thanksquote:
Jaa graag!quote:Op zondag 7 juli 2019 20:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een schouder als je die wil gebruiken
Waarom gay roepen?quote:Op zondag 7 juli 2019 20:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaa graag!
Knuffelenecht zin in
Gaaaaaayy!!
Ik maak zelden foto's met flits. Dat is niet fijn voor de oogjes.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ToTje heeft er nog geen genoeg van?kost m'n moeder echt moeite om mij op de foto te krijgen
Knuffelen is niet echt stoer toch?quote:Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom gay roepen?
Tjonge jonge, je hoeft je niet te generen dat je zin hebt om met mij te knuffelen
Ja kweenie...quote:
Je hoeft niet elke dag stoer te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Knuffelen is niet echt stoer toch?
[..]
Ja kweenie...slaat eigenlijk nergens op
Nee dat niet. Snap het zelf ook niet...waardeloos...quote:Op zondag 7 juli 2019 20:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke dag stoer te zijn.
Is het de liefde?
Aai aaiquote:Op zondag 7 juli 2019 21:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Snap het zelf ook niet...waardeloos...
quote:
Niet #ALTIJDREADY zijnquote:Op zondag 7 juli 2019 20:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke dag stoer te zijn.
Is het de liefde?
Echt hequote:
quote:
Sweet dreams honeyquote:Op zondag 7 juli 2019 21:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]sweet
Ik ga slapen.. Luv you all, happy days.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een schattig knuffelbeestje
Een genot met zulke mooie foto'squote:Op zondag 7 juli 2019 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ja ik heb mijn moeder gisteren een heel fotoalbum van hem gegeven!
Dat vond ze echt geweldig!![]()
![]()
Niet aan mij in elk gevalquote:Op zondag 7 juli 2019 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dank je!
Had ik die pagina's al laten zien van dat foto-album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |