verder met vrouwenvoetbal
Nee tweede is losersquote:Op zondag 7 juli 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze hebben gevochten, behalve die Miedema, die kan niet schieten.![]()
Tweede is heel mooi !
Oh ja, zoquote:
Dat is 5 toch?quote:
Even serieus het behalen van de meeste posts hier is niet echt wat belangrijk is.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah Equal pay schreeuwen ze tegen de voorzitter van de Amerikaanse bond
Dat misschien wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bezoekt meer wedstrijden dan allen hier tezamen
Het gaat om de lol niet het scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |