Hoop voor de bovenburen... dat ze zijn uitgenodigd of dat het elders in iemands tuin isquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef AnneX het volgende:
@:P. gerookte zalm in de keuken, op het balkon of in een tuin?
Welkom, ex-dorpsgenoot.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Als het dan toch over nieuwe aanwas gaat.. kom ik me als lurker ook maar eens voorstellen.
29 jaar oud, sinds maandag officieel werkloos maar tijdens zoektocht naar nieuwe baan "nog even" proefschrift aan het afronden, heb een vriend, lievelingseten is sushi of andijviestamppot met spekjes en rookworst, ik eet geen knoflook (en ook geen ui, champignons en sterk gekruid of pittig eten, allen krijg ik veel buikpijn van).
Ik hou vooral van lekker eten, iets minder van koken, behalve als er mensen komen eten, dan vind ik het wel leuk om er iets lekkers van te maken.
Volgens mij ben ik opgegroeid in het dorp waar golfer en bluezz wonen, of daar heel dichtbij.
Oh, en opruimen doe ik net zoals Barreltje.
Ik lurk ook in oud/post soms in rammelaars en post met vlagen in dieet, dus best wat "bekende" users hier!
Dat had jij dus nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Nederlander in het geel, voor het eerst in dertig jaar
In zo'n rookoventje kan je dat toch gewoon thuis doenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie het fijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit zuid Duitsland! Vanmorgen gezwommen in de Bodensee. Maandag door naar Zwitserland!
Ineens? Hier regent/mottert het al uren!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef Myraela het volgende:
Waarom ineens regen, de barbecue staat al aan.
Hmm hier ook.. maar jnmiddels weer droog. En niet minder warm.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef Myraela het volgende:
Waarom ineens regen, de barbecue staat al aan.
Maakt eigenlijk niet uit voor de barbecue, staat alleen een hele kip in, dus dan moet de deksel toch dicht. Maar ik klaag gewoon graag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ineens? Hier regent/mottert het al uren!
Jammer van je bbq, onder een afdakkie zitten?
Ook toen het vanmiddag nog niet regende had ik zoiets van 'hmm, het kan maar net, een korte broek'.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hier ook.. maar jnmiddels weer droog. En niet minder warm.
De regen hier zet geen zoden aan de dijk hoor. Dat het minder warm is zorgt wel voor wat minder verdamping.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:31 schreef Tele6 het volgende:
Hier niks van regen. Jammer, want de natuur kan het goed gebruiken. Het is wel afgekoeld.
We zijn bij de schoonouders, en het gaat zo goed als het kan!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben jullie het fijn?
Lief! Groeit ook lekker!
Keukenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef AnneX het volgende:
Leuk koppiequote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes vanuit zuid Duitsland! Vanmorgen gezwommen in de Bodensee. Maandag door naar Zwitserland!
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier op reis!
Wij nu gaan nu door de stromende regen Eftelingwaarts
[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 06-07-2019 17:54:28 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]Wat cute, zo in het gras!
Net wakkere Günther zegt hallo tegen CUL-O.-genoot:Die heeft ook een leuk koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier op reis!
Wij nu gaan nu door de stromende regen Eftelingwaarts
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |