#ANONIEM | zaterdag 6 juli 2019 @ 22:58 |
![]() [error] Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen ![]() [/error] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # De aero regels voor 2019 | |
Whiskers2009 | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:01 |
Dat kun je nog 1000 x herhalen, maar het klopt niet. | |
opgebaarde | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:05 |
Je begrijpt toch wel wat hij probeert te zeggen? | |
TheFreshPrince | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:06 |
Probeer jij het eens dan? ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:08 |
Is toch heel makkelijk? Hij zegt dat (een) Ferrari op snelheid Mercedes een aantal keren verslagen heeft maar door andere omstandigheden niet kon winnen. Hele andere situatie dan Red Bull. | |
TheFreshPrince | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:10 |
Red Bull heeft Mercedes ook op snelheid verslagen in Oostenrijk. | |
Fir3fly | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:28 |
Ferrari ook. | |
TheFreshPrince | zaterdag 6 juli 2019 @ 23:57 |
Klopt, Red Bull heeft Ferrari ook verslagen op snelheid. | |
Fir3fly | zondag 7 juli 2019 @ 00:00 |
![]() | |
TheFreshPrince | zondag 7 juli 2019 @ 00:23 |
Ik besef me net pas dat zowel Gasly als Verstappen hun linkerwiel kwijt geraakt zijn bij een crash met Grosjean. | |
Fir3fly | zondag 7 juli 2019 @ 00:26 |
Wat interessant zeg. | |
vosss | zondag 7 juli 2019 @ 00:42 |
Met nog 1 overwinning van Max zonder poleposition staat hij op gelijke hoogte met Sir Jackie Stewart van wins zonder poles. Schumacher had er 5 voordat hij de pole pakte. Record staat al sinds 1969. 50 jaar dus. ![]() | |
Jane | zondag 7 juli 2019 @ 01:03 |
Max is weer ingestapt. https://www.twitch.tv/rfactorlive Ze liggen P1. | |
TheFreshPrince | zondag 7 juli 2019 @ 01:06 |
Zijn nog best leuke records om te pakken. | |
spectrumanalyser | zondag 7 juli 2019 @ 01:48 |
Bottas verklaarde na afloop dat ze de motor niet op vol vermogen konden laten lopen wegens een te hoge temperatuur. Met andere woorden; Mercedes hield in tijdens de race in Oostenrijk | |
#ANONIEM | zondag 7 juli 2019 @ 06:59 |
Hopen dat het bij de volgende races ook 35 graden is. Kan het nog eens leuk worden. | |
tja77 | zondag 7 juli 2019 @ 08:36 |
Maar was de Ferrari zo snel omdat ze het motorvermogen te ver hadden opgeschroefd? Waardoor een technisch mankement slechts een kwestie van tijd was. | |
Peterselieman | zondag 7 juli 2019 @ 11:53 |
race is vanwege allerlei technische problemen stilgelegd ![]() | |
vosss | zondag 7 juli 2019 @ 12:05 |
Wat is deze?! ![]() | |
opreis | zondag 7 juli 2019 @ 12:07 |
Hoorde laatst (volgens mij bij F1 cafe) dat Mclaren al weer dacht om terug te gaan naar mercedes motoren | |
Nattekat | zondag 7 juli 2019 @ 12:08 |
![]() | |
Gruj0 | zondag 7 juli 2019 @ 13:15 |
Dat openschroeven of toestemming geven daartoe doet de wallcrew. Daar had Leclerc zelf weinig tot geen invloed op. [ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 07-07-2019 13:25:52 ] | |
Gruj0 | zondag 7 juli 2019 @ 13:16 |
Mocht Williams naar Renault motoren overstappen ja. ![]() Zou wel erg snel zijn van McLaren, maar met 2021 op het oog niet onaannemelijk. Renault krijgt door dit stoelendansje toch wel inzicht in veel knowhow van andere teams. Binnen twee jaar verwacht ik van hen toch wel een kwalitatief chassis en carroserie. | |
vosss | zondag 7 juli 2019 @ 13:31 |
Ricciardo WC 2021 confirmed ![]() | |
Bonobo11 | zondag 7 juli 2019 @ 13:48 |
Het is een "frankensteincar" Onderdelen uit allerlei jaren met 2019 livery | |
Gruj0 | zondag 7 juli 2019 @ 18:47 |
Een Renault die het wereldkampioenschap wint zou wel een verademing zijn, zeker als het Ferrari of RBR niet lukt. Zou er een Renault PU in zitten? ![]() Vind dat niks, zo'n frankenstein auto. Zet dan een echte mockup neer of een STR van vorig jaar met mss wel de RBR livery. Dan heb je pas wat. | |
Peterselieman | zondag 7 juli 2019 @ 18:59 |
Vaak zit er geen motor meer in | |
Gruj0 | zondag 7 juli 2019 @ 21:26 |
Maar er prijkt wel "Powered by Honda" op. ![]() | |
Tinos85 | zondag 7 juli 2019 @ 21:34 |
Dat staat toch ook op de showauto’s waar gewoon een Renault blok in ligt? ![]() | |
needakill | maandag 8 juli 2019 @ 00:01 |
Dat is gewoon een 2019 livery op een RB8. | |
JayHovah | maandag 8 juli 2019 @ 07:10 |
Raceweek anyone? | |
Smacked_Actor | maandag 8 juli 2019 @ 09:03 |
Optocht week! ![]() | |
TAV74 | maandag 8 juli 2019 @ 09:10 |
iig weer een optocht op een echt circuit ![]() | |
potjecreme | maandag 8 juli 2019 @ 09:10 |
Ondanks de winst van rbr in Oostenrijk, is het enthousiasme gedoofd. | |
Gruj0 | maandag 8 juli 2019 @ 09:31 |
Ja dit klop wel. ![]() | |
Maanvis | maandag 8 juli 2019 @ 10:17 |
Hoeveelste is ie geworden? | |
TAV74 | maandag 8 juli 2019 @ 11:14 |
Hmm, het is wel beter geworden daardoor. WK gaat niet spannend worden, maar Oostenrijk heeft laten zien dat de verhoudingen in ieder geval niet in beton zijn gegoten. | |
Abdus18 | maandag 8 juli 2019 @ 11:15 |
Afgelast in de nacht las ik. hij lag 2 ronden voor op nummer twee maar toen vlogen er links en rechts allerlei verbindingen uit waardoor ze het event gecanceled hebben | |
vosss | maandag 8 juli 2019 @ 11:16 |
Race was stopgelegd wegens technische problemen. Geen idee of hij nog herstart is. Volgens mij niet. | |
habitue | maandag 8 juli 2019 @ 11:23 |
https://www.f1maximaal.nl(...)ar-fouten-in-de-auto Gasly weg in de zomer? | |
Maanvis | maandag 8 juli 2019 @ 11:39 |
Geef de lag maar weer de schuld ;D | |
WheeledWarrior | maandag 8 juli 2019 @ 12:11 |
Nog kansen op wat regen komend weekend in Silverstone? | |
nogeenoudebekende | maandag 8 juli 2019 @ 12:16 |
In Engeland is het altijd 50%. | |
Smacked_Actor | maandag 8 juli 2019 @ 12:19 |
Heb liever een een hittegolf... ![]() | |
vosss | maandag 8 juli 2019 @ 12:23 |
Dat is overal zo hoor. Het regent. Of niet. 50 / 50. ![]() | |
Tijn | maandag 8 juli 2019 @ 12:59 |
Ik vind het echt raar dat Marko zo negatief over Gasly is in de pers, terwijl Horner blijft onderstrepen dat ze 'm tot eind van het seizoen willen houden. | |
Monolith | maandag 8 juli 2019 @ 13:03 |
Het is sowieso raar dat hij één van de RB rijders publiekelijk zo afmaakt. Dat het niet goed gaat zien we allemaal wel, maar dat kan beter binnenskamers. | |
opgebaarde | maandag 8 juli 2019 @ 13:05 |
Marko is altijd al zo'n lompe koe geweest. Een lompe koe over anderen en zelf niet kunnen incasseren. Maar als dat artikel een beetje klopt, dan begrijp ik nu de vorige opmerking van Marko beter over Gasly en Gasly met zijn kritiek op Newey. Marko is klaar met Gasly en zijn instelling | |
potjecreme | maandag 8 juli 2019 @ 14:00 |
Ik ben in de veronderstelling dat we het waarderen als er niet politiek correct wordt geantwoord. | |
Monolith | maandag 8 juli 2019 @ 14:10 |
Het heeft niet zoveel met 'politiek correct' te maken maar met de vuile was buitenhangen. Hoe smeuïg het ook kan zijn als mensen uit teams uit de school klappen, voor de prestaties van het team is het doorgaans niet bevorderlijk. | |
Gruj0 | maandag 8 juli 2019 @ 14:14 |
Mercedes kon niet volledig meekomen vanwege de warmte. Als het niet warm is of de pole (+ p2 wordt behaald), is het geheid weer een Mercedes 1(-2).
Dat is precies wat ik een week geleden bedoelde. RBR management is gewoon slecht bezig. Er wordt iemand openlijk afgekraakt die ze er zelf in hebben gezet. Ik wil ze zonder Max wel eens zien. Dan wordt het waarschijnlijk aankloten. ![]() | |
ender_xenocide | maandag 8 juli 2019 @ 15:33 |
Hij heeft op Verstappen ook wel kritiek geuit, alleen volgde daarbij altijd de woorden dat Verstappen snel leerde en dat Verstappen het ook inzag. Klaarblijkelijk is dat bij Gasly dus anders. | |
Dutchguy | maandag 8 juli 2019 @ 15:35 |
De wagen is nu helemaal uit elkaar gehaald en voor Pierre moet nu ook duidelijk zijn dat het daar niet aan ligt. Hopelijk krijgt hij dat uit zijn hoofd en gaat hij inzien dat hij zich echt aan de wagen aan moet passen. Lijkt me trouwens verdomd moeilijk als je heel instinctief op een bepaalde manier rijdt en dat nu helemaal anders moet gaan doen. Een behoorlijke opgave als de media ook nog eens in je nek hijgt. | |
Monolith | maandag 8 juli 2019 @ 15:52 |
Ja hij neemt sowieso geen blad voor de mond, maar Verstappen is zijn protegé die hij ondanks kritiek ook regelmatig de hemel in prijst. Deze situatie is wel anders. Iedereen ziet van buitenaf wel dat het niet loopt met Gasly. Niemand had verwacht dat hij het Verstappen heel lastig ging maken, maar het gat is nu wel schrikbarend groot. Waar Verstappen in ieder geval kan vechten met (één van) de twee topteams, heeft Gasly al moeite om het gevecht aan te gaan met de teams achter RB in zowel kwalificatie als race. Dat in Oostenrijk Verstappen gewoon op de mediums de derde tijd neerzet in Q2 en Gasly niet eens naar buiten gaat op de mediums zegt wat dat betreft veel. Maar goed, ook al is het evident dat de prestaties ondermaats zijn, dan ga je zo iemand niet publiekelijk affakkelen. Het team heeft voor hem gekozen en al was het dan misschien niet de droomkandidaat en moet je voor volgend seizoen hard op zoek naar iemand anders, de kritiek kun je beter binnen het team houden. Dat Horner wat zalvender spreekt betekent natuurlijk ook niet dat alles in kannen en kruiken is, maar die snapt wel dat je coureurs publiekelijk afbranden contraproductief is. Maar goed, je ziet dat wel vaker met bejaarden..die zitten zo vastgeroest in hun denken en doen dat ze zich niet meer kunnen aanpassen. ![]() | |
Tarado | maandag 8 juli 2019 @ 16:00 |
Oostenrijkers zijn nu eenmaal anders dan Britten, gewoon recht voor z'n raap en hij zegt wat wij allemaal kunnen zien dus wat is het probleem? | |
Tijn | maandag 8 juli 2019 @ 16:33 |
Het probleem is vooral dat Gasly er niet beter van gaat presteren als-ie in de media leest dat z'n eigen werkgever hem een flapdrol vindt. | |
Tarado | maandag 8 juli 2019 @ 16:35 |
ook niet minder dus het maakt niets uit | |
Tijn | maandag 8 juli 2019 @ 16:38 |
Doorgaans is vertrouwen hebben in je eigen team wel belangrijk voor het leveren van goede prestaties. Ik denk dat er best een kans is dat door deze opstelling van RBR de prestaties van Gasly eronder te lijden hebben eerlijk gezegd. | |
Tarado | maandag 8 juli 2019 @ 16:42 |
ach het is F1, als je dan niet weet dat je presteren moet dan houdt het wel op, sterker nog als hij er onder lijdt dan is hij dus niet geschikt. | |
Tijn | maandag 8 juli 2019 @ 16:49 |
Dat-ie niet geschikt is, lijkt me duidelijk. Het gaat er nu om de schade te beperken. De bal ligt bij RBR: of ze vervangen 'm, of ze schermen 'm af. Maar door 'm publiekelijk te kakken te zetten, hebben ze alleen zichzelf. | |
Tarado | maandag 8 juli 2019 @ 16:50 |
daar ben ik het dus niet mee eens, hij weet toch dat hij beter moet, wat ze ook in de pers zeggen en zo niet dan is het exit | |
THEFXR | maandag 8 juli 2019 @ 17:11 |
tja77 | maandag 8 juli 2019 @ 17:35 |
Afmaakt? Hij heeft kritiek, niks mis mee mijn inziens. Ik lees nergens iets waarvan ik denk: “goh, dat had ook wel genuanceerder gemogen.” | |
Tijn | maandag 8 juli 2019 @ 19:09 |
Ze zeggen precies niks. “Hij kan niet wennen aan de auto”. Tja, dat het niet wil, zien wij ook wel. | |
needakill | maandag 8 juli 2019 @ 19:46 |
Ik heb zo'n vermoeden dat Gasly na Hungaroring naar Torro geplaatst word. Je kan niet telkens aan een dode koe blijven trekken. | |
Whiskers2009 | maandag 8 juli 2019 @ 20:02 |
Nogal een roddelbericht, maar daarom te leuk om niet te delen ![]() https://www.f1maximaal.nl(...)ull-no-go-voor-honda | |
Tinos85 | maandag 8 juli 2019 @ 20:58 |
Wie ga je dan in die Red Bull zetten? Zonder ervaring in die auto. | |
TheFreshPrince | maandag 8 juli 2019 @ 21:11 |
Ja, lijkt me ook niet zo slim. Dat hebben ze in 2016 ook gedaan met Max net voor de race van Barcelona en die... oh wacht ![]() | |
TAV74 | maandag 8 juli 2019 @ 21:19 |
Dat was wel een duidelijk toptalent, die hebben ze momenteel niet zover ik weet. | |
Fir3fly | maandag 8 juli 2019 @ 21:22 |
Totale onzin natuurlijk, waarom zou Alonso zich daar voor lenen ![]() | |
#ANONIEM | maandag 8 juli 2019 @ 21:24 |
Laatste kans in zijn leven om nog eens een F1 podium te halen ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 8 juli 2019 @ 21:35 |
Volgens dat (roddel)artikel was hij ook al ah leuren bij Merc ![]() | |
opreis | maandag 8 juli 2019 @ 22:25 |
Sainz toch ook halverwege naar renault | |
THEFXR | maandag 8 juli 2019 @ 23:58 |
Gasly is een fransoos, zo arrogant als de pest, ligt nooit aan hun, maar wat anders | |
needakill | dinsdag 9 juli 2019 @ 00:11 |
Geruchten Kyviat aangezien zijn management al met Marko aan de babbel is. | |
#ANONIEM | dinsdag 9 juli 2019 @ 01:01 |
Dat f1maximaal is nogal een tendentieuze site? Zie het ene na het andere artikel van ze met een hoog RTL boulevard gehalte. | |
ender_xenocide | dinsdag 9 juli 2019 @ 05:46 |
Hij is gewoon een mol van Renault... ![]() | |
Rossdale | dinsdag 9 juli 2019 @ 08:48 |
Geloof er niets van, maar als Kvyat terugkeert na al die ellende dan is het wel echt een goed verhaal voor de geschiedenisboeken hoor ![]() | |
vosss | dinsdag 9 juli 2019 @ 08:53 |
En helemaal als ie volgend jaar Max zoek rijdt en wereldkampioen wordt OMG!!! ![]() | |
Rossdale | dinsdag 9 juli 2019 @ 08:58 |
Dat lijkt me stug, maar samen op het podium zou wel baas zijn ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 9 juli 2019 @ 09:13 |
Omdat hij terug wil en dan liefst in iets dat beter is dan de Mclaren van de voorgaande jaren? https://racingnews365.nl/(...)ute-no-go-voor-honda | |
Tarado | dinsdag 9 juli 2019 @ 09:20 |
ook weer zo'n topsite, ik denk dat hij zelf ook wel slim genoeg is om te weten dat hij met Honda niet meer gaat gebeuren | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 9 juli 2019 @ 09:22 |
Alsof hij daar mee bezig is. ![]() | |
Tarado | dinsdag 9 juli 2019 @ 09:33 |
ook dat ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 9 juli 2019 @ 12:41 |
Nee, dat wil hij helemaal niet. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 9 juli 2019 @ 12:47 |
Oh, je kent hem persoonlijk? | |
Lionheaad | dinsdag 9 juli 2019 @ 13:24 |
Nogal logisch dat ze met Marko praten, hij staat namelijk al onder contract bij Red Bull | |
Smacked_Actor | dinsdag 9 juli 2019 @ 15:03 |
https://www.autoblog.nl/n(...)pen-te-worden-127580 | |
BeamofLight | dinsdag 9 juli 2019 @ 15:46 |
Er is niemand die in t tweede stoeltje van RBR wil zitten. | |
Tarado | dinsdag 9 juli 2019 @ 16:42 |
zijn er genoeg, komen er alleen niet veel voor in aanmerking | |
Rossdale | dinsdag 9 juli 2019 @ 16:52 |
Kvyat, Albon, Auer, Doohan, Edgar, Hauger, Lawson, O'Ward, Thompson, Vips en Tsunoda willen dat wel hoor. Ik zie Kvyat volgend jaar nog wel terugkeren bij RBR en dan O'Ward in de TR. Als die in 2020 presteert dan zit die in 2021 naast Max in RBR | |
Tarado | dinsdag 9 juli 2019 @ 17:01 |
| |
Dutchguy | dinsdag 9 juli 2019 @ 17:52 |
Ik zie Kvyat eigenlijk niet meer bij Red Bull Racing. Hoe moet je iemand voor de tweede keer terugzetten als hij niet presteert. Dat is bijna niet te doen. | |
BeamofLight | dinsdag 9 juli 2019 @ 18:11 |
Nee. Zelfs een Ric koos eieren voor zijn GELD. Je wil gewoon niet in een Q op <1 sec zitten of gelapt worden in een race door je teamgenoot | |
Tarado | dinsdag 9 juli 2019 @ 18:16 |
wie weet halen ze Seb wel terug | |
opreis | dinsdag 9 juli 2019 @ 19:44 |
Die jongens hebben allemaal wel genoeg zelfvertrouwen dat ze het iig beter doen dan Gasly. En ze weten ook wel dat ze niet Max hoeven te verslaan maar dat als ze op 3 tienden kunnen komen dat dat ook wel prima is | |
bokkepoot | dinsdag 9 juli 2019 @ 19:56 |
Sainz en Norris bevestigd voor 2020. Good call als je het mij vraagt, hebben onderling een leuke band en harken goede punten | |
Wertha | dinsdag 9 juli 2019 @ 21:12 |
Hier gaat McLaren inderdaad geen buikpijn van krijgen. | |
beantherio | dinsdag 9 juli 2019 @ 21:13 |
Goeie keuze van McLaren. Twee talentvolle rijders die ook een hele positieve sfeer in het team gebracht hebben. Volgens mij begon vooral Norris ook al de aandacht te trekken van andere teams dus ik snap dat ze aan de kant van McLaren die interesse in de kiem wilden smoren. | |
opreis | dinsdag 9 juli 2019 @ 21:31 |
Zou ook eens tijd worden dat ze bij Mclaren eens vasthouden aan iets. Constant andere mensen in de top, nieuwe motoren, nieuwe coureurs. | |
NicolasJoy | dinsdag 9 juli 2019 @ 21:32 |
Zou mooi zijn als Mclaren zich stabiel bij de top zou kunnen krijgen en het Mercedes en Ferrari moeilijk kan maken. Maar ja, Renault ... | |
bokkepoot | dinsdag 9 juli 2019 @ 21:50 |
Er gaan geruchten dat ze misschien over gaan stappen naar Mercedes motoren. Zou mij verbazen want dan schiet Mercedes zichzelf in de voet,maar het kan. | |
vosss | dinsdag 9 juli 2019 @ 22:18 |
Williams F1 team houdt speciaal eerbetoon aan Frank Williams RIP ![]() | |
Fer | dinsdag 9 juli 2019 @ 22:49 |
RIP van zijn team ja. Ouwe Frank leeft nog, die taaie. | |
sasquatsch | dinsdag 9 juli 2019 @ 22:50 |
Dat kan alleen als Williams volgens de geruchten overstapt naar Renault. | |
vosss | dinsdag 9 juli 2019 @ 22:54 |
Kan Ocon dankzij contacten met Renault mooi naar Williams. Dat zou toch een giller zijn ![]() ![]() | |
THEFXR | dinsdag 9 juli 2019 @ 23:19 |
de rekening zou voor Williams toch goedkoper zijn als ze naar renault gaan. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 9 juli 2019 @ 23:52 |
En of ze nu 2 of 3 seconds te traag zijn maakt ook niet uit. | |
opreis | woensdag 10 juli 2019 @ 07:48 |
Zijn de motorkosten niet gelijk voor de klanten teams? | |
Rossdale | woensdag 10 juli 2019 @ 07:56 |
Dan hoeven ze ook Russell niet in de auto te houden, maar kunnen ze er een tweede paydriver in zetten | |
Whiskers2009 | woensdag 10 juli 2019 @ 17:46 |
RBR wil voor de titel gaan in 2020: https://www.motorsport.co(...)re-red-bull/4491821/ | |
Fir3fly | woensdag 10 juli 2019 @ 17:47 |
![]() Switch naar Mercedes of Ferrari power dus? | |
XL | woensdag 10 juli 2019 @ 17:48 |
Williams ook | |
sasquatsch | woensdag 10 juli 2019 @ 18:05 |
Nee, maar er zit wel een maximum aan. En eventueel kunnen ze korting krijgen in ruil voor een stoeltje. | |
THEFXR | woensdag 10 juli 2019 @ 18:08 |
man, man, alweer met de vinger naar de motor wijzen, terwijl de grootste verschuiving de banden zijn geweest. | |
spectrumanalyser | woensdag 10 juli 2019 @ 18:13 |
er is een kort overleg met de scriptschrijvers geweest. Er is toch weer besloten dat Lewis Hamilton voorop mag rijden tijdens de race, komende zondag op Silverstone. Hij mag als eerste over de finish, daarna Bottas. Als derde is Charles Leclerc in het script verwerkt. Voor Hamilton hebben we in het script staan dat hij na afloop in het interview zal beweren dat het publiek het beste is wat er dit seizoen is geweest, en dat hij daar dankbaar voor is. | |
Peterselieman | woensdag 10 juli 2019 @ 18:17 |
je vergeet dat de engineer Get in there gaat zeggen als niets zeggende kreet | |
Smacked_Actor | woensdag 10 juli 2019 @ 18:22 |
Vergeet 'my tires are not gonna last why did you put me on this strategy' ook niet. | |
Tarado | woensdag 10 juli 2019 @ 18:46 |
| |
Peterselieman | woensdag 10 juli 2019 @ 18:47 |
het geld is gewoon op | |
Tarado | woensdag 10 juli 2019 @ 18:52 |
ja en het zal hier ook wel mee te maken hebben
| |
nogeenoudebekende | woensdag 10 juli 2019 @ 19:03 |
Faalhaas die Storey. ![]() | |
Fir3fly | woensdag 10 juli 2019 @ 19:05 |
Blijft toch altijd mooi entertainment dat soort dubieuze sponsoren. | |
opgebaarde | woensdag 10 juli 2019 @ 19:26 |
Zeker en vooral dit bedrijf met hun dubieuze narcistische communicatie. | |
Kleffe_Dop | woensdag 10 juli 2019 @ 19:55 |
Waarom? Het is niet alsof McLaren dan zomaar ineens de snelheid van Mercedes zou evenaren. De integratie van chassis en krachtbron blijft hét voordeel van Mercedes. Het zou voor Mercedes juist wel interessant zijn om weer een tweede team te hebben wat Red Bull van tijd tot tijd het leven zuur kan maken. Dat is ook beter voor de doorstroom en ontwikkeling van Mercedes talenten. Want eerlijk is eerlijk... Williams en Racing Point zijn nou niet bepaald de uithangborden van Mercedes tegenwoordig... Een talent als George Russel ga je (als Mercedes zijnde) in 2020 bij voorkeur geen tweede jaar in die Williams knakenbak rond laten rijden. Maar Russel zou je prima 2/3 jaar kunnen stallen bij een McLaren die hypothetisch in staat is om om de 3e/4e plek te strijden. | |
Tijn | woensdag 10 juli 2019 @ 20:03 |
Inderdaad. Williams was tussen 2014 en 2017 hartstikke competitief en ik denk dat Mercedes ervan baalt dat ze nu zulke waardeloze resultaten boeken. Natuurlijk wil Mercedes niet dat een andere constructeur het fabrieksteam zou bedreigen met hun eigen motor, maar met stijf achteraan rijden schieten ze ook niks op. | |
beantherio | woensdag 10 juli 2019 @ 20:15 |
Heel interessant gesprek met Ross Brawn in de podcast Beyond the Grid over de ontstaansgeschiedenis van Brawn GP: | |
Gruj0 | woensdag 10 juli 2019 @ 20:44 |
Wat verwacht je van een stel rednecks? Hoe zit het met de sponsoring van Mission Nowin? Is niet meer terug te vinden op Ferrari wagens en teamkleding? Ik dacht dat die reclame alleen in bepaalde landen geweerd moest worden? ![]() | |
nogeenoudebekende | woensdag 10 juli 2019 @ 20:47 |
Storey is een Brit. | |
Gruj0 | woensdag 10 juli 2019 @ 20:48 |
RE is toch een Amerikaans bedrijf? | |
nogeenoudebekende | woensdag 10 juli 2019 @ 21:22 |
Het is niet eens een bedrijf maar een scam volgens mij. Denk verder niet dat zo'n narcistisch persoon zich iets laat vertellen door een stel rednecks. ![]() | |
Fopje | woensdag 10 juli 2019 @ 21:22 |
Ben benieuwd of haas weer terug gaat naar de wit/grijs/rode wagen. | |
JayHovah | woensdag 10 juli 2019 @ 21:23 |
Het gerucht gaat dat ze t-minus als nieuwe sponsor hebben gestrikt ![]() | |
Peterselieman | woensdag 10 juli 2019 @ 21:25 |
Poor Energy ![]() | |
XL | woensdag 10 juli 2019 @ 21:27 |
Dat ligt anders onder druk PMI sponsort Ferrari al een eeuwigheid. Alleen zijn er vragen over de mate waarin het mag, waardoor Ferrari momenteel zonder rijdt. | |
Doevelaer | woensdag 10 juli 2019 @ 21:39 |
HahahahahahahahahahahHaas. Al kan Haas er niet heel veel aan doen. Nu maar een sponsorship met Whyte aangaan | |
Fopje | woensdag 10 juli 2019 @ 21:45 |
Haas ging met die mafkezen in zee, eigen schhuld. | |
Doevelaer | woensdag 10 juli 2019 @ 21:51 |
Das dan ook wel weer waar. Het is jammer genoeg wel 10 dagen te laat geklapt. Had sinds de wintertests een weddenschap met een vriend staan waarbij ik zei dat Haas/Rich voor 1 juli uit elkaar zouden zijn. ![]() | |
nogeenoudebekende | woensdag 10 juli 2019 @ 21:52 |
![]() | |
bokkepoot | woensdag 10 juli 2019 @ 21:55 |
Omdat ik verwacht dat de Mercedes motor echt wel goed is voor een extra 0.4-0.5 seconde sneller per ronde. Ik vermoed dat het chassis van McLaren relatief goed is, alleen dat die renooit samen met honda toch wel echt een aantal pk achter liggen. En als hun 2020 chassis deze stijgende lijn doorzet kunnen ze toch wel weer meedoen voor de podia, wat toch Mercedes,Ferrari en Red bull terrein is. Dat heeft natuurlijk voordelen voor Mercedes in de vorm van minder punten voor Red bull en misschien Ferrari, maar dat kan ook lastig worden als McLaren een echt goede auto bouwt. | |
Fer | donderdag 11 juli 2019 @ 00:07 |
Maar met een Mercedes blijven ze ook 3/4e, ze zullen nooit kampioen worden. Misschien toch een wijziging zodat in 2021 het vermogen iets minder belangrijke wordt? In principe zal meer vermogen ook de verschillen tussen de merken kleiner maken. Immers meer vermogen is minder tijd per rondje op volgas. Zo hebben de verschillen in topvermogen minder invloed op de rondetijd. | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 00:45 |
En waarschijnlijk voor de rest van het seizoen vanwege alle kritiek op deze sponsoring. https://m.gpupdate.net/nl(...)sion-winnow-reclame/ | |
nogeenoudebekende | donderdag 11 juli 2019 @ 00:59 |
Maar Haas zal gewoon het seizoen afmaken als Rich Energy Haas, net als Racing Point vorig jaar? Als ik het goed begrijp mogen ze de liveryook niet aanpassen... | |
Sinister-D- | donderdag 11 juli 2019 @ 06:37 |
Rich Energy is titelsponsor en niet constructeur, itt Force India vorig jaar. En de livery maakt niet uit, zolang beide wagens maar hetzelfde zijn. McLaren heeft in hun 2de jaar met Honda ook hun livery verandert na enkele wedstrijden. | |
XL | donderdag 11 juli 2019 @ 06:39 |
Als het lukt dat RB zijn straffen kan nemen op circuits waar je kunt inhalen, dan pakt mclaren geen podiumplekken dit jaar. Er moeten 3 van 5 toppers uitvallen en ze moeten er juist dan staan. Een topper uit het achterveld rijd naar voren en de mclarens voorbij in 15 rondjes. De slag om het middenveld is amper gewonnen door mclaren. Zonde dat Norris verlengd heeft, was een interessante optie voor Red Bull geweest. Past ook uitstekend bij Max | |
Fopje | donderdag 11 juli 2019 @ 06:59 |
Norris is echt een gruwelijk vette gozert. Hopelijk gaat ie het ver schoppen. | |
opgebaarde | donderdag 11 juli 2019 @ 08:44 |
Eens (ik zou andere woorden gebruiken, maar volmondig eens met de strekking) en hij lijkt echt snel | |
Lionheaad | donderdag 11 juli 2019 @ 08:51 |
Je mag je complete livery omgooien als je dat wil, zolang je het meer voor beide auto's doet. Teamnaam ben ik niet zeker van, maar volgens mij is HAAS het heilige deel in de teamnaam dat niet weg mag. Vorig jaar was het daarom ook Racing Point Force India. | |
Rossdale | donderdag 11 juli 2019 @ 08:56 |
Mooi dat Rich Energy weg is, alleen jammer als Haas naar een andere kleurstelling terug zou gaan. Dat zwart met goud blijft gewoon een mooie combi. | |
Tarado | donderdag 11 juli 2019 @ 09:08 |
zal nog tegenvallen denk ik in hoeverre ze opschieten qua posities dan. | |
Peterselieman | donderdag 11 juli 2019 @ 09:20 |
ik zou als team liever een snelle auto hebben dan eentje die er alleen maar mooi uit ziet | |
opreis | donderdag 11 juli 2019 @ 09:28 |
Volgens mij is het fabeltje dat Mclaren z'n goed chassis heeft wel ontkracht de afgelopen jaren. | |
tja77 | donderdag 11 juli 2019 @ 09:37 |
Ontwikkeling staat bij geen enkel team stil hè. Het totale pakket (dus ook het chassis) ziet er beduidend beter uit dan 3 jaar geleden. | |
opreis | donderdag 11 juli 2019 @ 09:39 |
En dat van Ferrari, Red Bull en Mercedes ook | |
tja77 | donderdag 11 juli 2019 @ 09:41 |
Dat staat los van het feit dat het chassis van McLaren positief kan ontwikkelen door de jaren heen. Jij vindt het chassis van RBR beter dan 2 jaar terug? | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 juli 2019 @ 09:44 |
Wel bijzonder hoe dat Rich Energy communiceert. Zelden zie je een bedrijf op deze manier de vuile was buiten hangen. Opzich wel leuk dat ze aangeven dat de F1 te politiek correct is geworden en niet bij hun merk past. Daar ben ik het wel mee eens. De huidige F1 is kleurloos, er zit geen geur of smaak meer aan. MotoGP heeft veel meer uitstraling. Neem alleen de gridgirls al die ze daar nog wel hebben. Dat voegt toch wel wat toe. De rijders hebben veel meer persoonlijkheid etc. MotoGP is real, F1 is een soort politiek correct Disneyland wereldje geworden. De werkelijke reden dat de wegen van Haas en Rich Energy scheiden zal ongetwijfeld geld zijn. Haas presteert natuurlijk niet echt op het niveau van Williams, en Red Bull verslaan was nooit realistisch. | |
opreis | donderdag 11 juli 2019 @ 09:45 |
Ik denk redelijk vergelijkbaar | |
tja77 | donderdag 11 juli 2019 @ 09:47 |
Heilmut Marko is het niet met je eens. En Horner ook niet. https://www.autobahn.eu/1(...)-auto-op-dit-moment/ | |
NicolasJoy | donderdag 11 juli 2019 @ 09:58 |
Ben heel benieuwd naar de reactie van Haas op het voorval van RE .. Ook of het voor dit weekend al gevolgen zal hebben. Zo'n contact kun je normaal toch niet zomaar gedurende een seizoen van weg stappen zou je denken. | |
manny | donderdag 11 juli 2019 @ 10:00 |
wellicht domme vraag: waarom pakken ze het chassis van 2 jaar geleden niet uit de loods ? | |
Re | donderdag 11 juli 2019 @ 10:03 |
past niet rond de nieuwe motor... | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 juli 2019 @ 10:04 |
De enige gevolgen voor dit weekend zijn dat ze stickers van de auto moeten peuteren en logo's op teamkleding afplakken. Waarschijnlijk moest Rich Energy binnenkort een betaling aan Haas doen en kunnen/ willen ze dat niet. Dus voordat Haas hun eruit gooit nemen ze nu het heft in eigen hand. | |
James-Hetfield | donderdag 11 juli 2019 @ 10:05 |
Omdat de maten van het chassis en auto verschillen met die van 2 jaar geleden. Het past dus allemaal niet meer. | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 juli 2019 @ 10:11 |
Het kan overigens ook zo zijn dat Haas de logo's op de auto's laat zitten zodat ze aan kunnen tonen dat ze hun kant van het contract gerespecteerd hebben om dan vervolgens Rich Energy voor het gerecht te slepen. Ik kan me herinneren dat Giancarlo Minardi dat zo gedaan heeft bij zijn sponsor Clearly Canadian toen ze niet over de brug kwamen. Het wordt in ieder geval interessant om te zien hoe dit zich gaat ontvouwen. | |
manny | donderdag 11 juli 2019 @ 10:21 |
ah. dat is wel een dingetje. | |
THEFXR | donderdag 11 juli 2019 @ 10:30 |
wat is de straf als je extra test met een auto? | |
nogeenoudebekende | donderdag 11 juli 2019 @ 10:36 |
De reden is dat die mafklapper nu alles op alles zet om geen inzage te hoeven geven in zijn zaakjes. | |
Bonobo11 | donderdag 11 juli 2019 @ 11:06 |
Is gewoon een scam en het geld van de eerste investeerders is nu op. Ik bedoel, je jat een klatergoud logo, plakt dat op goedkope energjeblikjes die je duur verkoopt. Vervolgens ga je op Twitter de marktleider pesten ? Profit? | |
Sinister-D- | donderdag 11 juli 2019 @ 11:13 |
Paul Stoddart met het Italiaanse Stayer. ![]() | |
Bonobo11 | donderdag 11 juli 2019 @ 11:20 |
Dacht het niet, alle teams moeten akkoord gaan. 9) CAR LIVERY 9.1 The provisions of the Code relating to national colours shall not apply to the Championship. Both cars entered by a competitor must be presented in substantially the same livery at every Event, any significant change to this livery during a Championship season may only be made with the agreement of the Formula One Commission. | |
Lionheaad | donderdag 11 juli 2019 @ 11:24 |
Dus mag wel na toestemming | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 juli 2019 @ 11:32 |
Teams voegen continue sponsors toe aan hun "livery" of veranderen details. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar toestemming voor nodig hebben van andere teams. In America rijdt Renault bijvoorbeeld altijd met Inifiniti op de achtervleugel i.p.v. Renault. In China hebben ze meestal ook wat andere sponsors op de auto. Ik neem aan dat er niet over gestemd hoeft te worden als Haas Rich Energy van de auto afhaalt en de kleurstelling zwart/ goud blijft. | |
Tarado | donderdag 11 juli 2019 @ 11:33 |
| |
Bonobo11 | donderdag 11 juli 2019 @ 11:33 |
Inderdaad, niet als je wilt, wat jij zei | |
flipsen | donderdag 11 juli 2019 @ 11:37 |
Maar jij bent dan ook een nuchtere maffe Fries | |
opgebaarde | donderdag 11 juli 2019 @ 11:47 |
Geen verrassing in deze soap | |
nogeenoudebekende | donderdag 11 juli 2019 @ 12:05 |
Het geld bij Rich is schijnbaar op. https://www.rtlnieuws.nl/(...)ing-met-f1-team-haas | |
Fer | donderdag 11 juli 2019 @ 14:15 |
Norris Leclerc Max Russel en de 2021 auto van Ross Brawn. Hopelijk weer een gouden decennium van F1. | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 14:19 |
Sponsoren niet, kleurstelling wel. | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 14:20 |
En de regels zijn dusdanig aangepast dat die niet meer legaal is. | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 14:23 |
Naamgeving van het team mag aangepast worden, zolang de chassisnaam maar voorkomt. Heeft Ferrari ook een paar keer gedaan met hun Mission Winnow (eraf, erop, eraf) | |
Dven | donderdag 11 juli 2019 @ 14:27 |
pauper energy | |
Rossdale | donderdag 11 juli 2019 @ 14:35 |
Hadden ze misschien eerst hun blikjes op de markt moeten brengen voordat ze miljoenen gaan uitgeven. Nouja is Storey in ieder geval van een zwik zwart geld af | |
opgebaarde | donderdag 11 juli 2019 @ 14:36 |
Poor energy Is ook het parodie twitter account. Wel een aanrader tov het officiële account | |
Ferry_76 | donderdag 11 juli 2019 @ 15:05 |
Het was ook wel behoorlijk naïef van Haas om met Storey in zee te gaan, zeker omdat hij al door meerdere teams was afgewezen. Hopelijk hebben ze genoeg geld over om door te kunnen gaan. | |
Tarado | donderdag 11 juli 2019 @ 15:13 |
| |
mikieu | donderdag 11 juli 2019 @ 15:29 |
Dan nog past die merc niet zomaar in deze auto, je kunt gewoon weer opnieuw. Ik zie het voor volgend jaar niet gebeuren. Daarna begint iedereen opnieuw, dus kan het. | |
Lionheaad | donderdag 11 juli 2019 @ 15:32 |
jij weet welke (bank)garanties ze hebben gekregen? Als ze een bankgaranties hebben afgegeven, wat redelijk normaal is bij deals van miljoenen, is er helemaal niet aan de hand. Het vergelijk tussen het overnemen van een team en het sponsoren van een team vind ik sowieso al niet kloppen. Voor het overnemen van een team heb je vele miljoenen, de nodige bankgaranties en papieren meer nodig | |
spectrumanalyser | donderdag 11 juli 2019 @ 15:55 |
Hoe agressief is de Honda motor komend weekend? https://www.telegraaf.nl/(...)en-honda-extra-zetje | |
Bonobo11 | donderdag 11 juli 2019 @ 15:59 |
Oplichters herkennen en waarderen andere oplichters. Zag het waarschijnlijk als uitdaging hem geld afhandig te maken | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 16:53 |
Ze hebben de boeken gecontroleerd en bankgaranties gekregen. Dus voorlopig voorzie ik geen problemen bij Haas. Het probleem lijkt eerder bij een enkel individu te liggen dan het bedrijf aangezien dat bedrijf door wil gaan met de sponsoring en dat individu (William Storey) eruit gooien.
| |
Fer | donderdag 11 juli 2019 @ 17:02 |
Denk dat ze het even aanvoelen vrijdag en hun verlies nemen als Silverstone te lastig is. Alleen lastig inschatten hoeveel zandzakken de Mercedes in de training aan boord heeft. | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 17:07 |
En intussen heeft Williams de sponsordeal met Rokit verlengd tot 2023. https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-titelsponsor-rokit | |
spectrumanalyser | donderdag 11 juli 2019 @ 17:22 |
mooi contrast: In de Formule 1 is er een agressieve motorstand en bij consumentenauto's is er een eco motorstand. In beide gevallen is er wat van te zeggen als je er teveel gebruik van maakt. Als ik 't goed begrijp, kan je een agressieve motorstand zien als een partymode zoals in de kwali. | |
Ferry_76 | donderdag 11 juli 2019 @ 20:35 |
Dan nog was het een startend bedrijf met veel mooie praatjes en (Nog steeds) geen enkel product. Blijft een risico. En dat die Storey zo gek als een deur is hadden ze misschien toen ook al wel kunnen zien..? | |
sasquatsch | donderdag 11 juli 2019 @ 20:45 |
Product is er wel. Alleen nauwelijks verkoopkanalen. Er schijnen slechts twee verkooppunten in Nederland te zijn en het is te bestellen via Amazon. | |
flipsen | donderdag 11 juli 2019 @ 21:58 |
Cool Storey, bro! | |
Whiskers2009 | vrijdag 12 juli 2019 @ 00:24 |
Filmpje van F1.com over de race van Max in Oostenrijk: https://www.formula1.com/(...)tory_of_Austria.html | |
TheFreshPrince | vrijdag 12 juli 2019 @ 10:40 |
![]() | |
NaturalScience | vrijdag 12 juli 2019 @ 10:48 |
https://app.nos.nl/op3/formule1/ Prachtige formule 1 statistieken van de NOS. Puik werk! ![]() | |
Blik | vrijdag 12 juli 2019 @ 10:51 |
In mijn Lexus CT200h zat ook gewoon een boostmodus, dus ook de andere kant is prima mogelijk bij consumentenauto's | |
#ANONIEM | vrijdag 12 juli 2019 @ 12:25 |
| |
TheFreshPrince | vrijdag 12 juli 2019 @ 12:37 |
- [ Bericht 100% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-07-2019 12:38:53 ] | |
Lionheaad | vrijdag 12 juli 2019 @ 12:50 |
Conclusie, als er geen safety car of regen komt wordt de race gewoon bagger... | |
TagForce | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:34 |
Aanleg van de Raidillion? | |
DombohetOlifantje1 | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:39 |
Maar dat wisten we al. Het zal echt bij die geconracteerde 3 jaar blijven | |
Maanvis | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:45 |
Welke races zijn al van de kalender verdwenen omdat ze geen flikker aan zijn? | |
TheFreshPrince | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:49 |
![]() | |
DombohetOlifantje1 | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:55 |
Een Monaco 2.0 zonder allure is zo verdwenen. Financieel moet het ook maar eens bol gewerkt worden. | |
Maanvis | vrijdag 12 juli 2019 @ 14:55 |
Financieel gezien is het een schijntje vergeleken bij wat de coureurs jaarlijks binnenharken. | |
flipsen | vrijdag 12 juli 2019 @ 15:28 |
Cool ![]() | |
NaturalScience | vrijdag 12 juli 2019 @ 15:45 |
![]() | |
Lionheaad | vrijdag 12 juli 2019 @ 17:32 |
Fake news. Een belangrijke aandeelhouder die alleen via gmail werkt? | |
NaturalScience | vrijdag 12 juli 2019 @ 20:31 |
Deze post komt vanaf het officiële Twitter account can Rich Energy. | |
beantherio | vrijdag 12 juli 2019 @ 22:23 |
Even een oude posting ophalen..De ontknoping van deze poule komt naderbij... | |
bianconeri | vrijdag 12 juli 2019 @ 22:29 |
Zandvoort binnenkort xD | |
nogeenoudebekende | vrijdag 12 juli 2019 @ 22:32 |
Rokit heeft een jaar verlengd dus dat zit wel snor lijkt mij. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 14 juli 2019 @ 01:12 |
Of je reed altijd in de eco-stand en de 'boostmodus' was de normale stand. ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:13 |
Rich Energy is niet meer. Het is hernoemd tot Lightning Volt en William Storey is gewieberd.https://beta.companieshouse.gov.uk/company/09791667 | |
motorbloempje | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:15 |
![]() | |
Smacked_Actor | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:33 |
Thunder Ampere wordt de volgende let maar op. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:44 |
| |
vosss | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:32 |
Ik vraag me af of Haas überhaupt al pegels gezien heeft van dat bedrijf en if so, hoeveel dan ![]() | |
nogeenoudebekende | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:33 |
Als ik het een beetje begrijp hebben ze nu 5 miljoen van de afgesproken 35. | |
sasquatsch | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:38 |
En een bankgarantie voor de rest. | |
vosss | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:39 |
Dus als ze niet over de brug komen met de rest dan dokt de bank? Of hoe werkt dat precies? ![]() Hopelijk voor Haas is dat allemaal goed geregeld. Wat een farce ![]() | |
nogeenoudebekende | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:40 |
Kale kip dit dat. Zolang ik geen blik Rich EnergyLightning Volt in handen heb gehad blijf ik erbij dat dit niet echt een bedrijf met een product is. | |
wawowiewa | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:45 |
Onzin je kunt die blikjes bestellen, ze waren er in Oostenrijk en in high end clubs, jij komt gewoon niet in de juiste clubs | |
sasquatsch | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:46 |
Zo dus. En de bank zal vast wel wat als onderpand hebben wat ze in handen krijgen als ze moeten betalen. | |
wawowiewa | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:46 |
Lightning Volt is wel een pauper naam trouwens (rich energy trouwens ook xD) Sowieso is Energy drink iets voor sloebers | |
Fopje | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:56 |
Lightning Volt, wat bekt dat ook lekker he. Godsamme ![]() | |
nogeenoudebekende | dinsdag 16 juli 2019 @ 23:56 |
Sterker nog, daar kom ik helemaal niet. Kennis heeft een tankstation en heeft altijd de meest obscure energydrinks weten te bemachtigen. Deze is echter toch vrij lastig binnen te halen. Geplaatste bestellingen worden geannuleerd of komen nooit aan. Dat ze soms ergens wat blikken op display hebben zegt dan ook weinig, dat kan ik ook zo regelen bij refresco als je maar genoeg moos neerlegt. | |
sasquatsch | woensdag 17 juli 2019 @ 10:54 |
Het is(/was) te koop bij een tankstation in Buitenpost en het kantoor in Valkenswaard ![]()
| |
Gruj0 | woensdag 17 juli 2019 @ 13:22 |
Lijkt wel gepikt van die vuurwerklijn van Vuurwerktotaal (VWT). ![]() | |
spectrumanalyser | woensdag 17 juli 2019 @ 13:56 |
Rich Energy is verkrijgbaar op 8 locaties in Nederland. 1 van die locaties is Oliehandel Veenstra. Btw; je kunt je eigen blikje laten bedrukken met jouw naam en afbeelding. 10 euro voor een sample, 2 euro per blikje bij afname van 50 stuks. | |
Gruj0 | woensdag 17 juli 2019 @ 16:11 |
Klik op de Tweet:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ColtZ40 | woensdag 17 juli 2019 @ 18:49 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
ATuin-hek | woensdag 17 juli 2019 @ 20:47 |
Wat een baas ![]() | |
J.A.R.V.I.S. | woensdag 17 juli 2019 @ 21:03 |
Fantastisch die man ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 17 juli 2019 @ 21:04 |
Heren, parodie account. ![]() | |
Gruj0 | woensdag 17 juli 2019 @ 21:31 |
Klopt, neemt niet weg dat hij zelf priceless uitspraken doet. Ik zie hem er wel voor aan om zoiets te zeggen of te hebben gezegd. ![]() | |
Nattekat | woensdag 17 juli 2019 @ 22:12 |
Vettel, wat een zak hooi is dat geworden zeg ![]() Een schim van wat ie ooit was. | |
ATuin-hek | woensdag 17 juli 2019 @ 22:16 |
Aww ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 19 juli 2019 @ 13:23 |
Als iemand nog een traytje Rich wilt scoren, ibood gaat het zondag verkopen ![]() ![]() https://www.facebook.com/(...)71/10162296630410271 Zal wel goedkoop een partijtje hebben kunnen opkopen nu het uit de handel moet ivm de naam ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2019 13:24:50 ] | |
Gruj0 | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:24 |
Waarom zou je dit slootwater willen kopen? Zeker na alle toestanden. ![]() | |
Weltschmerz | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:33 |
Blik | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:40 |
Verstappen zat op de racelijn en had alle recht om aan die kant de deur dicht te gooien. Daarna remt Vettel te laat | |
JayHovah | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:41 |
Wil je nu dat we zeggen dat het niet de schuld is van Vettel? ![]() | |
Rossdale | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:44 |
Je wilt nu toch niet gaan beweren dat Ricciardo net zo slecht is als Vettel he? | |
Weltschmerz | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:47 |
Ik constateer een erg groot verschil in de beoordeling van vrijwel identieke situaties. | |
Blik | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:54 |
De uiteindelijke gevolgen van de crash waren ook significant anders. Baku beiden uitgevallen en in Silverstone konden ze beiden door | |
Gezicht | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:57 |
Was deze hier al gepost? Ik vind die analyes van Palmer echt top. Mogen ze van mij zeker mee doorgaan als vast onderdeel na elke GP. ![]() | |
Weltschmerz | vrijdag 19 juli 2019 @ 18:57 |
Dat maakt het nog opvallender. | |
Nattekat | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:17 |
Vettel heeft fout toegeven vriend, case closed ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:32 |
Het is nu iig duidelijk dat Ricciardo verantwoordelijk was voor de crash in Baku. | |
spectrumanalyser | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:42 |
Hoe is dat duidelijk, als je meetelt hoeveel keer Verstappen zo van positie is gewisseld. | |
#ANONIEM | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:43 |
Cultstatus ![]() | |
Donderkonijn | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:56 |
![]() | |
Donderkonijn | vrijdag 19 juli 2019 @ 19:59 |
Ric zat ook gewoon fout man, wat er toen gebeurd is was puur om de vrede in het team te bewaren. Dat weet iedereen die een beetje nadenkt. Op dat moment wilde RB graag nog beide rijders behouden. | |
Monolith | vrijdag 19 juli 2019 @ 20:17 |
Vettel zit ook in het complot! | |
JayHovah | vrijdag 19 juli 2019 @ 20:44 |
Volgens mij moet je maar weer terug naar Het Efteling Topic, daar geloven ze nog in sprookjes... Dit dus... | |
potjecreme | vrijdag 19 juli 2019 @ 21:35 |
Valt mee. Ric wisselt ook van positie. Van de andere standpunt is dat beter te zien. | |
Seß | vrijdag 19 juli 2019 @ 22:03 |
Hij zit bij de BBC F1 podcast voor en na elke race(weekend) | |
Gruj0 | vrijdag 19 juli 2019 @ 22:12 |
Een achtervolger mag dat toch? | |
Zorro | vrijdag 19 juli 2019 @ 22:23 |
Wat Max doet deed Leclerc bij Max. Die rijdt er niet achterop. Kwestie van opletten. | |
TheFreshPrince | vrijdag 19 juli 2019 @ 22:33 |
En dan nog, wij hebben beelden vanuit 4+ camerastandpunten om er nog 2 jaar over na te praten. Als rijder heb je 0.1 seconde bij 300km/u om te beslissen en doe je dat verkeerd... dan hebben wij beelden vanuit 4+ standpunten om er nog 2 jaar te praten ![]() | |
Fir3fly | vrijdag 19 juli 2019 @ 22:43 |
Soms wel... | |
#ANONIEM | vrijdag 19 juli 2019 @ 23:44 |
Exact dezelfde move is Vettel nu dus voor bestraft. Ric toentertijd niet aangezien hij toch al uitgeschakeld was. | |
potjecreme | vrijdag 19 juli 2019 @ 23:48 |
| |
Fir3fly | zaterdag 20 juli 2019 @ 00:03 |
Komt omdat de overgrote meerderheid van de fans het de schuld vonden van Verstappen. De stewards eigenlijk ook. Belachelijk natuurlijk maar dat zijn we wel gewend. | |
JayHovah | zaterdag 20 juli 2019 @ 15:26 |
On a lighter note: | |
Nieuwschierig | zaterdag 20 juli 2019 @ 15:27 |
#ANONIEM | zaterdag 20 juli 2019 @ 15:45 |
Alsof Clarkson al niet meer jaren serieus te nemen is. | |
Nieuwschierig | zaterdag 20 juli 2019 @ 16:59 |
Een extra punt als je een gevaarlijke inhaalactie doet is op zich wel een goed idee. Buitenom in Blanchimont bijvoorbeeld | |
#ANONIEM | zondag 21 juli 2019 @ 02:34 |
![]() | |
#ANONIEM | zondag 21 juli 2019 @ 09:52 |
iBood heeft de trays van rich er nu op staan. Die tekst ![]() ![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2019 09:53:46 ] | |
vosss | zondag 21 juli 2019 @ 10:21 |
Hij moet nodig eens naar de kapper om zn wenkbrauwen te laten knippen. ![]() | |
Seam | zondag 21 juli 2019 @ 11:04 |
![]() | |
nogeenoudebekende | zondag 21 juli 2019 @ 11:44 |
Gek! Ik ben ook van die dikke borstels aan het kweken. Vrouwtje niet zo blij mee. ![]() | |
vosss | zondag 21 juli 2019 @ 11:45 |
![]() | |
#ANONIEM | zondag 21 juli 2019 @ 12:17 |
Silverstone niet kijken en dan zeggen dat het saai was. ![]() | |
Nattekat | zondag 21 juli 2019 @ 12:31 |
Kansje op extreem baggerweer tijdens het weekend ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 21 juli 2019 @ 12:37 |
38 graden had me wel wat geleken, Mercedes weer met motorproblemen ![]() | |
Nattekat | zondag 21 juli 2019 @ 12:38 |
Dat is het andere kansje als het verkoelende noodweer er niet komt ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 21 juli 2019 @ 17:39 |
![]() | |
opofferingsgezindheidhenk | zondag 21 juli 2019 @ 21:36 |
TheFreshPrince | maandag 22 juli 2019 @ 00:07 |
https://m.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/373263/verstappen-en-norris-winnen-iracing-24-uur-van-spa | |
Justevo | maandag 22 juli 2019 @ 01:06 |
Reesweek. Hopen op flinke temperaturen! | |
#ANONIEM | maandag 22 juli 2019 @ 01:09 |
Die hebben ze vast wel opgelost inmiddels. Het zijn niet bepaald koekenbakkers daar. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2019 01:09:54 ] | |
TheFreshPrince | maandag 22 juli 2019 @ 01:22 |
Het kan best iets fundamenteels zijn aan de auto van dit jaar, dat verander je dan niet "even". | |
THEFXR | maandag 22 juli 2019 @ 01:54 |
radiateurs | |
JayHovah | maandag 22 juli 2019 @ 06:12 |
DOUBLE RACEWEEK! Twee weken legaal haten op Vettel ![]() | |
motorbloempje | maandag 22 juli 2019 @ 08:20 |
Check de Reddit post hierover met linkjes naar Twitch. Comedy gold. ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 22 juli 2019 @ 09:32 |
Het wachtwoord van Max. ![]() "P1 Sebastian" "Grazie ragazzi" "Get in there Lewis" "Best Fans" "Hardest race of my life" [ Bericht 5% gewijzigd door Kleffe_Dop op 22-07-2019 09:47:56 ] | |
motorbloempje | maandag 22 juli 2019 @ 09:50 |
En Lando die de Blue flag remix draaide. En dat aids liedje in het Nederlands over Max ![]() ![]() ![]() Pee wan Sebastian, pee wan. Grazie ragazzi, grande machina. Get in there Lewis. Best fans! ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 22-07-2019 10:01:08 ] | |
motorbloempje | maandag 22 juli 2019 @ 10:00 |
Ondertussen op het werk...![]() ![]() | |
TAV74 | maandag 22 juli 2019 @ 10:30 |
Ik moest lachen ![]() Norris ![]() | |
#ANONIEM | maandag 22 juli 2019 @ 10:56 |
Norris de memelord ![]() | |
YourCaptor | maandag 22 juli 2019 @ 11:16 |
![]() ![]() | |
vosss | maandag 22 juli 2019 @ 12:12 |
Wat een lolbroeken ![]() | |
Bonobo11 | maandag 22 juli 2019 @ 12:26 |
https://www.reddit.com/r/(...)iracing_24/?sort=top |