Ik zou gewoon even een Hema/Zeeman/Prenatal binnenlopen en daar een kledingstuk maat 80 opmeten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hallo, mag ik hier even een vraag stellen? Ik ga binnenkort bij mensen op bezoek met een 7 maanden oude baby (meisje). Nou wil ik een rokje voor het kind maken en ik weet dat ze maat 80 heeft. Heb de moeder ook gevraagd wat de omvang van de buik is maar dat snapte ze niet helemaal (ze is nog maar 2 jaar in Nederland), 1 meter leek me een beetje veel. Heb dus maar niet eens gevraagd de afstand tussen middel en knie.
Zou iemand van jullie zo aardig willen zijn om dat op te meten en mij dat door te geven?
Kijk, daar had ik nou helemaal niet aan gedacht. Superidee, dank je wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:24 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even een Hema/Zeeman/Prenatal binnenlopen en daar een kledingstuk maat 80 opmeten.
Samequote:Op donderdag 11 juli 2019 14:19 schreef lunapuella het volgende:
Aah prut.Ik had nog zo netjes in mijn agenda gezet dat Welpje maandag net zo lang uit als in de buik was, maar ben het die hele dag (en de dagen erna dus) alsnog glad vergeten.
2x per dag (ochtend en tweede slaapje) 180/6 en dan 1x 120/4 en dan weer 200 voor het slapen gaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef Helsinki het volgende:
Doen jullie in de ochtend dan melk + broodje? Hoeveel melk dan?. Hier is het in de ochtend een fles (180/6) en dan rond half 10 fruit. Middag kom ik vaak ook moeilijk uit met melk en brood. Rond half 12 iig een boterham (gaat tergend langzaam altijd) en dan een uurtje later een volle fles. Rond 17:00u warme maaltijd en dan weer rond 19:00u een fles. Soms eerder en dan later op de avond nog 1 omdat hij het daar dan niet op kan redden tot de volgende ochtend.
Lijkt me wel, het zijn in ieder geval wel de bijbehorende hoeveelheden idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:33 schreef Rebubbled het volgende:
Oke wat bedoelen jullie met 180/4 200/6 etc? Het eerste is cc maar het tweede getal? Schepjes?
Klopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:33 schreef Rebubbled het volgende:
Oke wat bedoelen jullie met 180/4 200/6 etc? Het eerste is cc maar het tweede getal? Schepjes?
Ja het aantal schepjes! Bijv bij 180 komen er 6 schepjes bij dus is het 200mlquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:33 schreef Rebubbled het volgende:
Haha!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:55 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja het aantal schepjes! Bijv bij 180 komen er 6 schepjes bij dus is het 200ml
Wederom spuit 11..
@:ToT ogen om in te verdrinken![]()
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |