Daar staat iedereen op. Er gaat niemand dood dit keer?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef James1988 het volgende:
De nieuwe castfoto, van de GTST-website:
[ afbeelding ]
ALs lijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat Jojo en Lana de belangrijkste rollen dit seizoen gaan spelen![]()
O die is nog best oké opgedroogd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:40 schreef Nathvi het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)rg-reageert-op-gtst/
Wat grappig dat die David Harkema dat is xD
Vind hem er beter uit zien dan in zijn gtst tijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:12 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
O die is nog best oké opgedroogd.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:13 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Vind hem er beter uit zien dan in zijn gtst tijd.
Hij had zich toch diep in de schulden gestoken om Zoë gelukkig te kunnen maken? En zodra zij zich besefte dat Rik geen gouden eieren legt maakte ze dat ze wegkwam om met prins Biostabil naar Dubai te gaan?quote:
Ver weg naar een hutje op de hei, om z'n zonder te overdenken?quote:Waar zou hij naartoe gaan?
Het zou me niet verbazen als Lucas straks met Kimberly en Tiffy woont in dat 'peperdure Paleis'. Wat ze met z'n vieren al amper konden betalen. Daan zal wel boven De Koning blijven wonen.quote:Samen met Daan naar Kimberly en Lucas nu Aysen en Zoë weg zijn?
Oh jottem! Hier ga ik weer mooi mee aan de slagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef James1988 het volgende:
De nieuwe castfoto, van de GTST-website:
[ afbeelding ]
Oh ja... Denk het wel dan he? Die hadden natuurlijk maandag moeten beginnen en liggen in 1 klap geen week meer voor. Dus denk dat ze die 2 weken er ineens uitgooien. Jeetje wat een puinhoopquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:06 schreef Fokkie83 het volgende:
En hoe gaat videoland dit oppakken?
Dubbele afleveringen volgende week?
Staat online op Videoland hoor, je kunt de eerste week al zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:05 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oh jottem! Hier ga ik weer mooi mee aan de slag
[..]
Oh ja... Denk het wel dan he? Die hadden natuurlijk maandag moeten beginnen en liggen in 1 klap geen week meer voor. Dus denk dat ze die 2 weken er ineens uitgooien. Jeetje wat een puinhoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vind ik het debiel dat Anton meteen aan bulimia denkt, want met die symptomen (veel suiker eten, moe, vaak plassen) is suikerziekte nogsteeds een vrij grote optie lijkt me.
Edit: Never mind. Ik ga maar even solliciteren bij het AMC denk ik![]()
.
Erik had wel gelijk met zijn statement dat de oude Ludo terug zou komen. Hij acteert de ballen uit zijn broek, maar het verhaal is er gewoon niet.
Ik ga even bingen en pleur de rest in een spoiler:SPOILER: Afl 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: afl3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Afl 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Afl 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 23-08-2019 13:56:22 ]![]()
Zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:09 schreef Devil010 het volgende:
Dat vloggen hangt me nu al enorm de vot uit.
En gtst is ook wel lekker aan het gaan op mensen die meteen een doodswens hebben als ze in een ziekenhuis bed liggen. Vorig jaar Rik en nu Jojo en Amir maar gelijk. Toe maar toe maar.
En dat eindeloze slutshaming van Kimberly ben ik ook echt zat.![]()
Voor de liefhebbers de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan blijf ik benieuwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een saaie start week, verhaallijnen schieten weer alle kanten op en logica is nergens te vinden.
En juffrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, dat zullen de schrijvers inmiddels allemaal al wel weer vergeten zijn....14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Voor de liefhebbers de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:08 schreef miaeak het volgende:
Je mist echt weer opbouw hier. Afscheid nemen van een set is bijna net zo waardevol als afscheid nemen van een personage. De flashbacks waren leuk, maar voor mijn gevoel bedacht Rik in dezelfde aflevering dat hij ging verhuizen als in de aflevering waarin hij de deur achter zich dicht trok. Waar is de aanloop hier naartoe? Wat langer zoeken naar woonruimte, inpakken, herinneringen etc. Überhaupt, waarom weer een woning van een personage afnemen. Wie wonen er nu nog in een eigen huis? Ludo en Anton?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Japepk op 25-08-2019 23:42:29 ]'t Echte en 't ware!![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:33 schreef Japepk het volgende:
[..]Sinds Daan hem een loer draaide door die chick in te huren die zei dat hij haar had aangerand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: volgende week maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:30 schreef miaeak het volgende:
Dat heeft een goede reden:SPOILER: volgende week maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We waren het vergeten. Of waren we het verloren...? Naja, in ieder geval waren we het kwijt. Maar we luisteren zeker naar de kritiek dat Jamin teveel obese veroorzaakt. Vandaag hebben we eigenlijk pas de kennis dat het een verkeerde sponsor is. Dat vinden wij heel spijtig uiteraard. Dus bij een volgende keer zal Lucas aan de beurt zijn met een gemuteerde Haribo-beer van de Lidl."![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:33 schreef Japepk het volgende:
[..]Volgens mij missen ze in de studio ook een hoop ruimte voor meerdere sets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je mist echt weer opbouw hier. Afscheid nemen van een set is bijna net zo waardevol als afscheid nemen van een personage. De flashbacks waren leuk, maar voor mijn gevoel bedacht Rik in dezelfde aflevering dat hij ging verhuizen als in de aflevering waarin hij de deur achter zich dicht trok. Waar is de aanloop hier naartoe? Wat langer zoeken naar woonruimte, inpakken, herinneringen etc. Überhaupt, waarom weer een woning van een personage afnemen. Wie wonen er nu nog in een eigen huis? Ludo en Anton?
maar dat speelt al jaren zo, anders hadden ze half Meerdijk niet bij vrienden en kennissen laten inwonen. Het verbaast me nog steeds dat Lucas bij Aysen in het huis woonde, die Lucas in 2013 ofzo een keer ontvoerd had, en erg bruut had behandeld in de gevangenis.![]()
Ze hadden Maxime en Bill erin moeten houden, dan had je nog wat leuke verhaallijnen gehad. Ook die alzheimer van Marieke is te snel gegaan. Doe dat na een paar jaar, en niet een half jaar na intrede in GTST. Mark hadden ze ook beter als sidekick naast Ludo moeten houden, met een nieuw bedrijf. En Billy.... daar hadden ze eigenlijk niet aan moeten beginnen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Claude_Viole op 26-08-2019 11:56:13 ]![]()
Diabetes vereniging zal wel weer betaald hebben hiervoor.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Vroeger zat ik op het puntje van mijn stoel tijdens de nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen. Nu totaal niet......
En waarom laat Ludo zich onder druk zetten door die Carmen? Mijn god...
Ik heb betere acties van Ludo gezien. Hoe de schrijvers zoiets 8 jaar geleden hadden opgelost.
Ludo staat op, zegt dat hij akkoord gaat met het huwelijk. Deelt een flinke vuist uit tegen Carmen, en zegt tegen haar: "Dat is niet zo slim!". Regel voor de zekerheid wat beveiliging voor zijn hele familie. En vervolgens laat hij haar lekker in het geheim afvoeren door wat mannetjes, en zien we haar een graf voor haar delven, of een onder dwang een boot nemen naar Engeland. Opgelost....
Maar nee, hij laat zich gewoon chanteren![]()
![]()
![]()
![]()
(en waarom is Carmen in godsnaam een link)
![]()
Marieke had geen Alzheimer maar FTD. In het echte leven komt het bij die vorm van dementie ook vaak voor dat mensen heel snel aftakelen, sommigen kunnen binnen een paar maanden helemaal niets meer. Paar jaar geleden was er iets over op tv in het EO programma Jong, een man van begin 30 had FTD en binnen een paar maanden na de diagnose moest hij naar een verpleeghuis, hij kon bijna niets meer. Helaas niet meer terug te kijken, alle afleveringen van dat programma zijn inmiddels verwijderd van npo.nlquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:47 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Volgens mij missen ze in de studio ook een hoop ruimte voor meerdere sets.
maar dat speelt al jaren zo, anders hadden ze half Meerdijk niet bij vrienden en kennissen laten inwonen. Het verbaast me nog steeds dat Lucas bij Aysen in het huis woonde, die Lucas in 2013 ofzo een keer ontvoerd had, en erg bruut had behandeld in de gevangenis.![]()
Ze hadden Maxime en Bill erin moeten houden, dan had je nog wat leuke verhaallijnen gehad. Ook die alzheimer van Marieke is te snel gegaan. Doe dat na een paar jaar, en niet een half jaar na intrede in GTST. Mark hadden ze ook beter als sidekick naast Ludo moeten houden, met een nieuw bedrijf. En Billy.... daar hadden ze eigenlijk niet aan moeten beginnen.![]()
@Alieda-R Daar heb je gelijk in. Maar jammer dat het al in het begin van de soap al langzamerhand duidelijker werd. Ze hadden hadden haar er nog wel langer in mogen houden. Vooral na een come-back na vele jaren.![]()
Janine tegen Ludo: "Jij verdient een Oscar voor deze grootse acteerprestatie."
En dat kwam ergens wel overeen met wat ik bij die scène dacht, want man man man, dat Erik de Vogel dit soort belachelijke verhaallijnen en scènes niet gewoon weigert is mij een raadsel
En naast die vreselijke B-acteur, ook graag een applaus voor dat naturelle spel van die arts van JoJo. Als je zou zeggen dat ze haar tekst van de autocue oplas geloof ik het ook
Wat mij ook opviel is de oproep: "Dokter Vroman naar de SEH". Ben benieuwd wie er nog meer van het AZB naar het AZM zijn overgestapt![]()
![]()
650.000vrije val! Zelfs Lingo scoorde meer.
UWV gaat het druk krijgen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik heb er een hard hoofd in dat ze dit tij nog kunnen keren..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:55 schreef RipCity het volgende:
UWV gaat het druk krijgen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de nieuwsgierigheid voor de 1ste vernieuwde LINGOquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:55 schreef RipCity het volgende:
UWV gaat het druk krijgen.
moeten ze nog maar vast zien te houden - voor mij was 1 x voldoende
wat moet ik nu kijken om 20.00 uur?
GTST al jaren geleden afgezworen - zit totaal geen ziel meer in
ben blij dat de britse soaps een goed alternatief bieden (ook met ups and downs perioden)... en huiver mee![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:37 schreef miaeak het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
LolNah vals alarm. Linda probeerde haar te verleiden en ze deed net of ze erin trapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah en Amir heeft een paniek aanval.
Gtst moet even beetje research doen hoe dat eruit ziet, want ze hebben het nu regelmatig geprobeerd en het lukt niet zo goed.
Ludo kwam nog het dichtste bij.![]()
Schrijversteam ontslaan lijkt me nog de enige redding
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik heb de eerste aflevering na de cliffhanger geprobeerd te kijken,toch maar stopgezet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:37 schreef miaeak het volgende:
Zou het wel gezellig kunnen maken met die twee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ja dus, dat Jojo diabetes heeft is vanwege een samenwerking met het Diabetesfonds. Ze adverteren er zelfs mee.
edit: en Amir trapt z'n vrouw weer eens de grond in. 'Je snapt er niets van', 'wat je zegt slaat nergens op', enzovoorts. Dat wordt vast een heel goed huwelijk
[ Bericht 29% gewijzigd door James1988 op 27-08-2019 20:32:35 ]![]()
Ik moet zeggen dat het nieuwe seizoen me aardig bevalt. Heb ook het idee dat de volwassen personages nu wat meer aan bod komen, en de plottwist van de eerste week (ik kijk via Videoland) had ik niet zien aankomen![]()
Geen idee hoe ik er ooit bij ben gekomen maar ik kijk nogal regelmatig die britse soap Hollyoaks. Zitten af en toe best goede verhaallijnen tussen met ook actuele dingen en af en toe ook verhaallijnen dat ik denk wtf!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
de nieuwsgierigheid voor de 1ste vernieuwde LINGO
moeten ze nog maar vast zien te houden - voor mij was 1 x voldoende
wat moet ik nu kijken om 20.00 uur?
GTST al jaren geleden afgezworen - zit totaal geen ziel meer in
ben blij dat de britse soaps een goed alternatief bieden (ook met ups and downs perioden)haha wie dat verzint heeft wel een zwarte ziel
![]()
![]()
Jaja RobbieBoy. Ik geloof er geen sikkepit van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat het nieuwe seizoen me aardig bevalt. Heb ook het idee dat de volwassen personages nu wat meer aan bod komen, en de plottwist van de eerste week (ik kijk via Videoland) had ik niet zien aankomen
Paniekvoetbal bij RTL.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja beetje raar wel toch? Hij werd toch onder druk gezet door Billy? Dat is nu ineens omgedraaid?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja RobbieBoy. Ik geloof er geen sikkepit van.
Paniekvoetbal bij RTL.
Ik snap het niet zo geloof ik. Is dit een plot twist om maar een plot twist te hebben of waren ze dit al vanaf het begin van plan? Kan het me nauwelijks voorstellen.
@PeterKelder wat vind jij?![]()
Het voelt inderdaad alsof ze nu met terugwerkende kracht logica willen brengen in een gatenkaas-verhaallijn. Want o, wat waren ze trots over hun 'shock twist' dat Ludo ineens zijn jawoord aan Billy gaf. Alleen moesten ze daarna nog met een logische verklaring komen voor dit alles en proberen ze dat nu te geven door die hele ontvoering door Carmen (want o ja, die had ook nog ergens een scène vorig seizoen), die dan nu weer werkt in opdracht van Rob, die dit dus alleen maar weer doet om Janine zo voor zich te winnen - denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja beetje raar wel toch? Hij werd toch onder druk gezet door Billy? Dat is nu ineens omgedraaid?
Ik snap het niet zo geloof ik. Is dit een plot twist om maar een plot twist te hebben of waren ze dit al vanaf het begin van plan? Kan het me nauwelijks voorstellen.
@:peterkelder wat vind jij?
Alleen, zelfs met deze 'logische' verklaring klopt er nog geen reet van. Maar dat doet het vanaf het begin al niet. Billy kwam in de serie als de grote macht achter een groot drugs- en witwasimperium middels een frietkraamketen waar Aysen infiltreerde, toen werd Ludo er ineens in gefietst want Billy was ineens kunstliefhebber en na een lachwekkende apotheose verdween Billy, om een paar maanden doodleuk terug te keren. En iedereen was blijkbaar vergeten dat ze meerdere strafbare feiten op haar naam had staan.
Rob kwam binnen als relatietherapeut van Linda en Anton en bleek later ineens vanaf het begin te zijn ingehuurd door Billy om Ludo en Janine uit elkaar te drijven - terwijl Janine dankzij Linda bij Rob in therapie ging. Dus hoe de fucksels kan dat zelfs gearrangeerd zijn?
Dan nog dat hele kinderachtige gedoe tussen Ludo en Billy en die Bansky-actie met dat schilderij (enter Carmen), niet veel later slaat Rob in duidelijke angst voor represailles op de vlucht, verdwijnt spoorloos, evenals Ludo en Billy. Janine gaat op zoek naar Rob, stuit nog even tegen een of andere gastrolcrimineel (wat had die er zelfs mee te maken?!), waarbij Aysen en passant ook ineens verdwijnt en nu zitten we met deze hele zooi waarin de rollen ineens totaal zijn omgedraaid. Rob is het grote brein en werkt samen met Carmen (uhm, hoe kennen die twee elkaar ook weer?) en Ludo en Billy zijn de marionetten geworden. Natuurlijk, logisch.
Serieus, zelfs Pittige Tijden had meer logica in de verhalen.![]()
De verhaallijn van Carmen gaat wel wat spannender worden.Ze hebben nu 2 goede actrices ( Billy en Carmen ) erbij dus hoop dat ze er echt gebruik van maken.
Wat een gezeur dat huwelijk tussen Sjors en Amir. Ze hebben Amir ineens een rot karakter gegeven.
En Ludo en Janine mogen nu wel eens voorgoed uit elkaar blijven maar die komen natuurlijk ook weer bij elkaar over een tijdje.
Jojo moet er gewoon per direct uit.Ze kan gewoon echt niet acteren.
Valentijn zijn verhaallijn valt me ook vies tegen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 28-08-2019 12:17:23 ]![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:08 schreef miaeak het volgende:
Als ik het zo lees zijn de schrijvers afgestapt van alles na een week weggooien en opnieuw beginnen en voeren ze dit procedé nu elke dag uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voer de serie gewoon af, dit is niet meer te redden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: