Zo, vorige topic is vrij vol geworden. Had niet gedacht dat zoveel mensen zouden reageren. Ik heb er even snel doorheen geklikt maar niet alles gelezen. Er waren mensen die twijfelden of dit in mijn hoofd afspeelden en dat ik een narcist ben. Nou één van deze twee dingen is waar. Ik ben zeker een narcist. Maar nogmaals, wanneer een vrouw me probeert te zoenen dan weet ik dat zeker. Overigens de laatste keer dat ik het zeg.quote:Oké, ik had een verjaardag bij mijn ouders thuis waarbij we allemaal in ons ouderlijk huis slapen (we wonen allemaal ver weg)
Mijn vriendin lag al boven op bed maar ik was nog even beneden gebleven om een paar biertjes te drinken. Nu ging ik voor het slapen gaan nog even naar de wc. Toen ik uit de wc stapte kwam ik de vriendin van mijn broer tegen. We hadden beide gedronken en we spraken even.
Toen probeerde ze me te zoenen en ik twijfelde even een halve seconde om het te doen maar heb haar afgewezen. Echt what the fuck. Ik lig nu half lam in bed te slapen. Mijn vriendin slaapt al. Ik hoorde net mijn broer met z'n vriendin ook gaan slapen.
Hoe ga ik dit morgenochtend overleven, wat ga ik doen? Jezus. Moet ik het mijn vriendin vertellen?
Dit kan echt niet hoor.
Wat doe ik morgen bij het ontbijt?
ff afgaande op deel 1, nee denk niet dat het verzonnen is eigenlijk hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:25 schreef Falco het volgende:
Dit is een leuk verzonnen topic. Je kunt er wellicht een boek of novelle van schrijven.
haha nou...quote:
Waarom alleen je ouders vertellen? Opa en oma hebben ook recht op de waarheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:14 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb met mijn broer afgesproken dat als hij het mijn ouders wil vertellen, dat hij daar vrij in isen dat wij ons in ieder geval stil houden wanneer hij daar behoefte aan heeft.
Je zou haast zeggen het is nu beter om het helemaal naar iedereen open te gooien enzo he?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom alleen je ouders vertellen? Opa en oma hebben ook recht op de waarheid.
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef kree het volgende:
@ TS, hoe gaat die bbq zijn nu? Of wat ik me nog meer afvraag hoe ga jij erin enzo na al dit?
Tja dat is wel een dingetje? Van je vriendin toch aardig kut wel. Bedoel je bent eerlijk geweest over alles. Dat had opzich wel genoeg moeten zijn enzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komt
En was deze ellende je het allemaal waard?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komt
haha neequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:26 schreef SeLang het volgende:
De oplossing: girlfriend swap met je broer!
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee
Tis gewoon nog steeds nu wel een dingetje, die bbq gaat een verschil maken denk?
?
Ik voorzie vriendinnen nu vooral ruzie met elkaar maken enzo
Die heeft geen leven denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?
euh voor ik er antwoord op geef.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?
Het was niet lullig bedoeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
euh voor ik er antwoord op geef.
Ik lees dit vanaf het begin mee he? En het is een vraag (en hele lompe situatie sowieso) die dus gaandeweg als je meeleest erger aan het worden is.
Dus waarom is het interessant? Omdat ik de afloop wil weten nu ook.?
Waarom vraag jij dit btw? of lees je het sowieso?
Je had het ook gewoon kunnen negeren enzo of in FB posten?
Zelfde geld voor je buurman eronder trouwens
het is zeikerig bedoeld naar mij, daarom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:00 schreef Cryptocoryne het volgende:
Euh waarom moet het in fb gevraagd worden? Hij stelt toch een vraag direct aan jou gericht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |