SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik denk dat Pierie uiteindelijk op linksback gaat eindigen, vandaag bevalt hij me daar welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou een stunt zijn als de Ligt nog een verplicht seizoen ajax moet doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Komt ook veel te kort voor het centrum.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat Pierie uiteindelijk op linksback gaat eindigen, vandaag bevalt hij me daar welOh.![]()
Op dit moment wel ja (al is hij daar nu natuurlijk ook niet voor de basis gehaald), geen idee hoe dat in de toekomst gaat zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt ook veel te kort voor het centrum.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zit naar het B elftal van Ajax te kijken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Heb je niks beters te doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zit naar het B elftal van Ajax te kijken![]()
Uiteraard zit je dat, een beetje fan kijkt alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zit naar het B elftal van Ajax te kijkenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Over een uurtje pas weerquote:
Maar ik verwacht weinig van deze spelers waar we nu naar kijken
misschien Yao Lange"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gaat Watford nog iets doen op de markt?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij zo switchen van beroep.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ook niet nee. Feyenoord - Dordt begint om 3 uur toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Over een uurtje pas weer
Maar ik verwacht weinig van deze spelers waar we nu naar kijken
misschien Yao Lange![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Feyenoord - Dordt begint om 3 uur toch?![]()
OW echtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Feyenoord - Dordt begint om 3 uur toch?
Goed dat je me daarover in licht"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Op Fox.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OW echt
Goed dat je me daarover in licht![]()
![]()
Eigenlijk nog geen concrete transfergeruchten gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat Watford nog iets doen op de markt?![]()
Wat saai. Zie je bij Wolverhampton buiten Dendoncker ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen concrete transfergeruchten gezien.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik wacht op Rondon als vervanger van Arnie bij West Ham. Ze bouwen daar weer een leuk teampje. Leicester is ook goed bezig met Ayoze en Tielemans.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat saai. Zie je bij Wolverhampton buiten Dendoncker ook niet.![]()
Die commentator is knettergek
die snapt niet dat dit een oefenwedstrijd
bij een echte wedstrijd was er natuurlijk getackeld..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wanneer begint de competitie eigenlijk
door die vbl ban heb ik een tijdje alleen meiden voetbal gevolgd"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
West Ham schijnt nog een wanhoopspoging voor Maxi Gomez te doen, maar lijkt me stug dat Celta daar nog naar buigt als ze van Valencia al Santi Mina terug krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wacht op Rondon als vervanger van Arnie bij West Ham.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
2/3/4 augustus Eredivisiequote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer begint de competitie eigenlijk
door die vbl ban heb ik een tijdje alleen meiden voetbal gevolgd
9/10/11/12 augustus Premier League
15/16/17/18 augustus La Liga
23/24 augustus Serie A♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Chelsea krijgt ruim 50 miljoen pond van Atlti voor Morata. Het is niet te geloven.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham schijnt nog een wanhoopspoging voor Maxi Gomez te doen, maar lijkt me stug dat Celta daar nog naar buigt als ze van Valencia al Santi Mina terug krijgen.![]()
Atltico is ziedend op Bara.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Chelsea krijgt ruim 50 miljoen pond van Atlti voor Morata. Het is niet te geloven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oke danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2/3/4 augustus Eredivisie
9/10/11/12 augustus Premier League
15/16/17/18 augustus La Liga
23/24 augustus Serie A
dat is al vroeg in augustus zeg
De competitie moet natuurlijk vroeg klaar zijn vanwege het EK volgend jaar"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Laatste ronde is op 10 mei 2020 inderdaad. Play-offs eindigen op 23/24 mei 2020.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Oke dan
dat is al vroeg in augustus zeg
De competitie moet natuurlijk vroeg klaar zijn vanwege het EK volgend jaar♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eiting kan er niets van.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Eiting zou ik wel willen zien met de betere spelers om zich heen tegen Watford en consorten.![]()
Die roept constant dat hij niet in Jong Ajax wil spelen. Op deze manier gaat dat ook niet gebeuren, en niet omdat hij nodig is bij het eerste elftal.quote:![]()
Ik zag laatst een interview met Mathieu van der Poel, dat is toch gewoon een gigantische Belg. Ook leuk dat Ziggo een oefenpot van Liverpool laat zien.
Tot zover de analyse over de reclames.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: