SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh neeeequote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Mijn jongste laat net een watermeloen vallen![]()
Dat geeft dus echt een bende kan ik jullie vertellen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Dat is niet fijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Breekt er net tijdens het eten toch een stuk kies af.![]()
Gelukkig is het van de kies die er toch al uit moet, maar dan nog.
Oeps... sterkte met opruimen..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Toch narigheid ja. Moet er een grote restauratie plaatsvinden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Heel vervelendquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Denk dat de tandarts er niet teveel aan zal doen. De 19e moet ik naar het ziekenhuis ervoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toch narigheid ja. Moet er een grote restauratie plaatsvinden?
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft even gezocht:
recenter gecoverd/gesampled door Todd Terje
Oh wat een feest. Symph mag na de vakantie ook weerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat de tandarts er niet teveel aan zal doen. De 19e moet ik naar het ziekenhuis ervoor.
Ik zal 'm t.z.t. weleens in mijn show draaien. Gisteren uitzending #199 gehad, trouwens. De volgende - #200 - wordt een themashow....quote:
Ik kan op vrijdag eigenlijk nooit luisteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal 'm t.z.t. weleens in mijn show draaien. Gisteren uitzending #199 gehad, trouwens. De volgende - #200 - wordt een themashow....
Sowieso vrij weinig mensen, kennelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan op vrijdag eigenlijk nooit luisteren.
En BasEnAadquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso vrij weinig mensen, kennelijkGelukkig was livelink er wel.
Nooit van gehoord. Band niet en nummer hoor ik nu ook voor het eerst.quote:
Klassieker...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Band niet en nummer hoor ik nu ook voor het eerst.
3 wekenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Band niet en nummer hoor ik nu ook voor het eerst.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klassieker...
Hallo allemaal, gefeliciteerd met ouders, auto's, watermeloenen en voerboxen alsnog...
Hoi MadMaster. En dank je wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klassieker...
Hallo allemaal, gefeliciteerd met ouders, auto's, watermeloenen en voerboxen alsnog...
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Dit nummer zit dus ook in mijn themashow.... - let je op, Livelink?
Urban Cookie Collective - Feels Like Heaven
Was niet zo'n grote hit als die andere van ze, toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit nummer dus gewoon op cd-single in de kast liggen hier
Livelink, lees je mee?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Jaa, dat andere nummer van ze hoorde ik erin
The Key, The Secret was een grotere hit, maar dit heeft ook aardig gescoord...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Was niet zo'n grote hit als die andere van ze, toch?
#9, The Key stond op #1quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Key, The Secret was een grotere hit, maar dit heeft ook aardig gescoord...
Het wordt vooral een show vol extase geloof ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Dit nummer zit dus ook in mijn themashow.... - let je op, Livelink?
Urban Cookie Collective - Feels Like Heaven
I know.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
#9, The Key stond op #1
De zangeres overleed een paar jaar geleden: Zangeres Urban Cookie Collective overleden
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Pata Pata, maar niet van Miriam Makeba...
Je denkt in exotische oorden te zijn?quote:
Fiji lijkt me wel fijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je denkt in exotische oorden te zijn?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
The Brat - Hey Lord, Dont Ask Me Questions
quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Dont Come Stoned & Tell Truth - Max & Specs
Ben je nu uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, ik was even de platenkast ingedokenmaar ik luister nog steeds hoor
Kom uit de kast wanneer het je uitkomt, geen probleem...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, ik was even de platenkast ingedokenmaar ik luister nog steeds hoor
Oh, dat is inderdaad echt gaaf. Een vriendin van mijn moeder heeft ook dit soort oude jaargangen van de Margriet. Daar kon ik me echt in verliezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond vandaag bij de kringloop een ingebonden kwartaal van de Margriet uit 1959, echt zo gaaf
quote:
Bijdehand hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom uit de kast wanneer het je uitkomt, geen probleem...
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond vandaag bij de kringloop een ingebonden kwartaal van de Margriet uit 1959, echt zo gaaf
Ruim die zooi dan ook eens geordend op, dan hoeft zoeken niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Bijdehand hoor
Nee, ik zocht bepaalde cd-singles
En het erge is dat ik hierbij als eerste aan Marco Borsato moet denkenquote:
Je bent niet de enige...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En het erge is dat ik hierbij als eerste aan Marco Borsato moet denken
Zit wat in jaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim die zooi dan ook eens geordend op, dan hoeft zoeken niet.
En zeker nu niet...
Goede avond.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Wij zijn aan het wachten op Thom Yorke. Nog 25 minuten.
Hoi Diaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Wij zijn aan het wachten op Thom York... Nog 25 minuten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Wij zijn aan het wachten op Thom Yorke. Nog 25 minuten.
Tot ongeveer 18:00 uur vanavond ging het goed. Het heeft daarna geregend tot ongeveer een kwartier geleden. Lang leve poncho's!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Hebben jullie het nog enigszins droog gehouden?
Wel biologisch afbreekbaar natuurlijk, die poncho's...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot ongeveer 18:00 uur vanavond ging het goed. Het heeft daarna geregend tot ongeveer een kwartier geleden. Lang leve poncho's!
Heb je toch geen last van, daar in dat konijnenhol...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot ongeveer 18:00 uur vanavond ging het goed. Het heeft daarna geregend tot ongeveer een kwartier geleden. Lang leve poncho's!
Ja, dat is wel ongeveer vergelijkbaar met hier. Zo jammer dat er geen dagkaarten zijn, anders zou het voor mij wel te doen zijn om te gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel biologisch afbreekbaar natuurlijk, die poncho's...
Ik vrees van niet.... Ik die ze maandag bij het plastic afval.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel biologisch afbreekbaar natuurlijk, die poncho's...
Janet inderdaad....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ongeveer vergelijkbaar met hier. Zo jammer dat er geen dagkaarten zijn, anders zou het voor mij wel te doen zijn om te gaan.
Helaas....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je toch geen last van, daar in dat konijnenhol...
Mij werd helaas weer niks gevraagdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je toch geen last van, daar in dat konijnenhol...
Jij bent toch wel gewend aan een beetje drukte?quote:
Ja, iemands hol binnendringen gaat wel érg ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent toch wel gewend aan een beetje drukte?
Zelfde tijd...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Doet me een beetje aan Lena en Deborah denken dit
Die van de cavalry?quote:
Broer van Baracus?quote:
Nee, Baracus was de broer van zwarte piet. Deze niet.quote:
Tssk.quote:
Het gaat niet om het gat van de maan.quote:
ugh.. ik ben met 16 dingen tegelijk bezig. En met gaten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat niet om het gat van de maan.
TMIquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ugh.. ik ben met 16 dingen tegelijk bezig. En met gaten.
Gatenkaas?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ugh.. ik ben met 16 dingen tegelijk bezig. En met gaten.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
En nu blijft het een paar minuten stil hier...
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Hier nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Energierekening weer niet betaald?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Toch buiten ok01 gerekendquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durfde wel te gokken dat niemand dit kent...
Je had de titel al helemaal goed.quote:
Er staat "Ask FOR..", niet "Ask ABOUT..".quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting, wat kan je ons over het album vertellen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting, wat kan je ons over het album vertellen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat "Ask FOR..", niet "Ask ABOUT..".
Dus, Melting, mag ik het album van je?
quote:
Ik koop niks zo maar, zonder recensie...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat "Ask FOR..", niet "Ask ABOUT..".
Dus, Melting, mag ik het album van je?
Dat hoor ik er ook in.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Hit Me Baby One More Time...
Maar dan anders...
En wat staat er op CD2 dan?quote:
Dat zeg ik niet.quote:
Ik denk dat ik even oversla.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Daarvoor moet je de cd maar kopen.
+1quote:
Bellaphon.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, welke platenmaatschappij heeft hier geld in gestopt?
Ik heb het net proberen op te zoeken, onvindbaar...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, welke platenmaatschappij heeft hier geld in gestopt?
Hier niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier wel. Ben geswitcht naar Chrome; nu is het weer goed.
Ze is eigenlijk ook alleen maar achtergrondzangeres hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt één van haar sterkste nummers...
Het is dan ook niet van haar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt één van haar sterkste nummers...
Lead vocalist...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk ook alleen maar achtergrondzangeres hier.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de oordoppen uitdoen en wens jullie een fijne voortzetting.
Dank Melting!
Fijne avondquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Schele Treinquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik (her)ken dit, maar namen en rugnummers: geen idee.
Ja, maar het wordt zo afgezaagd om dat bij bijna ieder nummer te zeggen in mijn geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik (her)ken dit, maar namen en rugnummers: geen idee.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo afgezaagd om dat bij bijna ieder nummer te zeggen in mijn geval.
Ja, met hard nadenken was ik nog wel op Christopher Plummer gekomen.quote:
Niet gezienquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie trouwens de serie Undercover (Netflix) gezien?
Nope.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Ligt dat daar nog zo gevoelig dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb dit nog ingezet in Salzburg. Mijn travel buddy vond dat geen goed idee.
Het ontbreken van mijn zangkunst ligt gevoelig, ja.quote:
quote:In Rio de Janeiro is op 88-jarige leeftijd de legendarische bossanova-zanger en -gitarist João Gilberto overleden. Hij wordt gezien als de grondlegger van de muziekstijl, die samba en jazz met elkaar combineert.
Een van zijn bekendste nummers is Garota de Ipanema (in het Engels bekend als The girl from Ipanema), dat hij begin jaren 60 zong met zijn toenmalige vrouw Astrud Gilberto. Het nummer was geschreven door Tom Jobim, met wie Gilberto veel samenwerkte.
Speelt zich deels hier net over de grens af.quote:
quote:
Hallo #metooquote:
Geen #metoo.... Hij vraagt er gewoon om.quote:
Wij hebben gisteren voorzichtig een balletje opgegooid bij de kinderen om Netflix op te zeggen. Er volgde hevig protest. Dus nu staat het 2 - 2quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Speelt zich deels hier net over de grens af.
Is wel een leuke serie.
Ik heb geen Netflix, maar heb hem toch gekeken.
Ik vind Netflix toch te duur, in verhouding met wat ze aanbieden.
Touch me like you do is gebiedende wijs. Da's geen vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen #metoo.... Hij vraagt er gewoon om.
Jullie betalen toch? Als ze het willen houden, laat ze dan dokken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren voorzichtig een balletje opgegooid bij de kinderen om Netflix op te zeggen. Er volgde hevig protest. Dus nu staat het 2 - 2
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren voorzichtig een balletje opgegooid bij de kinderen om Netflix op te zeggen. Er volgde hevig protest. Dus nu staat het 2 - 2
Jouw stem telt dubbel... hebben de kinderen even pech zegquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus als ik het iemand opdraag, is het #metoo.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Touch me like you do is gebiedende wijs. Da's geen vraag.
Dan kan hij/zij jou aanklagenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als ik het iemand opdraag, is het #metoo.
En wat als die persoon het niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |