Deze kerel moet echt naar een gesticht. Wat een idioot is dat zeg.quote:
Benieuwd wat @Caland hiervan vindt.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
Exact. Met name PSV moet prima in te halen zijn.
Feyenoord is PSV al voorbijquote:Op maandag 8 juli 2019 14:31 schreef fetX het volgende:
Ik zeg ook nergens dat we niet achter PSV gaan eindigen, maar ik zie ons PSV op termijn best wel bijhalen hoor. Zo groot is het gat niet, zeker niet financieel.
Voor dat soort mensen hadden ze in de jaren 40 een prima oplossing.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:Caland hiervan vindt.
Niet geklikt, want Harry Vermeegen. (en tompsv)quote:
Laten we ‘t houden op een aantal fronten, maar dat is altijd al zo geweest.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord is PSV al voorbij(op alle fronten trouwens)
Klopt, maar zo’n video is van Immers ook zo gemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu wel echt benieuwd naar die Liam Kelly. Op die video's kan hij wel prima ballen.
Misschien 2 jaar + optie.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Dennis van Eersel van RTV Rijnmond is Liam Kelly transfervrij naar Feyenoord gekomen en heeft hij voor 3 seizoenen getekend
Feyenoord zelf meldt toch overduidelijk 2 jaar?
Maar goed, transfervrij is helemaal
Feyenoord heeft het nieuwsbericht over de komst van Liam Kelly nu ook aangepast zie ik, staat nu ook 3 jaar (tot medio 2022).quote:
Ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar sommige dingen kun je alleen al je een beetje kunt ballen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar zo’n video is van Immers ook zo gemaakt.
Je ziet inderdaad wel dat hij een goede pass in huis heeft en overzicht heeft, maar meer kun je er niet uithalen. Wel fijn, want naast Kokcu hebben we niemand op het middenveld lopen die daar echt goed in is. Ja, Toornstra kan het redelijk. We leveren alleen wel in op fysiek (itt Vilhena), maar daar hebben ze dus Fer weer voor gehaald.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar sommige dingen kun je alleen al je een beetje kunt ballen.
Ik heb vertrouwenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar sommige dingen kun je alleen al je een beetje kunt ballen.
"Er komt wel iemand binnen."quote:Op maandag 8 juli 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan je zo in de voortuin zetten.
Jan krijgt hier een tia?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch 9 cm groter dan Clasie volgens Wikipedia. Als ik deze foto zie kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
deze man heeft 100 procent gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |