Heb al eens eerder gedaan, op verjaardag van maatje.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook eens gedaan. Was best leuk, niet verwacht.
ik zie geen spelfoutquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je doe uni en maakt een spelfout
jij moet ons land leiden
Geri Halliwelquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
Twylight is overigens een album van Geri Allen
Wat voor is het? Wij hadden in Groningen een met planten en gif en vaccinaties en is ons gelukt binnen het uur... wel met nog maar 5 minuten overquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al eens eerder gedaan, op verjaardag van maatje.
Was erg leuk, ondanks dat we faalden.
Nu met familie, dus we gaan zeker falen, maar dat geeft niet. Het thema heeft namelijk te maken met mijn familie.
Flips wel maar ik dan niet i guess… en dat is wel nodig als je het hebt over beiden posten hahaatjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
flips is er vaker gewoon hoor tijdens kantooruren
Twilight kan ook gewoon hoor, trek je niets aan van tjackaa.quote:
Zie dm.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor is het? Wij hadden in Groningen een met planten en gif en vaccinaties en is ons gelukt binnen het uur... wel met nog maar 5 minuten over
[..]
Flips wel maar ik dan niet i guess… en dat is wel nodig als je het hebt over beiden posten hahaatjes
Ja, zeker. met 5 man waren we. Niet iedereen kende elkaar ook bij aanvang dus was wel echt lachen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie dm.
Klinkt goed. Heeft iedereen bij kunnen dragen?
Hey noel. Hoeveel rupshaartjes heb je al ontvangen?quote:
Ziet er grappig uit. Wil het opzich wel vaker gaan doen, maar ken niet zoveel mensen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zeker. met 5 man waren we. Niet iedereen kende elkaar ook bij aanvang dus was wel echt lachen.
Wij deden https://www.escaperoomsnederland.nl/rooms/escapehunt-groningen/
En dan laboratorium.
je kan het ook met 2 man doen maar ja, ik vind het persoonlijk ook leuker denk ik met 4 of meer personen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit. Wil het opzich wel vaker gaan doen, maar ken niet zoveel mensen.
Weet niet meer eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ama, waar komt dat "biem" vandaan eigenlijk?
Zag het vandaag op werk op een stoel geschreven staanquote:
Een ziljoenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey noel. Hoeveel rupshaartjes heb je al ontvangen?
Lolquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag het vandaag op werk op een stoel geschreven staan
Ik weet niet wat de twilightzone is maar als ik daar met jou ben, helemaal primaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flippieeee! zit ik in de twilightzone? ik ben dit niet gewend dat wij allebei aanwezig zijn
Van dat filmpje van dumpertquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zone tussen licht en schemer ofzo.... maar het is vrijdag en is lekker rustig dus weer eens op fok yaaayy!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de twilightzone is maar als ik daar met jou ben, helemaal prima
Dus ongeveer 2 vierkante cm?quote:
Patat, Pizza of pannenkoeken?quote:
Dat klinkt ook wel tof om samen te doen. Mysteries oplossenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een zone tussen licht en schemer ofzo.... maar het is vrijdag en is lekker rustig dus weer eens op fok yaaayy!![]()
En wow zou niets anders willen dan samen in de twilightzone zijn en mysteries op lossen met jou
[..]
Dus ongeveer 2 vierkante cm?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een zone tussen licht en schemer ofzo.... maar het is vrijdag en is lekker rustig dus weer eens op fok yaaayy!![]()
En wow zou niets anders willen dan samen in de twilightzone zijn en mysteries op lossen met jou
[..]
Dus ongeveer 2 vierkante cm?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, helder.
Dacht al even dat ik met Rozevla werkte.
Mij ook, lijkt mij enigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel tof om samen te doen. Mysteries oplossen
Patat op een bedrijfsuitjequote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen idee, bedrijfsuitje, zal wel patat worden
Ja, je bent afgevallen toch? op die pic met je hondje leek je veel dikker dan op je laatste pic man.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoiets.
Jij met je afgevallen dit dat
HEYYY DADDY!!!quote:
Hond heb ik wel, maar die gaat geen Scooby Doo hetenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook, lijkt mij enigNu hebben we nog een nerdy meisje en een stoner en een hond nodig.
[..]
Patat op een bedrijfsuitje
Ja of visquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook, lijkt mij enigNu hebben we nog een nerdy meisje en een stoner en een hond nodig.
[..]
Patat op een bedrijfsuitje
Ik vind het zo irritant dat het weer grappig wordquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:48 schreef I. het volgende:
[..]Vind die vent echt irritant. De rest is leuk, maar die act, zo vermoeiend.
Hoe heet ie? hij mag heten zoals jij wil... zo lang we maar een echte mysterie oplosser groepje zijn dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hond heb ik wel, maar die gaat geen Scooby Doo heten
Stoner kunnen we Noel wel vragen
Nerdy meisje vind ik lastig
Als het kibbeling is, is het prima.quote:
Nou gewoon iets neutralers. En klinkt helemaal prima, mysteries zijn erg leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat het weer grappig wordmet die zeikstem.
Wie vind jij het lekkerste wijf? ik Steviealleen die valt alleen op vrouwen huuuuuu
[..]
Hoe heet ie? hij mag heten zoals jij wil... zo lang we maar een echte mysterie oplosser groepje zijn dan!
Of gewoon ama gebruiken als nerdy en stoner. 2 vliegen in 1 klap.
Hoeven we ook geen eten met een extra persoon te delen als we bij jouw werk gaan lunchen.
Ik kan er echt niet om lachen. Word er gewoon ongemakkelijk van.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie vind jij het lekkerste wijf? ik Steviealleen die valt alleen op vrouwen huuuuuu
Die pic met hondje zag je alleen m'n rug magquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je bent afgevallen toch? op die pic met je hondje leek je veel dikker dan op je laatste pic man.
Ik ben niet nerdy.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ej jonge dus wissel je mij zomaar in jeetjequote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet ie? hij mag heten zoals jij wil... zo lang we maar een echte mysterie oplosser groepje zijn dan!
Hoeven we ook geen eten met een extra persoon te delen als we bij jouw werk gaan lunchen.
Echt he.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat je een nerd dan.
Geregeld dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou gewoon iets neutralers. En klinkt helemaal prima, mysteries zijn erg leuk.dat is wel een deal. En Ama is wel echt gezellig
Nooit geweest al had ik laatst boterzachte zalm van de BBQ toch maar geprobeerd en dat was eigenlijk niet viesquote:
En je dikke nek, kop en bipsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die pic met hondje zag je alleen m'n rug mag
Ik zit net te denken en inderdaad eigenlijk geen lastige keuzequote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet om lachen. Word er gewoon ongemakkelijk van.
Stevie sowieso ja. Maar da's ook niet zo'n lastige keuze toch.
Wel je bent fan van starwars.quote:
Jij bent toch geen stoner of wel? of ben je weer bezig?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ej jonge dus wissel je mij zomaar in jeetje
Geen idee eig.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat je een nerd dan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he.
Wij zijn nerds in de blowkunde
Nerd dusquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit net te denken en inderdaad eigenlijk geen lastige keuzeer zijn volgens mij nog maar 2 of 3 andere vrouwen bij die set en ondanks dat 1 daarvan wel heel grappig is, die met rossig haar dacht ik is ze niet heel knap
Stevie doet me denken aan Avril Lavigne.
Oh oh oh en als argument wil ik ook gebruiken dat je mod op FOK! bent..... terecht toch?quote:
Da's wel echt nerdy ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oh oh en als argument wil ik ook gebruiken dat je mod op FOK! bent..... terecht toch?
En die dikke nog die wel eens een petje op heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ja precies. Een licht getinte met zo'n slis, totaal niet aantrekkelijk verder, en dus idd die rossige, die het ook écht niet wint van Stevie.
Heeft ze wel wat van weg ja.
Ojaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die dikke nog die wel eens een petje op heefthaha ja die slissende Indiër
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even buiten Pokémon vangen enz. #nerd
Dat was totaal niet te zien op die fotoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geregeld dus
Hoe is het verder met u?
[..]
Nooit geweest al had ik laatst boterzachte zalm van de BBQ toch maar geprobeerd en dat was eigenlijk niet vies
Meen je dezequote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even buiten Pokémon vangen enz. #nerd
Maar ben je nou afgevallen dan? of wil je gewoon mijn compliment niet accepteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was totaal niet te zien op die foto
Je kan ook de user Murdera vragenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:32 schreef I. het volgende:
Zo eens even een nieuwe dweil kopen. Of iets dat er op lijkt.
Die heb een kop als een dweil hahaatjes.quote:
Afgevallen aangekomen afgevallen aangekomen afgevallenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ben je nou afgevallen dan? of wil je gewoon mijn compliment niet accepteren?
Cycle of lifequote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Afgevallen aangekomen afgevallen aangekomen afgevallen
Vieze jojo en smoken dan? ook jojo? of nog steeds helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Afgevallen aangekomen afgevallen aangekomen afgevallen
Ideaal. Steek z'n kop wel even in een bak water dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb een kop als een dweil hahaatjes.
Preciesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal. Steek z'n kop wel even in een bak water dan.
Broer komt dit weekend hier, z'n verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies
Iemand nog leuke plannen dit weekend?
Ik zou na de verjaardag schoonmakenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:41 schreef I. het volgende:
[..]
Broer komt dit weekend hier, z'n verjaardag vieren.Dus ik mag zo wel even gaan beginnen met schoonmaken enzo.
Jij?
Nee man ik rook gewoon volopquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vieze jojo en smoken dan? ook jojo? of nog steeds helemaal niet?
Noelquote:
Mwah, we houden het beschaafd, dus veel valt er dan niet schoon te maken. Maar ik hou er wel van om mensen te ontvangen in een schoon huis.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou na de verjaardag schoonmaken
Zelf niks bijzonders. Na werk even niks en morgen zouden we naar foodtruck festival in noorder plantsoen hier in de stad echter het weer lijkt niet mee te zitten dus denk dan visjes kopen voor onze nieuwe aquarium.
Wel prima met jou?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geregeld dus
Hoe is het verder met u?
[..]
Nooit geweest al had ik laatst boterzachte zalm van de BBQ toch maar geprobeerd en dat was eigenlijk niet vies
Oh ja dan wel, dacht echt feest met veel man... dan heb je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, we houden het beschaafd, dus veel valt er dan niet schoon te maken. Maar ik hou er wel van om mensen te ontvangen in een schoon huis.
Hmm, lijkt er op dat het wel weer lekker gaat regenen morgen idd. Maar hebben ze daar bij dat festival niet ook al over nagedacht? En staan er dan gewoon partytenten etc?Mja, moet je ook maar net zin in hebben idd
NiceJe had al aardig wat vissen toch?
wtfquote:Een populaire Instagrammer heeft voor ophef gezorgd door aan te kondigen haar eigen badwater te verkopen. De 19-jarige Britse Belle Delphine kondigde de stunt aan in een suggestieve video op het platform. Gevolg: de gehele voorraad van 500 potten ‘gamer girl badwater’ is uitverkocht.
Ja? geen nieuws in Flippiee land?quote:
Zo ken ik je wel, ja.quote:
Kusjeknufquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? geen nieuws in Flippiee land?
met mij ook. Ga ms ander werk doen binnen mijn bedrijf.
[..]
Zo ken ik je wel, ja.
Neuh, valt mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dan wel, dacht echt feest met veel man... dan heb je wel een goed punt.
Waarom bij jou vieren trouwens?
Ik denk dat wel dat ze daar iets mee doen, ja. Word veel regen verwacht.
We gaan elk jaar heen maar het is altijd mooi weer en droog en redelijk warm, dan is het ook leuk.
In de regen met 17 graden vind ik niks
Ja, heb nu 4 vol ingerichte aquariums. 1 van 450L 1 van 190L 1 van 60L en 1 van 40L.
Voor die van 60 wil ik visjes halen en garnaaltjes.
[..]
wtf![]()
Kansloze rukkertjes
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht en ben weer gelukkigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik je wel, ja.
Gaat de conciërge met pensioen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik je wel, ja.
Wel eerst genoeg volgers op insta krijgen hèquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen. Fucking easy money
Ja even kijken hoe ik dat moet doen. Kan ik daarna misschien ook gebruikte schoenen en sokken verkopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel eerst genoeg volgers op insta krijgen hè
Verkoop je fok profiel.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe ik dat moet doen. Kan ik daarna misschien ook gebruikte schoenen en sokken verkopen.
Easy money
quote:
Ah goeie praktische redenen dus...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:04 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh, valt mee.
Bij hem is het een puinhoop. En qua vervoer etc. ligt mijn huis handiger.
Ah ja, da's wel zonde dan ja. Toch leuker met mooi weer idd.
JeutjeDat zijn er nogal wat.
Leuke hobby wel.
Ohja, dat had ik ook gelezen idd.Niet best.
Een noise cancelling bluetooth koptelefoon van 300 eu?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht en ben weer gelukkig
Oeh ander werk. Heb je al gesolliciteerd?
Hoi, mag ik je eerste klant zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen. Fucking easy money
Nee nog niet maar zijn secretaresse wel en dat is voor mij een hele dikke kans dus ik probeer het gewoon.quote:
Ik wil dit ook gvdquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:18 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga over half uur lekker naar huis om te gamen tot het bedtijd is yeaah
Je kent me erg goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een noise cancelling bluetooth koptelefoon van 300 eu?ik kan soms ook helemaal gelukkig worden van wat oppervlakkig geld uitgeven
![]()
Ja, hoor binnenkort of het iets is geworden. Spannend wel.
Natuurlijk mag je de eerste zijn.quote:[..]
Hoi, mag ik je eerste klant zijn
Maar ja, gaat puur om de moneyz natuurlijk maar niet dom. Genoeg die het toch wel kopen
Hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent me erg goed.Dat heb ik idd gedaan, aangezien ik mijn vorige kwijt ben geraakt
Ik zal voor je duimen. Dat is idd erg spannend
[..]
Natuurlijk mag je de eerste zijn.
En dat blijkt maar weer
Dikzakquote:
Leidinggevendenquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah goeie praktische redenen dus...
Ja ben er heel blij mee. Heb allerlei dieren gehad in mijn leven van hond tot hagedissen, schildpadden, vogels alles....
Nu gewoon helemaal into visjes weer. Fascinerend om naar te kijken. Ook van die simpele garnaaltjes, kan er uren naar kijken![]()
30 dollar voor wat badwater van zo'n twitchsletjemaar zou ook gebruik maken van die maagdjes. Voor de record, zou haar ook doen
Een Sony inderdaad, je gaat door voor de koelkast! Heb je die ook gekocht?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahanice hoor! Een Sony toevallig? hoe raak je dat kwijt?
Thanks
Laat maar weten wanneer je potje te koop is
Ben shredded af gquote:
Ben er zeer tevreden mee, grgrquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een Sony inderdaad, je gaat door voor de koelkast! Heb je die ook gekocht?
En hele hele goede vraag.
Weeti k ook nietHoop dat iemand er blij mee is.
Zal ik zeker doen
Is wel rustgevend huisdieren, behalve katten ofzo... maar vissen helemaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker.
TofIk heb geen huisdieren, wil er wel echt aan beginnen als het me straks beter uitkomt allemaal. Maar daar moet ik gewoon meer tijd en zekerheid voor hebben.
Vissen zijn ook gewoon wel heel chill om gewoon lekker naar te kijken idd. Lekker rustgevend.
Lang geleden dat ik vissen heb gehad. Maar dat waren dan ook altijd goudvisjes of guppies.
JaBizar hè. Achja, ze is ook gigantisch opgehyped, dus niet zo gek dat ze daar idd goed gebruik van maakt.
Echt hè.
[ afbeelding ]
Niiiicequote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een Sony inderdaad, je gaat door voor de koelkast! Heb je die ook gekocht?
En hele hele goede vraag.
Weeti k ook nietHoop dat iemand er blij mee is.
Zal ik zeker doen
Jaaaaaaaaaaa. Geef je adres maar want je bent door voor het badwater!!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niiiiceok ok, ik ga door voor het badwater...
Was het een WH100XM3?
Collega had net zo een gekocht en die zit iedereen aan te raden ook een te nemen
Oh gejat dus...
Kijk aanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa. Geef je adres maar want je bent door voor het badwater!!
En ik had er al een dus, ik wist al hoe fantastisch het was. En nu was ie 80 EUR goedkoper en dacht ik echt fuck itom redenen die je al gelezen hebt, gunde ik mezelf dat wel
Dus ook ik kan het echt aanraden. Die noise cancelling bohhh bohhh bohhhh
Only vrouwenquote:
Zou wel gaaf zijn als er ook zo'n publiek voor mannen was.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Only vrouwenniemand koopt mijn badwater
Doe je ook combo's? Zoals een vieze sok met cum?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als er ook zo'n publiek voor mannen was.
Beetje mijn vieze undies verkopen, vieze sokken, flesjes cum.
Wel ja joh, laat de vrouw maar reizen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk aangoed ding, zat ook te twijfelen om te kopen maar vind het nog erg veel geld.
Je mag het badwater wel brengen
Oh dat scheelt wel, die 80 eu en ja snap het gelijk... heerlijk he dat we lekker even materialistisch kunnen zijn en dat het ook even echt goed voelt!
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als er ook zo'n publiek voor mannen was.
Beetje mijn vieze undies verkopen, vieze sokken, flesjes cum.
Niet meer dan 1 per dag. Anders is de lading te klein.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe je ook combo's? Zoals een vieze sok met cum?
Ik behandel je als een equalquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel ja joh, laat de vrouw maar reizen.
Hahaha absoluutheb ook nieuwe zwarte pumps. Iedere dag een ander pakketje.
Materialisme genot.
Dan wil ik er 1 reserverenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer dan 1 per dag. Anders is de lading te klein.
Geeft niet. Heb je een bad? Anders kan ik ook speciaal badwater bij jou maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik behandel je als een equal
Zwarte pumpspics in LIF!!
Moet wel lukken tochquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk ben je de eerste van velen.
Ik ging toevallig morgen naar de bouwmarkt een bad halenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet. Heb je een bad? Anders kan ik ook speciaal badwater bij jou maken.
Hehehe zal er over nadenken
Kijk nou, had zo moeten zijn dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ging toevallig morgen naar de bouwmarkt een bad halenheel toevallig hoor haha
![]()
Dus wees welkom
Daaagquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens moet ik er vandoor. Later dudes en dudettes
Ik ook niet, maar voor vrouwen blijkbaar wel dus zou je niets verbazen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de markt enorm groot is.
Tofquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel rustgevend huisdieren, behalve katten ofzo... maar vissen helemaal.
In mijn 450L zit een pauwoog cichclide… heb ik begin dit jaar gekocht als 5cm baby visje en hij is nu al 20cm
Pornowijf ja![]()
Vooral voor je sok.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Is je lul aan een sok afvegen niet ontzettend slecht en goor voor je lul?
post nl zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:58 schreef dud0r het volgende:
M'n rugzak is eigenlijk binnen na meer dan twee dagen onderweg geweest te zijn
quote:
que?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Eeuwige woede, eeuwige honger
Oneindige haat, Bij 't Utgaardgeslacht
Groetjes aan je pa.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik ga douchen en dan naar de VU naar mn ouwe voor eten
Ik had paar jaar geleden een semi-erotische foto van mijn vriendin aan het hoofdeinde hangen, zwoel zwart-wit en 1.60 bij 1.00, ze heeft er nooit echt aan kunnen wennenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou van sommige dames wel een mooie hi-res foto kopen hoor.
Ik ben eenvoudig
Wat een rare formaten voor een vriendin.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had paar jaar geleden een semi-erotische foto van mijn vriendin aan het hoofdeinde hangen, zwoel zwart-wit en 1.60 bij 1.00, ze heeft er nooit echt aan kunnen wennen
Op de ellenbogen en kont naar achteren toch niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rare formaten voor een vriendin.
Hahaatjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Anderhalve maand in een Chinees sortering centrum gelegenquote:
Joh, wat gek.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had paar jaar geleden een semi-erotische foto van mijn vriendin aan het hoofdeinde hangen, zwoel zwart-wit en 1.60 bij 1.00, ze heeft er nooit echt aan kunnen wennen
Doe de groeten!!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Jaaaa ff kijkenquote:
Laatst weer even Electropis gekeken, staat op Videoland. Samen met Random Shit en de hele show waar die clipjes uit komen.quote:
Meh, niet zo hilarisch als ik had gehooptquote:
Het is niet allemaal even sterk, maar ik heb z'n hele show live gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, niet zo hilarisch als ik had gehoopt
Aja, da's wel leuk dan, komt ie nog integraal eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Het is niet allemaal even sterk, maar ik heb z'n hele show live gezien.Dus sowieso wel weer tof om dan terug te zien.
17 maart al op NPO geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, da's wel leuk dan, komt ie nog integraal eigenlijk?
Oh, bummer, videoland en npo start heb ik nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:02 schreef I. het volgende:
[..]
17 maart al op NPO geweestNu via Videoland terug te kijken.
Je kan Videoland 14 dagen gratis proberen, moet je daarna je abo direct opzeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, bummer, videoland en npo start heb ik niet
Vraag hem een dickpic.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
Hahahahaha ik heb een Tinder match met oud klasgenoot hahahahahaha
Oh shitquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee, in die fase zit ik nog nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel geld geef je op een bruiloft?
kan je het wel aan flipsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
50quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Desperaatquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je het wel aan flips
dit komt lichtelijk manisch over
Mag je ze?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou terrasje pakkenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zou ik doen
ben moe maar kan wel iets leuks gaan doen
thuisblijven en slapen lekker chillen of aan lekker op terassje zitten en daar soort van bijkomen en aftakelen?
Ik vind het gewoon zeer grappigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je het wel aan flips
dit komt lichtelijk manisch over
beetje stelen beetje zuipenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zou ik doen
thuisblijven en slapen lekker chillen of aan lekker op terassje zitten en daar soort van bijkomen en aftakelen?
me 2, soort jeugsentimentquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik associeer Videoland nog altijd met de videotheken vroeger
Hete man?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou terrasje pakken
[..]
Ik vind het gewoon zeer grappig
Terrasje pakken, nu kan het nog. Weer gaat weer kut worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zou ik doen
Hou me op de hoogte van de groottequote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik doen
[..]
Blijft altijd awkward.
maximaal genieten dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:39 schreef I. het volgende:
[..]
Terrasje pakken, nu kan het nog. Weer gaat weer kut worden.
Ja maar ga er niet vanuit dat hij terug likedquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:38 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Maar, match, betekent dat jij hem ook geliked hebt toch?
Best wel. En kon het altijd erg goed met hem vinden, heel grappig.quote:
its a MATCHquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ga er niet vanuit dat hij terug liked
[..]
Best wel. En kon het altijd erg goed met hem vinden, heel grappig.
Ik zie niks kuts aan het weer, het is wat frisser maar wel zonnig.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:39 schreef I. het volgende:
[..]
Terrasje pakken, nu kan het nog. Weer gaat weer kut worden.
vandaag vond ik het viesheetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie niks kuts aan het weer, het is wat frisser maar wel zonnig.
Milfquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de ouderdom slaat toe
steeds slechter tegen warm weer kunnen![]()
Het is bij jou 4 graden warmerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vandaag vond ik het viesheet
terwijl het niet eens heeeeeeel erg warm was
hoe warm was het bij jou?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maximaal genieten dus
maar TRAP ER NIET IN, het weer kan onvoorspelbaar mooi weer worden (als de voorspelling niet klopt toch)
Ah zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ga er niet vanuit dat hij terug liked
20 maxquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe warm was het bij jou?
veel zon aanwezig vanochtend volop wolken en nu strakblauwe lucht
valt tegenquote:
Mwah, regenvoorspellingen voor morgenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie niks kuts aan het weer, het is wat frisser maar wel zonnig.
Flinke wind welquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook wel lekker, met een briesje?
en vind jij het aangenaam zo'n wind en 20 graden of net te koud?quote:
Ietsjes te fris, windstil is het wel lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en vind jij het aangenaam zo'n wind en 20 graden of net te koud?
ah ja..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ietsjes te fris, windstil is het wel lekker
Altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gaan jullie nog aclimatiseren of helemaal niet
Ja aan de keukenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gaan jullie nog aclimatiseren of helemaal niet
sterktequote:
jiijquote:
Al vanaf half twee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en het is..............................................
weekend
lekker hoor, genietenquote:
Sws, daar draait het leven omquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sterkte
[..]
jiijaltijd in voor gezelligheid
Nee met m'n kind gespeeld die ik de hele week niet gezien hebquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker hoor, genieten
shirt uit muziekje aan en chillen?
Ik was laat vandaag door cursus. Normaal gooi ik rond een uur of twaalf het weekend aan op vrijdag.quote:
awww, nice qualitytimequote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee met m'n kind gespeeld die ik de hele week niet gezien heb
[..]
Ik was laat vandaag door cursus. Normaal gooi ik rond een uur of twaalf het weekend aan op vrijdag.
sowquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:07 schreef I. het volgende:
[..]
Oui oui
[..]
Sinds kort heb ik weer whiskey in huis.![]()
[..]
Nice nice
niet lachwekkend bedoelt maar zo van '' wat gebeurt er opeens ''quote:
Ik vond het wel lachwekkendquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
niet lachwekkend bedoelt maar zo van '' wat gebeurt er opeens ''
Nee.quote:
wees beetje verstandigquote:
Heb ik wel gemerkt ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wees beetje verstandig![]()
zeker met whisky, shits hits in hard
ik ben begaan met @I.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachwekkend
[..]
Nee.
Hij kan dit wel hebben van mij denk ik. Is het niet @I. ?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben begaan met @:I.wil niet dat hij zich straks ellendig voelt
Ik bedoel er niks mee verder.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij kan dit wel hebben van mij denk ik. Is het niet @:I. ?
Ik heb nooit echt last van katers, gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt last van katers, gelukkigIk had er alleen op het moment zelf meer last van.
Van jou wel, van de drank, weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij kan dit wel hebben van mij denk ik. Is het niet @:I. ?
miss terras later maar weet nog nietquote:
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss terras later maar weet nog niet
hooguit 2 drankjes of 3 meer kan ik niet aan vandaag![]()
ja preciesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook hoorDaarom drink ik verder ook amper.
Ik probeerde te klikken maar het zijn geen linkjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:34 schreef I. het volgende:
> Eeey, haallooo, ik heb m'n auto in de gracht gereden
< Oh, ja, dat is niet zo slim
> Nee!
> Boinggg
Boing.
Verzekering voor lageropgeleiden.
Nee ga eerst wel biertje doenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
its a MATCH
heeft ie al wat gezegt of jij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |