Genot.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:29 schreef -XOR- het volgende:
De NOS, is dat die omroep waar op de wielerlivestream nu Hedwiges Maduro de troostfinale van de WK vrouwenvoetbal zit voor te beschouwen?
Ah ok, was ik dus net op tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zie je nu in beeld, chute Fuglsang
Maduro gaat inmiddels met zangeres Elize, die eerst met Thiemo de Bakker gingquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:29 schreef -XOR- het volgende:
De NOS, is dat die omroep waar op de wielerlivestream nu Hedwiges Maduro de troostfinale van de WK vrouwenvoetbal zit voor te beschouwen?
Wat vind je van de recente release van Eefje?quote:
BLACKEDquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maduro gaat inmiddels met zangeres Elize, die eerst met Thiemo de Bakker ging
Ik heb al een tweet gestuurd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:29 schreef -XOR- het volgende:
Heb nooit zoveel National geluisterd voordat dit album werd uitgebracht, maar mij ligt het eigenlijk wel (lol).quote:
Met Automatic ja? Lekker man.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nog niet beluisterd. Ben met name mij in electronica aan het onderdompelen in voorbereiding op Wildeburg.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van de recente release van Eefje?
Help help help help, ik krijg tieten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |