abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187783794
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:40 schreef Peggysueallen1900 het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ik dit zou moeten doen. Ik ga al m'n moed oprapen om zoiets dergelijks maandag tegen hem te zeggen. Maar ik ben dus bang dat ik 'dingen zie die er niet zijn'. Misschien is zijn 'geflirt' met mij wel totaal nietszeggend en een tijdverdrijf. En dan ga ik er echt iets van maken terwijl dat dus helemaal niet zo bedoeld is. Misschien is het gewoon een playertje. Het klinkt heel fout maar heb zijn social media een beetje bekeken en hij volgt dus ook een aantal wat bekendere sexy meiden. Daarvan liket hij de foto's in bikini. En dus al mijn foto's en posts. Waardoor ik dus denk dat het hem vooral om het 'sex' en spanningselement gaat. Ook zag ik dat hij zo'n jaar terug een vrouwelijke collega van waar hij toen werkte op social media bijna alles likete. Ik weet natuurlijk niet hoe hun verhouding was, maar zij liket niks van hem terug. Nu lijkt het dus meer alsof hij gewoon een flirt of neukertje zoekt. En daar leen ik me niet voor.
Ach, ik ben er ook veel teveel over aan het nadenken. Wil ik niet.
Maar dan weet je dat tenminste. :)
  zaterdag 6 juli 2019 @ 20:01:55 #77
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187784102
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar dat zou me zo'n afknapper lijken. Een kerel die buiten de pot wil pissen. Wat heb je daar nou aan?
Grappig. Want de meeste vrouwen kiezen maar al te graag voor een vent die al iemand heeft.

Wat vrouwen zeggen en waar ze uiteindelijk voor gaan gaat dus niet samen.
pi_187784148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:01 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Grappig. Want de meeste vrouwen kiezen maar al te graag voor een vent die al iemand heeft.

Wat vrouwen zeggen en waar ze uiteindelijk voor gaan gaat dus niet samen.
Is dat zo? Als je zo graag een bezette vent wil, heb je imo geen eigenwaarde. Je blijft altijd een vijfde wiel aan een wagen, je blijft altijd met lege handen achter.
pi_187784596
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Is dat zo? Als je zo graag een bezette vent wil, heb je imo geen eigenwaarde. Je blijft altijd een vijfde wiel aan een wagen, je blijft altijd met lege handen achter.
Maar dan doe je de aanname dat ze altijd meer zouden willen en dat is niet altijd zo. Een bekend voorbeeld is Prue Leith.https://www.dailymail.co.(...)elp-career-girl.html
Het kan ideaal zijn als de seks gewoon goed is, je lover discreet en je geen trek hebt in meer gedoe zoals de familie ontmoeten en daar contact mee moeten onderhouden. Als je een eigen netwerk hebt, hoef je ook niet alleen te zitten met kerst. Dan kan het gewoon een aanvulling zijn, waarbij je minder risico hoeft te lopen omdat je niet the main event bent en hoeft te worden en je leven om hoeft te gooien, omdat je al weet dat het nergens heen gaat.
Dat kan prima samen gaan met eigenwaarde, dus het zijn echt niet alleen maar hopeloos verliefde en/of wanhopige mensen die op meer hopen die mee gaan in zoiets.
pi_187784704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar dan doe je de aanname dat ze altijd meer zouden willen en dat is niet altijd zo. Een bekend voorbeeld is Prue Leith.https://www.dailymail.co.(...)elp-career-girl.html
Het kan ideaal zijn als de seks gewoon goed is, je lover discreet en je geen trek hebt in meer gedoe zoals de familie ontmoeten en daar contact mee moeten onderhouden. Als je een eigen netwerk hebt, hoef je ook niet alleen te zitten met kerst. Dan kan het gewoon een aanvulling zijn, waarbij je minder risico hoeft te lopen omdat je niet the main event bent en hoeft te worden en je leven om hoeft te gooien, omdat je al weet dat het nergens heen gaat.
Dat kan prima samen gaan met eigenwaarde, dus het zijn echt niet alleen maar hopeloos verliefde en/of wanhopige mensen die op meer hopen die mee gaan in zoiets.
Wat je zegt, daar zit wat in ja :) Maar ik moet wel zeggen dat je het zo brengt alsof het helemaal niet erg is om met een bezette man/vrouw te scharrelen, of lees ik het verkeerd?
pi_187784818
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat je zegt, daar zit wat in ja :) Maar ik moet wel zeggen dat je het zo brengt alsof het helemaal niet erg is om met een bezette man/vrouw te scharrelen, of lees ik het verkeerd?
Is het van een andere kant bekijken, waarom mensen hiervoor zouden kunnen kiezen afgezien van een vermeend gebrek aan eigenwaarde, ook het ermee eens zijn ofzo?
pi_187785201
Mannen met een relatie hebben zichzelf al bewezen. Die zijn aantrekkelijker. Kan je als vrouw het nog niet leuk van jezelf vinden dat je op die mannen valt, maar je doet het toch wel, want het zijn de mannen die vrouwen kunnen krijgen
  zaterdag 6 juli 2019 @ 21:28:18 #83
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_187785408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O de ‘for every gorgeous girl, there’s a guy fed up with her shit’ doctrine.

Ja, kan.

Kan ook gewoon zijn dat hij verliefd is geworden op TS. Ook als je een fotomodel als vriendin hebt kun je gewoon op een ander verliefd worden.
Dat zeg ik.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_187791024
Ik weet niet hoe andere vrouwen omgaan met mannen die al een relatie hebben maar voor mij geldt in ieder geval dat ik het niet wil voor mezelf. Uit moreel oogpunt, maar ook geen zin om dat vijfde wiel te zijn of kans te lopen op een gebroken hart of drama..
pi_187791125
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:16 schreef Peggysueallen1900 het volgende:
Ik weet niet hoe andere vrouwen omgaan met mannen die al een relatie hebben maar voor mij geldt in ieder geval dat ik het niet wil voor mezelf. Uit moreel oogpunt, maar ook geen zin om dat vijfde wiel te zijn of kans te lopen op een gebroken hart of drama..
Ik ga daar precies hetzelfde mee om als mannen die geen relatie hebben, want ik heb zelf een relatie.

Verder denk ik dat dit een m/v ding is, maar dat vrijgezelle mannen voor hetzelfde dillemma kunnen komen te staan als een bezette vrouw met ze flirt.
pi_187791153
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ga daar precies hetzelfde mee om als mannen die geen relatie hebben, want ik heb zelf een relatie.

Verder denk ik dat dit een m/v ding is, maar dat vrijgezelle mannen voor hetzelfde dillemma kunnen komen te staan als een bezette vrouw met ze flirt.
Als een bezette vrouw interesse in mij toont en ik interesse heb, dan zou het bezet zijn voor mij inderdaad geen reet uitmaken.

Ik geloof ook niet zo in de term bezet. Als ze interesse toont is ze kennelijk niet bezet. Ze is beschikbaar. Tsja, zelfbeschikking...
pi_187791175
Een beetje vrouw neemt contact op met zijn vriendin.
pi_187791178
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als een bezette vrouw interesse in mij toont en ik interesse heb, dan zou het bezet zijn voor mij inderdaad geen reet uitmaken.

Ik geloof ook niet zo in de term bezet. Als ze interesse toont is ze kennelijk niet bezet. Ze is beschikbaar. Tsja, zelfbeschikking...
Maar ik had het over zelf bezet zijn, dat is in jouw voorbeeld niet aan de orde. ;) Aangezien je interesse hebt en je dan volgens je eigen definitie niet bezet bent.

Dus ik snap ook niet waarom je op mijn post reageert, want jouw reactie heeft er bar weinig mee te maken. :')

edit: Oh je reageerde op de laatste zin. Nee dat jij dat niet hebt dat weten we wel hoor. Toch zijn er genoeg mannen die wel voor een moreel dilemma komen te staan in de situatie van TS. Iets met dat de individuele verschillen groter zijn dan de verschillen tussen mannen en vrouwen onderling.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2019 09:58:03 ]
pi_187791217
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:49 schreef Pinzon het volgende:
Een beetje vrouw neemt contact op met zijn vriendin.
:')
pi_187791239
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 09:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar ik had het over zelf bezet zijn, dat is in jouw voorbeeld niet aan de orde. ;) Aangezien je interesse hebt en je dan volgens je eigen definitie niet bezet bent.

Dus ik snap ook niet waarom je op mijn post reageert, want jouw reactie heeft er bar weinig mee te maken. :')
Dan heb ik jou kennelijk verkeerd begrepen.

Maar verder: klopt. Of je nu een relatie hebt of niet, zodra je interesse toont maak je jezelf beschikbaar.

Is meteen ook een verduidelijking voor mensen die niet snappen dat wat flirten gezien kan worden als vreemdgaan, als dat vanuit een intentie is die verder kan gaan dan het moment zelf.
pi_187791336
Kan toch een open relatie zijn?
pi_187791374
Het is wel een beetje de grote IK show van TS, denk eens aan zijn vriendin aub en stop hiermee.
pi_187791474
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:17 schreef Pinzon het volgende:
Het is wel een beetje de grote IK show van TS, denk eens aan zijn vriendin aub en stop hiermee.
Zijn vriendin? Fuck her! Als haar vriend en TS elkaar leuk vinden en graag bij elkaar willen zijn, prima. Die vriend is geen bezit!
pi_187791482
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zijn vriendin? Fuck her! Als haar vriend en TS elkaar leuk vinden en graag bij elkaar willen zijn, prima. Die vriend is geen bezit!
Nou lekker dan...als jij zo in het leven staat..
pi_187791511
quote:
13s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:30 schreef Pinzon het volgende:

[..]

Nou lekker dan...als jij zo in het leven staat..
Als jij je leven lang bij iemand wil blijven, ook als je iemand anders ontmoet waar je helemaal verliefd op wordt, moet jij dat helemaal zelf weten, maar je doet jezelf en de ander daarmee tekort.

Als mijn vriendin denkt gelukkiger te worden met een ander, moet ze dat ook vooral doen. Ik ben geen liefdadigheidsproject en vind dan wel een ander waarmee ik het leuk heb.

Kom op!
pi_187791532
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij je leven lang bij iemand wil blijven, ook als je iemand anders ontmoet waar je helemaal verliefd op wordt, moet jij dat helemaal zelf weten, maar je doet jezelf en de ander daarmee tekort.

Als mijn vriendin denkt gelukkiger te worden met een ander, moet ze dat ook vooral doen. Ik ben geen liefdadigheidsproject en vind dan wel een ander waarmee ik het leuk heb.

Kom op!
Prima, maar wees dan ook zo volwassen om open kaart te spelen richting het thuisfront.
pi_187791647
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:36 schreef Pinzon het volgende:

[..]

Prima, maar wees dan ook zo volwassen om open kaart te spelen richting het thuisfront.
Op basis van dat je iemand kent die je leuk vindt, maar wat vooral nog een fantasie is?

Nou ja, dat lijkt mij dan weer niet zo slim.
pi_187792396
quote:

[..]

Kom op!
Ken jij wel houden van in een relatie? Of blijft het op de oppervlakte, vraag ik me af?
pi_187792458
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ken jij wel houden van in een relatie? Of blijft het op de oppervlakte, vraag ik me af?
Natuurlijk kan ik dat.

Maar dan nog kun je iemand anders ontmoeten en daar verliefd op worden. En als dat gebeurt wil ik onderzoeken of het wel verstandig is dat ik in mijn huidige relatie blijf.
pi_187792732
quote:

[..]

Kom op!
Vooropgesteld dat ze het wel eerlijk zegt mag ik aannemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')