RIP van zijn team ja. Ouwe Frank leeft nog, die taaie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:18 schreef vosss het volgende:
Williams F1 team houdt speciaal eerbetoon aan Frank Williams
RIP
Dat kan alleen als Williams volgens de geruchten overstapt naar Renault.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:50 schreef bokkepoot het volgende:
Er gaan geruchten dat ze misschien over gaan stappen naar Mercedes motoren. Zou mij verbazen want dan schiet Mercedes zichzelf in de voet,maar het kan.
Kan Ocon dankzij contacten met Renault mooi naar Williams. Dat zou toch een giller zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Williams volgens de geruchten overstapt naar Renault.
En of ze nu 2 of 3 seconds te traag zijn maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:19 schreef THEFXR het volgende:
de rekening zou voor Williams toch goedkoper zijn als ze naar renault gaan.
Dan hoeven ze ook Russell niet in de auto te houden, maar kunnen ze er een tweede paydriver in zettenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:19 schreef THEFXR het volgende:
de rekening zou voor Williams toch goedkoper zijn als ze naar renault gaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR wil voor de titel gaan in 2020:
https://www.motorsport.co(...)re-red-bull/4491821/
Williams ookquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR wil voor de titel gaan in 2020:
https://www.motorsport.co(...)re-red-bull/4491821/
Nee, maar er zit wel een maximum aan. En eventueel kunnen ze korting krijgen in ruil voor een stoeltje.quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:48 schreef opreis het volgende:
Zijn de motorkosten niet gelijk voor de klanten teams?
man, man, alweer met de vinger naar de motor wijzen, terwijl de grootste verschuiving de banden zijn geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR wil voor de titel gaan in 2020:
https://www.motorsport.co(...)re-red-bull/4491821/
je vergeet dat de engineer Get in there gaat zeggen als niets zeggende kreetquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
er is een kort overleg met de scriptschrijvers geweest.
Er is toch weer besloten dat Lewis Hamilton voorop mag rijden tijdens de race, komende zondag op Silverstone. Hij mag als eerste over de finish, daarna Bottas. Als derde is Charles Leclerc in het script verwerkt. Voor Hamilton hebben we in het script staan dat hij na afloop in het interview zal beweren dat het publiek het beste is wat er dit seizoen is geweest, en dat hij daar dankbaar voor is.
Vergeet 'my tires are not gonna last why did you put me on this strategy' ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je vergeet dat de engineer Get in there gaat zeggen als niets zeggende kreet
twitter:rich_energy twitterde op woensdag 10-07-2019 om 18:35:44Today @rich_energy terminated our contract with @HaasF1Team for poor performance. We aim to beat @redbullracing & being behind @WilliamsRacing in Austria is unacceptable. The politics and PC attitude in @F1 is also inhibiting our business. We wish the team well #F1 #richenergy https://t.co/9mAt2dOnYu reageer retweet
ja en het zal hier ook wel mee te maken hebbenquote:
quote:Haas Formula 1 title sponsor Rich Energy cannot use its stag logo in the United Kingdom after July 18, a court order has confirmed.
As part of the judgement, the energy drink company's boss William Storey has to disclose full details of the company’s sponsorship arrangements with Haas.
Zeker en vooral dit bedrijf met hun dubieuze narcistische communicatie.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft toch altijd mooi entertainment dat soort dubieuze sponsoren.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:50 schreef bokkepoot het volgende:
Er gaan geruchten dat ze misschien over gaan stappen naar Mercedes motoren. Zou mij verbazen want dan schiet Mercedes zichzelf in de voet,maar het kan.
Inderdaad. Williams was tussen 2014 en 2017 hartstikke competitief en ik denk dat Mercedes ervan baalt dat ze nu zulke waardeloze resultaten boeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom?
Het is niet alsof McLaren dan zomaar ineens de snelheid van Mercedes zou evenaren. De integratie van chassis en krachtbron blijft hét voordeel van Mercedes.
Het zou voor Mercedes juist wel interessant zijn om weer een tweede team te hebben wat Red Bull van tijd tot tijd het leven zuur kan maken.
Dat is ook beter voor de doorstroom en ontwikkeling van Mercedes talenten.
Want eerlijk is eerlijk... Williams en Racing Point zijn nou niet bepaald de uithangborden van Mercedes tegenwoordig...
Een talent als George Russel ga je (als Mercedes zijnde) in 2020 bij voorkeur geen tweede jaar in die Williams knakenbak rond laten rijden. Maar Russel zou je prima 2/3 jaar kunnen stallen bij een McLaren die hypothetisch in staat is om om de 3e/4e plek te strijden.
Wat verwacht je van een stel rednecks?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker en vooral dit bedrijf met hun dubieuze narcistische communicatie.
Storey is een Brit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een stel rednecks?
Hoe zit het met de sponsoring van Mission Nowin? Is niet meer terug te vinden op Ferrari wagens en teamkleding? Ik dacht dat die reclame alleen in bepaalde landen geweerd moest worden?
Het is niet eens een bedrijf maar een scam volgens mij. Denk verder niet dat zo'n narcistisch persoon zich iets laat vertellen door een stel rednecks.quote:
Het gerucht gaat dat ze t-minus als nieuwe sponsor hebben gestriktquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Kerplunk het volgende:
Ben benieuwd of haas weer terug gaat naar de wit/grijs/rode wagen.
Poor Energyquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Kerplunk het volgende:
Ben benieuwd of haas weer terug gaat naar de wit/grijs/rode wagen.
Dat ligt anders onder drukquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een stel rednecks?
Hoe zit het met de sponsoring van Mission Nowin? Is niet meer terug te vinden op Ferrari wagens en teamkleding? Ik dacht dat die reclame alleen in bepaalde landen geweerd moest worden?
Haas ging met die mafkezen in zee, eigen schhuld.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
HahahahahahahahahahahHaas.
Al kan Haas er niet heel veel aan doen.
Nu maar een sponsorship met Whyte aangaan
Das dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Haas ging met die mafkezen in zee, eigen schhuld.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Das dan ook wel weer waar.
Het is jammer genoeg wel 10 dagen te laat geklapt. Had sinds de wintertests een weddenschap met een vriend staan waarbij ik zei dat Haas/Rich voor 1 juli uit elkaar zouden zijn.
Omdat ik verwacht dat de Mercedes motor echt wel goed is voor een extra 0.4-0.5 seconde sneller per ronde. Ik vermoed dat het chassis van McLaren relatief goed is, alleen dat die renooit samen met honda toch wel echt een aantal pk achter liggen. En als hun 2020 chassis deze stijgende lijn doorzet kunnen ze toch wel weer meedoen voor de podia, wat toch Mercedes,Ferrari en Red bull terrein is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom?
Het is niet alsof McLaren dan zomaar ineens de snelheid van Mercedes zou evenaren. De integratie van chassis en krachtbron blijft hét voordeel van Mercedes.
Het zou voor Mercedes juist wel interessant zijn om weer een tweede team te hebben wat Red Bull van tijd tot tijd het leven zuur kan maken.
Dat is ook beter voor de doorstroom en ontwikkeling van Mercedes talenten.
En waarschijnlijk voor de rest van het seizoen vanwege alle kritiek op deze sponsoring.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:27 schreef XL het volgende:
[..]
Dat ligt anders onder druk
PMI sponsort Ferrari al een eeuwigheid. Alleen zijn er vragen over de mate waarin het mag, waardoor Ferrari momenteel zonder rijdt.
Rich Energy is titelsponsor en niet constructeur, itt Force India vorig jaar. En de livery maakt niet uit, zolang beide wagens maar hetzelfde zijn. McLaren heeft in hun 2de jaar met Honda ook hun livery verandert na enkele wedstrijden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maar Haas zal gewoon het seizoen afmaken als Rich Energy Haas, net als Racing Point vorig jaar? Als ik het goed begrijp mogen ze de liveryook niet aanpassen...
Als het lukt dat RB zijn straffen kan nemen op circuits waar je kunt inhalen, dan pakt mclaren geen podiumplekken dit jaar. Er moeten 3 van 5 toppers uitvallen en ze moeten er juist dan staan. Een topper uit het achterveld rijd naar voren en de mclarens voorbij in 15 rondjes. De slag om het middenveld is amper gewonnen door mclaren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:07 schreef Fer het volgende:
Maar met een Mercedes blijven ze ook 3/4e, ze zullen nooit kampioen worden.
Misschien toch een wijziging zodat in 2021 het vermogen iets minder belangrijke wordt?
In principe zal meer vermogen ook de verschillen tussen de merken kleiner maken. Immers meer vermogen is minder tijd per rondje op volgas. Zo hebben de verschillen in topvermogen minder invloed op de rondetijd.
Norris is echt een gruwelijk vette gozert. Hopelijk gaat ie het ver schoppen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 06:39 schreef XL het volgende:
[..]
Als het lukt dat RB zijn straffen kan nemen op circuits waar je kunt inhalen, dan pakt mclaren geen podiumplekken dit jaar. Er moeten 3 van 5 toppers uitvallen en ze moeten er juist dan staan. Een topper uit het achterveld rijd naar voren en de mclarens voorbij in 15 rondjes. De slag om het middenveld is amper gewonnen door mclaren.
Zonde dat Norris verlengd heeft, was een interessante optie voor Red Bull geweest. Past ook uitstekend bij Max
Eens (ik zou andere woorden gebruiken, maar volmondig eens met de strekking) en hij lijkt echt snelquote:Op donderdag 11 juli 2019 06:59 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Norris is echt een gruwelijk vette gozert. Hopelijk gaat ie het ver schoppen.
Je mag je complete livery omgooien als je dat wil, zolang je het meer voor beide auto's doet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maar Haas zal gewoon het seizoen afmaken als Rich Energy Haas, net als Racing Point vorig jaar? Als ik het goed begrijp mogen ze de liveryook niet aanpassen...
zal nog tegenvallen denk ik in hoeverre ze opschieten qua posities dan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de Mercedes motor echt wel goed is voor een extra 0.4-0.5 seconde sneller per ronde. Ik vermoed dat het chassis van McLaren relatief goed is, alleen dat die renooit samen met honda toch wel echt een aantal pk achter liggen. En als hun 2020 chassis deze stijgende lijn doorzet kunnen ze toch wel weer meedoen voor de podia, wat toch Mercedes,Ferrari en Red bull terrein is.
Dat heeft natuurlijk voordelen voor Mercedes in de vorm van minder punten voor Red bull en misschien Ferrari, maar dat kan ook lastig worden als McLaren een echt goede auto bouwt.
ik zou als team liever een snelle auto hebben dan eentje die er alleen maar mooi uit zietquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Mooi dat Rich Energy weg is, alleen jammer als Haas naar een andere kleurstelling terug zou gaan. Dat zwart met goud blijft gewoon een mooie combi.
Volgens mij is het fabeltje dat Mclaren z'n goed chassis heeft wel ontkracht de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de Mercedes motor echt wel goed is voor een extra 0.4-0.5 seconde sneller per ronde. Ik vermoed dat het chassis van McLaren relatief goed is, alleen dat die renooit samen met honda toch wel echt een aantal pk achter liggen. En als hun 2020 chassis deze stijgende lijn doorzet kunnen ze toch wel weer meedoen voor de podia, wat toch Mercedes,Ferrari en Red bull terrein is.
Dat heeft natuurlijk voordelen voor Mercedes in de vorm van minder punten voor Red bull en misschien Ferrari, maar dat kan ook lastig worden als McLaren een echt goede auto bouwt.
Ontwikkeling staat bij geen enkel team stil hè. Het totale pakket (dus ook het chassis) ziet er beduidend beter uit dan 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij is het fabeltje dat Mclaren z'n goed chassis heeft wel ontkracht de afgelopen jaren.
En dat van Ferrari, Red Bull en Mercedes ookquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ontwikkeling staat bij geen enkel team stil hè. Het totale pakket (dus ook het chassis) ziet er beduidend beter uit dan 3 jaar geleden.
Dat staat los van het feit dat het chassis van McLaren positief kan ontwikkelen door de jaren heen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:39 schreef opreis het volgende:
[..]
En dat van Ferrari, Red Bull en Mercedes ook
Ik denk redelijk vergelijkbaarquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat staat los van het feit dat het chassis van McLaren positief kan ontwikkelen door de jaren heen.
Jij vindt het chassis van RBR beter dan 2 jaar terug?
Heilmut Marko is het niet met je eens.quote:
wellicht domme vraag: waarom pakken ze het chassis van 2 jaar geleden niet uit de loods ?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat staat los van het feit dat het chassis van McLaren positief kan ontwikkelen door de jaren heen.
Jij vindt het chassis van RBR beter dan 2 jaar terug?
past niet rond de nieuwe motor...quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef manny het volgende:
[..]
wellicht domme vraag: waarom pakken ze het chassis van 2 jaar geleden niet uit de loods ?
De enige gevolgen voor dit weekend zijn dat ze stickers van de auto moeten peuteren en logo's op teamkleding afplakken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van Haas op het voorval van RE ..
Ook of het voor dit weekend al gevolgen zal hebben.
Zo'n contact kun je normaal toch niet zomaar gedurende een seizoen van weg stappen zou je denken.
Omdat de maten van het chassis en auto verschillen met die van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef manny het volgende:
[..]
wellicht domme vraag: waarom pakken ze het chassis van 2 jaar geleden niet uit de loods ?
ah. dat is wel een dingetje.quote:
De reden is dat die mafklapper nu alles op alles zet om geen inzage te hoeven geven in zijn zaakjes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel bijzonder hoe dat Rich Energy communiceert. Zelden zie je een bedrijf op deze manier de vuile was buiten hangen.
Opzich wel leuk dat ze aangeven dat de F1 te politiek correct is geworden en niet bij hun merk past. Daar ben ik het wel mee eens. De huidige F1 is kleurloos, er zit geen geur of smaak meer aan. MotoGP heeft veel meer uitstraling. Neem alleen de gridgirls al die ze daar nog wel hebben. Dat voegt toch wel wat toe. De rijders hebben veel meer persoonlijkheid etc. MotoGP is real, F1 is een soort politiek correct Disneyland wereldje geworden.
De werkelijke reden dat de wegen van Haas en Rich Energy scheiden zal ongetwijfeld geld zijn. Haas presteert natuurlijk niet echt op het niveau van Williams, en Red Bull verslaan was nooit realistisch.
Is gewoon een scam en het geld van de eerste investeerders is nu op.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De reden is dat die mafklapper nu alles op alles zet om geen inzage te hoeven geven in zijn zaakjes.
Paul Stoddart met het Italiaanse Stayer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan me herinneren dat Giancarlo Minardi dat zo gedaan heeft bij zijn sponsor Clearly Canadian toen ze niet over de brug kwamen.
Dacht het niet, alle teams moeten akkoord gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je mag je complete livery omgooien als je dat wil, zolang je het meer voor beide auto's doet.
Teamnaam ben ik niet zeker van, maar volgens mij is HAAS het heilige deel in de teamnaam dat niet weg mag.
Vorig jaar was het daarom ook Racing Point Force India.
Dus mag wel na toestemmingquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dacht het niet, alle teams moeten akkoord gaan.
9) CAR LIVERY
9.1 The provisions of the Code relating to national colours shall not apply to the Championship.
Both cars entered by a competitor must be presented in substantially the same livery at every Event, any significant change to this livery during a Championship season may only be made with the agreement of the Formula One Commission.
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:16:49The Rich Energy saga takes another turn - it appears that the investors behind the company didn't know about yesterday's Tweet, and they are now trying to save the @HaasF1Team sponsorship deal: https://t.co/aCY2lfqK3N reageer retweet
Maar jij bent dan ook een nuchtere maffe Friesquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou als team liever een snelle auto hebben dan eentje die er alleen maar mooi uit ziet
Geen verrassing in deze soapquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:16:49The Rich Energy saga takes another turn - it appears that the investors behind the company didn't know about yesterday's Tweet, and they are now trying to save the @:HaasF1Team sponsorship deal: https://t.co/aCY2lfqK3N reageer retweet
Norris Leclerc Max Russel en de 2021 auto van Ross Brawn. Hopelijk weer een gouden decennium van F1.quote:Op donderdag 11 juli 2019 06:39 schreef XL het volgende:
[..]
Als het lukt dat RB zijn straffen kan nemen op circuits waar je kunt inhalen, dan pakt mclaren geen podiumplekken dit jaar. Er moeten 3 van 5 toppers uitvallen en ze moeten er juist dan staan. Een topper uit het achterveld rijd naar voren en de mclarens voorbij in 15 rondjes. De slag om het middenveld is amper gewonnen door mclaren.
Zonde dat Norris verlengd heeft, was een interessante optie voor Red Bull geweest. Past ook uitstekend bij Max
Sponsoren niet, kleurstelling wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Teams voegen continue sponsors toe aan hun "livery" of veranderen details. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar toestemming voor nodig hebben van andere teams. In America rijdt Renault bijvoorbeeld altijd met Inifiniti op de achtervleugel i.p.v. Renault. In China hebben ze meestal ook wat andere sponsors op de auto. Ik neem aan dat er niet over gestemd hoeft te worden als Haas Rich Energy van de auto afhaalt en de kleurstelling zwart/ goud blijft.
En de regels zijn dusdanig aangepast dat die niet meer legaal is.quote:
Naamgeving van het team mag aangepast worden, zolang de chassisnaam maar voorkomt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maar Haas zal gewoon het seizoen afmaken als Rich Energy Haas, net als Racing Point vorig jaar? Als ik het goed begrijp mogen ze de liveryook niet aanpassen...
pauper energyquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het geld bij Rich is schijnbaar op.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ing-met-f1-team-haas
Hadden ze misschien eerst hun blikjes op de markt moeten brengen voordat ze miljoenen gaan uitgeven. Nouja is Storey in ieder geval van een zwik zwart geld afquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het geld bij Rich is schijnbaar op.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ing-met-f1-team-haas
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 15:06:11Williams in advanced talks with Mercedes about new engine deal, as team dismisses suggestions it could switch to Renault https://t.co/YtO4ikOR1k reageer retweet
Dan nog past die merc niet zomaar in deze auto, je kunt gewoon weer opnieuw. Ik zie het voor volgend jaar niet gebeuren. Daarna begint iedereen opnieuw, dus kan het.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij is het fabeltje dat Mclaren z'n goed chassis heeft wel ontkracht de afgelopen jaren.
jij weet welke (bank)garanties ze hebben gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Het was ook wel behoorlijk naïef van Haas om met Storey in zee te gaan, zeker omdat hij al door meerdere teams was afgewezen. Hopelijk hebben ze genoeg geld over om door te kunnen gaan.
Oplichters herkennen en waarderen andere oplichters. Zag het waarschijnlijk als uitdaging hem geld afhandig te makenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Het was ook wel behoorlijk naïef van Haas om met Storey in zee te gaan, zeker omdat hij al door meerdere teams was afgewezen. Hopelijk hebben ze genoeg geld over om door te kunnen gaan.
Ze hebben de boeken gecontroleerd en bankgaranties gekregen. Dus voorlopig voorzie ik geen problemen bij Haas.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Het was ook wel behoorlijk naïef van Haas om met Storey in zee te gaan, zeker omdat hij al door meerdere teams was afgewezen. Hopelijk hebben ze genoeg geld over om door te kunnen gaan.
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 16:42:05The Rich Energy shareholders have clarified William Storey's position: "Clearly the rogue actions of one individual have caused great embarrassment. We are in the process of legally removing the individual from all executive responsibilities..." reageer retweet
Denk dat ze het even aanvoelen vrijdag en hun verlies nemen als Silverstone te lastig is. Alleen lastig inschatten hoeveel zandzakken de Mercedes in de training aan boord heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe agressief is de Honda motor komend weekend?
https://www.telegraaf.nl/(...)en-honda-extra-zetje
Dan nog was het een startend bedrijf met veel mooie praatjes en (Nog steeds) geen enkel product. Blijft een risico.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij weet welke (bank)garanties ze hebben gekregen?
Als ze een bankgaranties hebben afgegeven, wat redelijk normaal is bij deals van miljoenen, is er helemaal niet aan de hand.
Het vergelijk tussen het overnemen van een team en het sponsoren van een team vind ik sowieso al niet kloppen. Voor het overnemen van een team heb je vele miljoenen, de nodige bankgaranties en papieren meer nodig
Product is er wel. Alleen nauwelijks verkoopkanalen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dan nog was het een startend bedrijf met veel mooie praatjes en (Nog steeds) geen enkel product. Blijft een risico.
En dat die Storey zo gek als een deur is hadden ze misschien toen ook al wel kunnen zien..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |